Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود DummySprite 4.2.2 - ربات کلش اف کلنز مخصوص اندروید

دامی اسپرایت

آپدیت جدید 7 اردیبهشت ربات اندروید دامی اسپرایت

به درخواستی کاربران ربات جدید کلش اف کلنز برای سیستم عامل اندروید رو آماده کرده ایم.دامی اسپرایت یک ربات هوشمند می باشد که برای بازی کلش اف کلنز ساخته شده است و سازگاری کامل با گوشی های اندروید رو دارد.Dummysprite تنها رباتی می باشد که در برای اندروید عرضه شده است و همه ی ویژگی هایی که ربات های دیگر انجام میدهد رو هم دارد.

دامی اسپرایت

آپدیت جدید 7 اردیبهشت ربات اندروید دامی اسپرایت

به درخواستی کاربران ربات جدید کلش اف کلنز برای سیستم عامل اندروید رو آماده کرده ایم.دامی اسپرایت یک ربات هوشمند می باشد که برای بازی کلش اف کلنز ساخته شده است و سازگاری کامل با گوشی های اندروید رو دارد.Dummysprite تنها رباتی می باشد که در برای اندروید عرضه شده است و همه ی ویژگی هایی که ربات های دیگر انجام میدهد رو هم دارد.

دانلود DummySprite 

حجم فایل : 18 مگابایت

برای دیدن آموزش نصب و تنظیم DummySprite به اینجا کلیک کنید.


دسته: برنامه های کلش اف کلنز ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۱۰)

mehdu khan
mehdu khan در تاريخ ۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام داداش یه سوال دارم من با این برنامه همه کاراشو کردم ثبت نام و... ولی وقتی وارد بازی میشم این صفحه ایی که باز شده بسته میشه از سایتای دیگه سوال کردم گفتن بیام اینجا ممنون میشم بگید
پاسخ در تاريخ(۳ تیر ۹۵، ۱۷:۵۶) : سلام من خودم با برنامه اشنا نیستم اما مطمن بشید که اخرین نسخه ربات را دانلود کرده باشید و گوشی شما روت باشه
amirhossein
amirhossein در تاريخ ۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
باید گوشی روت باشه
پاسخ در تاريخ(۱۹ خرداد ۹۵، ۰۲:۱۷) : بله باید روت باشه
امین
امین در تاريخ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام زوزتون بخیر یه سوال داشتم لینک دانلود کو؟  من قبلا این برنامه رو داشتم ولی انتی ویروس پاکش کرد بعد یعنی این برنامه ویروسه؟

پاسخ در تاريخ(۱۷ خرداد ۹۵، ۲۰:۰۹) : سلام خیر ویروس نیست.گزینه دانلود dummysprite را بزنید و دانلود کنید
الناز
الناز در تاريخ ۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام الان گوشی من روت میشه عایا ?
پاسخ در تاريخ(۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۲۳) : خیر گوشیتون را باید روت کنید تا بشه از این برنامه استفاده کرد.
armin1th
armin1th در تاريخ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش مرسی گذاشتیش 
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۷) : خواهش میکنم
ali
ali در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من یه نسخه هک شده دارم هیروجدید هم داره بعد یه مجیک دارم کینگ های اضافی داره لطفا اگه میخواین بگو واست ارسال کنم راستی fhxنسخه v8تان ۱۱وهیروجدید
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۳) : fhx که ورژن 8 نداره
MEHDI
MEHDI در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام میخواستم تشکر کنم از خودتون و بهترین وبتون من همیشه همه چیزامو از اینجا دان میکنم فقط میخواستم بدونم کد نامحدودیش را بگید ممنون
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۹) : داداش چشم پیدا کنم میگم
gtapou
gtapou در تاريخ ۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش چه شکلی برنامش کار میکنه
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۱۸) : آموزش نصب و تنظیمشو بخونید
amirreza
amirreza در تاريخ ۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام  ممنون از سایت خوبتون کد اینوایت  رو بهم میگی داداش

پاسخ در تاريخ(۷ اسفند ۹۴، ۲۲:۰۶) : 2056961
Parsa
Parsa در تاريخ ۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
اخه کجاست این لینکش
پاسخ در تاريخ(۶ اسفند ۹۴، ۱۴:۴۰) : دانلود Dummysprite لینک دانلودشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات