Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود Clashbot Vip Premium 7.15.1 R2229- ربات اتوماتیک کلش اف کلنز - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود clashbot

دانلود ربات کلش اف کلنز Clashbot 7.15.1

Clashbot 7.11.4 vip permium

بهمراه فیلم آموزشی

نسخه پرمیوم و پولی ربات کلش بوت هم قرار داده شد.

 

ClashBot از شبیه ساز اندروید BlueStacks

برای اجرای بازی کلش اف کلنز در کامپیوتر شما استفاده می کند ویژگی های این برنامه به شما امکان می دهد

که چه نیروهایی بطور خودکار آموزش ببینند - درخواست نیرو - حمله به دشمن و غارت منابع دشمن

ضد حمله برای اینکه دشمن به دهکده شما حمله نکند و بسیاری از امکانات دیگر از ویژگی های این ربات میباشد.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Hill Climb Racing 1.29.1 بازی مهیّج ماشین سواری اندروید + مود - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Hill Climb Racing 1.29.1 بازی مهیّج ماشین سواری اندروید + مود

Hill Climb Racing v1.29.1 + Mod بازی محبوب و پرطرفدار مسابقه تپه نوردی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + مود (سکه و سوخت بی نهایت + بدون تبلیغات)

Hill Climb Racing یکی از اعتیاد آور ترین و سرگرم کننده ترین بازی های مبتنی بر رانندگی برای سیستم عامل آندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.7 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی ها نیز به شمار می رود. این بازی بر اساس قوانین فیزیک و نیوتون ساخته شده است و در آن شما می بایستی اتومبیل را در مسیر هموار و پر پیچ و خمی که در انتظارتان است سالم به مقصد برسانید و در بازی کوچکترین حرکت اضافی متناقض با علم فیزیک باعث واژگون شدن شما خواهد شد. اگر دوست دارید با بیل نیوتن همراه شوید و یک بازی معتادکننده را در اندرویدفون خود تجربه کنید فارسروید به شما بازی بسیار زیبای Hill Climb Racing را پیشنهاد می دهد که شما می توانید با کنترل ماشین سکه های موجود در طول مسیر را جمع آوری کرده و به کمک آن، ماشین خود را ارتقا دهید و هیجان را دو چندان کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Traffic Rider 1.2 بهترین بازی مورتورسواری اندروید + مود - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Traffic Rider 1.2  بهترین بازی مورتورسواری اندروید + مود

Traffic Rider v1.2 + Mod – بازی فوق العاده و هیجان انگیز “موتور سواری در ترافیک” مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Traffic Rider – موتورسواری در ترافیک بازی جدید و فوق العاده زیبا از Soner Kara سازنده بازی محبوب Traffic Racer برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های موتورسواری و بازی های هیجان آور معرفی نماییم! اگر از علاقه مندان به بازی ماشین سواری باشید بدون شک Traffic Racer را می شناسید ؛ یک بازی کم حجم با طراحی منحصر به فرد که توانست نظر همه کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب نماید! Traffic Rider واقعا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و از تصاویر بازی پیداست که با یک بازی فوق العاده خوش ساخت و پرجزئیات مواجهیم! تیم SK Games در طراحی گرافیکی بازی سنگ تمام گذاشته و چنان دنیای پویایی خلق کرده که در کمتر بازی موبایلی دیده بودیم! بیش از بیست موتور سیکلت از کلاس های مختلف به دقت طراحی شده اند که می توانید کنترل آنها را از زاویه اول شخص در جاده های بی پایان بازی بدست بگیرید! انیمیشن های نرم و صد البته زاویه اول شخص Traffic Rider، حس سرعت را به خوبی به شما منتقل می کند. آب و هوای بازی هم پویاست، و تیم SK Games چرخه روز و شب را هم در بازی پیاده کرده تا موقع راندن موتورها حسی نزدیک به واقعیت داشته باشید!

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود بازی Clash of Clans 8.332.14 – آپدیت جدید کلش اف کلنز برای اندروید - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز 8.332.14

آپدیت جدید 26 خرداد

کلش اف کلنز یک بازی جذاب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های آنلاین استراتژی میباشد که در بازار اندروید پرطرفدارترین بازی به شمار می رود.شما در این بازی باید یه دهکده برای خودتون بسازید و شروع به ساخت منابع بکنید تا دهکده خود را پیشرفت بدید.کلش اف کلنز یک بازی آنلاین میباشد که در این بازی شما میتوانید با ساختن سرباز های قدرتمند به دهکده های دیگران حمله کنید و صاحب امتیاز و منابع بشوید و اسم خود را در لیگ های جهانی کلش اف کلنز ثبت کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Clean Master 5.12.6 برنامه بهینه ساز کلین مستر اندروید - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Clean Master 5.12.6 برنامه بهینه ساز کلین مستر اندروید

دانلود نسخه جدید برنامه کلین مستر

Clean Master برنامه ای همه کاره و قدرتمند با مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی و پاکسازی از Cheetah Mobile برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن قادر خواهید بود فایل های بدون استفاده و اضافی ، تاریخچه ی مرورگرها و جست و جو و حافظه پنهان برنامه را پاک کنید و در زمینه ی بهینه سازی اسمارت فون خود گامی بردارید و سرعت پردازش آن را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید. همچنین ؛ این برنامه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که با بستن برنامه های بدون استفاده RAM گوشی خود را افزایش دهید و در میزان مصرف شارژ باتری صرفه جویی کنبد! این نرم افزار بهینه ساز تا به امروز حدود 1.000.000.000 (به بیش از 1 میلیارد بار) توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از پردانلودترین نرم افزارهای بهینه ساز اندروید به شمار می رود و نکته جالب اینکه امتیاز 4.7 از 5.0 را کسب کرده است که این امتیاز به هیچ وجه اتفاقی بدست نمی اید! نرم افزار فوق تمامی ابزارهای لازم برای بهینه سازی دستگاه اندرویدیتان را با خود دارد و مطمئنا با نصب ان از داشتن یکی از کامل ترین برنامه های بهینه ساز لذت خواهید برد.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود KMPlayer (HD Video,Media,Free) 1.7.8 – کا ام پلیر اندروید + Pro 1.2.0 - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود KMPlayer (HD Video,Media,Free) 1.7.8 – کا ام پلیر اندروید + Pro 1.2.0

نسخه جدید KMPlayer Pro

برنامه پخش کننده فایل تصویری KMPlayer Pro

نسخه بدون تبلیغات

KMPlayer Pro یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار های پخش آسان انواع فرمت های تصویری در محیطی جذاب و کاربرپسند می باشد. نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است و شما را از نصب پلیر های مختلف بی نیاز می کند.

نسخه پرو این برنامه به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است.

برای معرفی این برنامه با فست  تو فیس همراه باشید

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود MX Player Pro 1.8.4 ام اکس پلیر بهترین ویدئو پلیر اندروید - ۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود MX Player Pro 1.8.4  ام اکس پلیر بهترین ویدئو پلیر اندروید

MX Player Pro v1.8.4 Cracked – جدیدترین نسخه ی ویدئوپلیر محبوب و نام آشنای “ام اکس” مخصوص اندروید !
قیمت 5.99 دلار و امتیاز 4.6 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل (Google Play)
کاملا تست شده و بدون نیاز به کدک

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید!

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات