Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود Zombie Hunter: Apocalypse 1.8.2 بازی شکارچی زامبی اندروید - ۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود Zombie Hunter: Apocalypse 1.8.2 

بازی زامبی هانتر یکی از بهترین بازی های شکار زامبی می باشد.شما در این بازی باید با استفاده از اسلحه های گوناگون شروع به کشتن زامبی های شهر بکنید و شهر رو از ویروس زامبی نجات بدهید.

دانلود Zombie Hunter: Apocalypse 1.8.2 

 بازی زامبی هانتر یکی از بهترین بازی های شکار زامبی می باشد.شما در این بازی باید با استفاده از اسلحه های گوناگون شروع به کشتن زامبی های شهر بکنید و شهر رو از ویروس زامبی نجات بدهید. 

 


آموزش نصب دیتای بازی :
ابتدا بازی رو را دانلود و نصب کنید.
فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج بکنید و پوشه ی com.generamobile.zhunter.gp را در مسیر Android/obb کپی کنید.
بازی را اجرا کنید.

   

دانلود Zombie Hunter: Apocalypse 1.8.2

دانلود دیتای بازی

حجم فایل:18 + 41 مگابایت

 

   

دانلود Call of Duty®: Heroes 1.8.0 – بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید - ۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود بازی کال اف دیوتی برای اندروید

Call of Duty®: Heroes v1.8.0 یکی از بازی فوق العاده زیبای استراتژی میباشد که این بازی رو شما میتوانید بصورت آنلاین بازی کنید.Call of Duty®: Heroes v1.8.0 یک بازی جنگی هست که شما در این بازی برای خودتان یه پادگان جنگی میسازید و با بالا بردن لول های سرباز ها و تانک هاتون قدرت خود را زیادتر میکنید و دشمنان خود را نابود میکنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود ورژن جدید برنامه kingoroot 1.3.9 بهمراه آموزش روت کردن - ۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

پس از روت کردن اندروید، شما به تمام فایل های سیستم دسترسی خواهید داشت. شما می توانید عکسی که هنگام بوت سیستم می آید را تغییر دهید، یک بکآپ کامل از موبایل تان بگیرید یا یکی از مشتقات لینوکس را روی آن نصب کنید. کنترل بیشتری روی سخت افزارهای موبایل تان خواهید داشت. شما می توانید، آن را اورکلاک یا undervolt کنید. بهتر است بدانید بسیاری از نرم افزار ها فقط روی گوشی های روت شده قابل نصب هستند زمانی که با موفقیت موبایل تان را روت کردید، به صدها و شاید هزاران اپلیکیشن مفید دسترسی خواهید داشت. 

دانلود / توضيحات بيشتر

آموزش تصویری کامل نصب کلش اف کلنز در کامپیوتر- Clash Of Clans Pc - ۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

کلش اف کلنز نام یک بازی استراتژیک است که میلیونها طرفدار را به خود در سراسر جهان جذب کرده است و در ایران شاید بارها دست دوستان یا همکاران خود دیده باشید که مشغول انجام این بازی هستند ، این بازی روی اندروید و آیفون نصب می شود و شاید شما نیز از جمله کسانی باشید که دوست دارید این بازی را روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود داشته باشید 

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود ورژن جدید بلو استکس روت شده - bluestacks root v0.9.30.4239 - ۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود ورژن جدید بلو استکس روت شده برای کامپیوتر

 bluestacks root v0.9.30.4239 



نرم افزار مجانی بلو استکس BlueStacks امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 قابل نصب است.

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات