Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود رایگان جدیدترین نسخه هک شده کلش اف کلنز 2016

هک 2015 کلش اف کلنز

این هک کلش اف کلنز پرطرفدارترین نسخه هک شده میباشد. که تو این پست میخوام این هک پرطرفدار رو برای شما بییندگان عزیز سایت معرفی بکنم.در این نسخه مود شده جم کاملا بی نهایت میباشد و هیچ آسیبی هم بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند. شما میتوانید با نصب این نسخه هک شده کلش اف کلنز همزمان دوتا کلش اف کلنز در یک گوشی بازی کنید.این هک کلش اف کلنز بهترین هک سال 2016 میباشد که رایگان میتونید به راحتی دانلود کنید. 

هک 2015 کلش اف کلنز


این هک کلش اف کلنز پرطرفدارترین نسخه هک شده میباشد. که تو این پست میخوام این هک پرطرفدار رو برای شما بییندگان عزیز سایت معرفی بکنم.در این نسخه مود شده جم کاملا بی نهایت میباشد و هیچ آسیبی هم بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند. شما میتوانید با نصب این نسخه هک شده کلش اف کلنز همزمان دوتا کلش اف کلنز در یک گوشی بازی کنید.این هک کلش اف کلنز بهترین هک سال 2016 میباشد که رایگان میتونید به راحتی دانلود کنید.

ویژگی های بیشتر کلش اف کلنز هک شده :

جم و منابع بی نهایت

امکان ساخت کلن

امکان اتک در گلوبال

امکان اتک در سینگل مپ

ساخت نقشه دلخواه

امکان چت انلاین در گلوبال

امکان ساخت تمامی سرباز ها و اسپل ها

امکان بالا بردن لول های سرباز ها و اسپل ها

تغییر شکل ظاهری دیوار سطح 11

اضافه شدن 25 دیوار به تاون هال 10

پکا کینگ

گوبلین کینگ

دراگون کینگ

جاینت کینگ

پکا کینگ

ویزارد کینگ

لاوا کینگ

ملکه جادوگر

ملکه هیلر

هوگ کینگ

سوپر ویزارد کینگ

برج بربر تاور

برج مدل جدید ارچر تاور

برج جادوگر

دانلود هک کلش اف کلنز

نکات مهم :

  • نسخه های مود شده هیچ آسیبی بر گوشی و اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند.
  • این هک کلش اف کلنز احتیاجی به روت بودن گوشی شما ندارد.
  • برای دانلود روی لینک دانلود زیر کلیک کنید اگر در موقع دانلود مشکلی برخورد کردین میتوانید پایین صفحه آموزش دانلود رو کامل بخونید و به راحتی دانلود کنید.

برای ورود به صفحه دانلود نسخه های هک شده کلش اف کلنز به روی ادامه مطلب زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب


دسته: نسخه های هک شده کلش اف کلنز ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۸۴)

نوید
نوید در تاريخ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید مبلغ پر داخت کردم تو وسط دانلود قطع شده نتم خیلی قوی سه بار امتحان کردم نشد اگه میشه لینک شو برا ارسال کنید





پاسخ در تاريخ(۲۵ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۶) : سلام نوید جان زمان خریدتون و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را لگید تا براتون بفرستیم
ارمین
ارمین در تاريخ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سرکاری هس ن هرچی میرم توش ارور اینرنت میده 😞 اگه میشه جواب من رو فقط فقط فقط فقط فقط به جیمیلم ارسال نمایید😊چون تو سایت زیا. نمیبینم و یک سوال دیگه من تبتلتم lenovo با سرعت 2g هست اجرا میشه روش؟
 نیمدونم شایدم بخواتر تبلتم باشه که ارور ابنرنت میده ولی جوابم رو به جیمیلم ارسال کنید لطفا
با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۵ مرداد ۹۵، ۱۸:۱۸) : اگه هک کلش را از ما خریوید وارد ثشفحه دانلود بشید و نسخه ها را دانلود و نصب کنید اما اگه نخریدید ادامه مطلب را بزنید و از قسمت خرید هک هارا بخرید.
موفق باشید
ستایش
ستایش در تاريخ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
اسم سرور این نسخه چیه ؟ می خوام ببینم چه وقت سرورش آن لاینه چه وقت نیست.
از اینجا باید چک کنم دیگه؟
http://fast2face.blog.ir/page/help-server-hack-clash-of-clans-b
فکر کنم اولی هستش. نه؟
Fhx-Alternative Al Simulation


پاسخ در تاريخ(۳ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۷) : اینجا اگه بنر سرور مورد نظر شما سبز باشه یعنی آنلاینه قرمز باشه یعنی آفلاینه
''''''''''''
'''''''''''' در تاريخ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
میرم دانلود کنم مینویسه ضمن پوزش فایل پاک شده ?????
پاسخ در تاريخ(۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۵۲) : دوباره امتحان کنید
کیارش
کیارش در تاريخ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا میخوام دان کنم میگه فایل یافت نشد لطفا پاسخ
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۴۰) : دوباره امتحان کنید
حمیدرضا
حمیدرضا در تاريخ ۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خدمت شما.من هنگامی که وارد coc buildar میشم میگه connection error در صورتی که سرورشم آنلاین هست.مشکل از چیه و راه حلش؟
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۴) : شلوغ بودن سرور
ali
ali در تاريخ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا  چرا لود نمیشه چن ساعت بعدش هم امتحان کردم نرفت داخلش چرا لطفا جواب بدین

پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۹) : از نسخه های جدید در صفحه اول استفاده کنید
حسین
حسین در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
اقا تورو خدا جواب بدید میرم توclash of iranمیگه شلوغه چرا مشکل سراسریه؟یامشکل از منه؟باتسکر
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۶) : سراسریه داداش سرورش خیلی شلوغ شده
پویا
پویا در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
خب میشه یکی رو معرفی کنید که سینگل پلیرش همه باز باشه 

در ضمن همه ی فایل های اپلود شده از اپلود بوی حذف شده
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۶) : از Atland استفاده کن
حسین
حسین در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
اقا تورو خدا جواب بدید چرا میخوام برم تو cladh of iran هی میگه شلوغه چرا؟؟؟؟؟؟دوستم هم نتونست چی کار کنم؟باتشکر
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۷) : ساعت بعد مراجعه کنید
پویا
پویا در تاريخ ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام این چرا فقط دوتا از مپ های سینگل پلیرش بازه؟
پاسخ در تاريخ(۱۹ فروردين ۹۵، ۱۲:۵۵) : مدلش اونجوریه
شهاب
شهاب در تاريخ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید چجوری دانلود می شود
پاسخ در تاريخ(۱۶ فروردين ۹۵، ۲۲:۳۶) : آموزش دانلود رو بخونین
ابوالفضل
ابوالفضل در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
بالای حجمش نوشته دانلود بزنید دانلوود شه.ممنون از شما

فلانی
فلانی در تاريخ ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۵۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا من کجا باید دانلودش کنم همچیو خوندم ولی دکمی دانلودو نمیبینم اونیم که اول صفه هستشو میزنم بازم جواب نمیده!!!
پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۱) : اخر صفحه بالای کلمه حجم فایل
فلانی
فلانی در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
هه دیدمش سانسکی!!!!
به هر حال مرسی♥♥♥♥♥
NIPER$
NIPER$ در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام ممنون از سایت خوبتون ولی وقتی میرم توی اطلاعات وضعیت سرور(1)(2)(3)بعضی سرور هاش انلاینه ولی دانلود میکنم رو لود میمونه اپگرید هم کردم نشد باسرعت اینترنت بالا هم رفتم نمیشه لطفلاً زود تر رسیدگی کنید ممنون داداش
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۱۲) : از نسخه های پربیننده استفاده کنید
فلانی
فلانی در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
ببین داداش تو راهنمایی میگه بالا منم از همونجا از پایین تا بالا رو گشتم آخرشم چیزی ندیدم مشکل از منه؟
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۱۴) : داداش بالای حجم لینک دانلود :/
فلانی
فلانی در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
لطفا بگید لینک دانلود کجاست؟
دکمه ی دانلود کجاست؟
غیبشون زده!!!
تو رو خدا راهنمایی کنین!!!
اگر بدونم جای دکمه ی دانلود کجا بود ، همه ی هک های کلش رومیاوردم.
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۲) : داداش اخر توضیحات رو دقت بخونی میبینی کجاس
Amir Sh
Amir Sh در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سرور انلاینه ولی داخل نمیره
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۳) : ساعت بعد مراجعه کن داداش حتما شلوغه
ali
ali در تاريخ ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام ببخشید چطوری میشه برنامه رو نصب کنیم میشه توضیح دهید
پاسخ در تاريخ(۶ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۴) : هرجور که گیم های دیگر اندروید رو نصب میکنی اونم اونجور نصب بکن
علی
علی در تاريخ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام ببخشید اگر کینگ ها در نسخه تاون هال 11هست چرا بالا نوشتید کینگ ها این جا فقط یک نسخه است که کینگ ها وجود دارند چند تا این جا نسخه است این جا فقط دانلودبازی با تاون هال 10است
چرا کینگ ها را نوشتید
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۴) : دست ما نیس دوست عزیز بعضی وقتا تو سرور کینگ میذارن بعضی وقتی برمیدارن
عادل
عادل در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ببخشبد این چرا تان11نداره؟؟!!
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۳) : بزودی گذاشته میشه
Mohammad taha
Mohammad taha در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش من هر نسخه ای که دان میکنم اصلا نصب نمیشه میشه یکی کمکم کنه 😉
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۴) : قند شکنتو خاموش کن درس میشه
Mohammad taha
Mohammad taha در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام میدونید این چرا نصب نمیشه اعصابم خورد شد لطفا کمکم کنید
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۳۹) : اندرویدتون رو بگید کمک میکنم
علی
علی در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش نمی تونم دانلود کنم

پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۳۸) : آموزش دانلود رو بخون فدات
Bzramir Bzr
Bzramir Bzr در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خسته نباشید تا تاون حال چند داره
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۳۸) : 10
عادل
عادل در تاريخ ۲۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
من تبلتى دارم اینترنت هم دارم ولى بالا نمیاد چرا؟
پاسخ در تاريخ(۲۶ اسفند ۹۴، ۱۹:۰۴) : ساعت های بعد وارد بازی بشید میاره
محمد
محمد در تاريخ ۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش ببخشید چرا کینگ ها مثل جاینت کینگ دراگون کینگ و پکاکینگ و... در بازی نیست من هرچی در جایی که لوازم داخل کلش را می خریم گشتم کینگ ها نبودند 
پاسخ در تاريخ(۲۵ اسفند ۹۴، ۲۲:۲۱) : این فقط دز نسخه تاون هال 11 وجود داره
شهرام
شهرام در تاريخ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
میبخشید اینجا باید خریداری کنم

پاسخ در تاريخ(۲۰ اسفند ۹۴، ۰۰:۳۲) : نه داداش
parsa
parsa در تاريخ ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
پولیه
پاسخ در تاريخ(۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۲) : نه
مهدی
مهدی در تاريخ ۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
مگه مرض دارید میزارید اگه وار نداره خدا مرگتون بده خوب جواب بده زود باش
پاسخ در تاريخ(۷ اسفند ۹۴، ۲۲:۰۴) : کی گفته وار داره چیزی نمیفهمی چرا حرف دهنتو نمیفهمی؟؟؟
امیر
امیر در تاريخ ۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش fhx ها نوشته انلاین ولی با نت پرسرعت هم میرم لود نمیکنه رو لودینگ میمونه.
پاسخ در تاريخ(۲ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۱) : آپدیتش اومده بخاطر اینه بزودی گذاشته میشود
امیر
امیر در تاريخ ۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
بالا نمی یاد چرا
پاسخ در تاريخ(۲ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۰) : سرورش آفلاینه بزودی درست میشه
ناشناس
ناشناس در تاريخ ۰۱ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ثسته نباشید همه وسایلشون مشکل داره فقط هک تو درسته صد بار دانلود کردم به سرور ها سر زدم باز 
پاسخ در تاريخ(۱ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۹) : مشکل از نت خودتونه چون این هک ها تست شدن
محمد
محمد در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
چرا به سرور وصل نمی شود.
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۴) : وضعیت سرور هارو چک کنید لطفا
mobin.abdoli2680@gmail.com
mobin.abdoli2680@gmail.com در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا میرم توبازی فقط صحفهی بازی رو نشون میده نه میره داخل بازی نه میاد بیرون پر هم نمیشه ؟
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۳) : وضعیت سرور ها رو چک کن داداش
am sa
am sa در تاريخ ۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
ممنون از سایت خوبتون . 
لطفا اپدیت های جدید رو هم بزارید .ممنون
پاسخ در تاريخ(۱۶ بهمن ۹۴، ۱۳:۴۷) : چشم
abolfazl
abolfazl در تاريخ ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام من هر کاری که میکنم نمیتونم دانلود کنم وقتی دانلود میشه می‌نویسد سرور شلوغ است بیست بار امتحان کردم اصلا بار نشد لطفا رسیدگی کنین.
پاسخ در تاريخ(۱۱ بهمن ۹۴، ۱۵:۵۹) : چشم
عرفان
عرفان در تاريخ ۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
وار هم داره
پاسخ در تاريخ(۱۱ بهمن ۹۴، ۱۵:۵۹) : نه داداش
علی حجازی
علی حجازی در تاريخ ۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
خاک تو اون سرتون.مگه مردم مسخره ی شمان من چهار تا از این نسخه های هک شده رو دانلود کردم هیچ کودوم اصلا نصب نشدن.عوضی ها.
پاسخ در تاريخ(۹ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۳) : چه ارروری میده؟؟
mehrdad
mehrdad در تاريخ ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
لولش سیو میشه

پاسخ در تاريخ(۸ بهمن ۹۴، ۲۱:۲۶) : نه داداش
mehrdad
mehrdad در تاريخ ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
لول سیو میشه


پاسخ در تاريخ(۸ بهمن ۹۴، ۲۱:۲۶) : نه داداش
مجید
مجید در تاريخ ۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک دانلودش کجاست
پاسخ در تاريخ(۷ بهمن ۹۴، ۲۳:۵۸) : آموزش دانلود رو به دقت بخونید
erfan
erfan در تاريخ ۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
ممنونم
پاسخ در تاريخ(۴ بهمن ۹۴، ۱۵:۰۱) : خواهش میکنم
سپهر
سپهر در تاريخ ۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام.از سایت خوبتون خیلی متشکرم.ولی یه درخواستی داشتم.میخواستم ببینم نسخه ی هک کریسمس(با تان هال 11)رو از کجا میتونم دالود کنم؟میشه خودتون لینکش رو بذارین؟
پاسخ در تاريخ(۳ بهمن ۹۴، ۱۱:۲۸) : هنوز نیومده داداش
عرفان
عرفان در تاريخ ۲۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
اخه بالا مگه لینکی هست ۱ ساعت دقیق دارم میگردم
پاسخ در تاريخ(۲۸ دی ۹۴، ۱۲:۱۹) : آموشز دانلود بخون 
مسعود
مسعود در تاريخ ۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
چرا من هروقت میخوام برم تو کلش ایرانی میگه شلوغ هست تورو خدا یه جواب درست بدین
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۲۱:۴۵) : سروش خیلی شروغه از نسخه جدید ایرانی fast edition استفاده کنین
alireza
alireza در تاريخ ۲۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
آقا من دانلودش کردم اما نمیاره اینترنتمم خیلی سرعت داره
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۲۱:۴۵) : از نسخه دیگه استفاده کنید و وضعیت سرورم چک کنید
عرشیا
عرشیا در تاريخ ۲۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
من میرم برای دانلود هیچی در سمت راست نیست

پاسخ در تاريخ(۲۴ دی ۹۴، ۱۱:۴۴) : آموزش دانلود و به دقت بخون داداش
محمد
محمد در تاريخ ۲۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا بنراتون انلاین و افلاین بودنشون رو نشون نمیده؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۱ دی ۹۴، ۲۱:۲۶) : مرورگرتونو عوض کنید بنر ها مشکل ندارن
MOHAMAD HOSEIN
MOHAMAD HOSEIN در تاريخ ۲۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
میرم داخل بازی اما پرنمکنه که وارد بازی شه هر وقتی که میرم اینطوره چرا جواب منطقی میخوام
پاسخ در تاريخ(۲۰ دی ۹۴، ۲۲:۲۱) : این نسخه ها سرورشون بعضی وفتا افلاین میشن بخاطر اینه برای مشاهده وضعیت سرور به صفحه قسمت بالای سایت وضعیت سرور سر بزنین و وضعیت بازی هارو چک کنید.
526
526 در تاريخ ۱۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
گاد اف جم چرا نمیاد منم فیلتر شکن ندارم اینترنتم هم قویه دلیل.......
پاسخ در تاريخ(۱۸ دی ۹۴، ۱۸:۵۴) : وضعیت سرورشو چک کن داداش و کمی بعد نسخه جدید هک شده میذارم سرور دومشو دان کن سرعتش عالیه
138113811381
138113811381 در تاريخ ۱۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
کلش سولز سرور ۴ کی انلابن میشه اخه  بعد ابن گاد اف جم هم میرم میبینم انلاینه ولی نمیلد میگه لاگین فایلد
پاسخ در تاريخ(۱۸ دی ۹۴، ۱۷:۲۸) : داداش چند روزه سرورای کلش سولز و گاد اف جم بهم خورده از اینه
محمد
محمد در تاريخ ۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام و احترام 
ببخشید اگه بازی اینجاستیس رونمیزارید از یک جای دیگه دان کنم 

پاسخ در تاريخ(۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۴۵) : بزودی میذارم
جیوان میران
جیوان میران در تاريخ ۱۱ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام داداش میشه سرورشو درست کنی

پاسخ میخوام
پاسخ در تاريخ(۱۱ دی ۹۴، ۱۷:۲۳) : سرورش مگه چیشده داداش؟
آرمان
آرمان در تاريخ ۱۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
مهشره داداش اما رو سرورش کار کنید ممنون
پاسخ در تاريخ(۱۱ دی ۹۴، ۰۹:۰۴) : چشم داداش
arman
arman در تاريخ ۰۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام مرسی از برنامه تون ولی سعی کنید سروره شو درست کنید. خب میشه لینک رایگان جیتیای رو به من بدی ممنون.
پاسخ در تاريخ(۱۰ دی ۹۴، ۱۱:۰۹) : تو سایت هست هست داداش میتونی دانلود کنی
محمد
محمد در تاريخ ۰۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
بخدا تاحالا همه سوالام رو جواب دادید مرسی از سایتتون  واقعا مهشره  من هر روز سر میزنم مرسی واقعا ممنون
پاسخ در تاريخ(۹ دی ۹۴، ۱۸:۳۵) : ممنون خواهش میکنم داداش
محمد
محمد در تاريخ ۰۸ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام بله این گیم مجازه شما یه تحقیق بکن برا من یه سایت یه لینک سالمشو بزار مثل gtaکه پر حجمه و نزدیک دو گیگه اینم نزدیک دو گیگه واسه همین نمیشه یک بار دان کردم لینکش خراب بود باز نمیشد تو گوگل سرچ کن دربارش نوشته  
ممنون...
پاسخ در تاريخ(۸ دی ۹۴، ۲۱:۳۸) : چشم به زودی میذازم
محمد
محمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
مرسی از سایتتون 
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۲۱:۳۴) : خواهش میکنم
محمد
محمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام مرسی از سایت خوبتون .
یه درخواستی دارم اگه میشه بازیINJUSTICEرو یه لینک سالمشو بزار من دانن کنم  .

راستی کم حجمش هم هست ایا؟؟؟ لطفا اگه هست بزار  
مرسی


ابنجاستیس یه بازی خیلی باحاله من میخوام اگه لینک سالم و کم حجمش هست یا تو کانال تلگرام بزار یا که تو همین سایت جوابمو بده مرسی
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۲۱:۳۴) : این گیمی که میگی داداش مجازه؟
محمد
محمد در تاريخ ۰۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
اینجاستیس یا اینجاستیک   این بازی خیلی خوبیه برنامه چیه داداش
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۱۱:۱۳) : چی؟
محمد
محمد در تاريخ ۰۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام مرسی از سایت خوبتون .
یه درخواستی دارم اگه میشه بازیINJUSTICEرو یه لینک سالمشو بزار من دانن کنم  .

راستی کم حجمش هم هست ایا؟؟؟ لطفا اگه هست بزار  
مرسی
راستی این سرورخیلی خوبه
پاسخ در تاريخ(۳ دی ۹۴، ۲۱:۲۳) : برنامس داداش؟
yA30n
yA30n در تاريخ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
چجوری سرور کلش آف پاسارگاد آنلاین میشه
پاسخ در تاريخ(۲۹ آذر ۹۴، ۱۶:۰۷) : معلوم نیس داداش چندروزه افلاینه
mani
mani در تاريخ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
 
 ببخشید در کلش اف مجیک من سروسر 2 است

اما در هر کمپ من 80 یا 60 سرباز جا میگیرد

چرا؟

 لطفا جواب بدین

پاسخ در تاريخ(۲۷ آذر ۹۴، ۲۲:۲۵) : خب آپگریدش کنید
ارش حق شناس
ارش حق شناس در تاريخ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
از داداشم بهتری
پاسخ در تاريخ(۲۷ آذر ۹۴، ۱۰:۴۷) : ممنون داداش
امیر
امیر در تاريخ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
بابا دستت درد نکنه واقعا ممنون عااااااااااااااااااااااالی
پاسخ در تاريخ(۲۶ آذر ۹۴، ۱۸:۱۰) : خواهش میکنم
دانیال
دانیال در تاريخ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا من همه هک ها رو ریختم بالا نمیاره
T_TT_T 
پاسخ در تاريخ(۲۶ آذر ۹۴، ۱۸:۰۹) : داداش وضعیت سروراشو نگاه کن
‫محمدرضا طاهری‬‎
‫محمدرضا طاهری‬‎ در تاريخ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید لینک دانلود کجاست؟

پاسخ در تاريخ(۲۳ آذر ۹۴، ۲۱:۱۷) : http://uploadboy.me/kjvk6cs9d5rp/Clash_Of_%24ouls_Server_4.apk
علی
علی در تاريخ ۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام کدوم اینترنت کمتری میخواد
پاسخ در تاريخ(۲۳ آذر ۹۴، ۲۰:۱۸) : clash of souls
عرشیا
عرشیا در تاريخ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
من هرچی هکFHX میریزم بالانمیاره چیکارکنم بالابیاره
پاسخ در تاريخ(۲۲ آذر ۹۴، ۰۱:۰۳) : وضعیت سوروشو چک.کنید داداش اگه نتت ضعیفه از کلش اف سولز استفاده بکن
kian
kian در تاريخ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
منظورم اینکه اگه هک جدید جدیدم می تونم بذارم و می گم که fhx full xmodکجاست جدیده و 32تا هک چیا هستن بگو یا پوشه ای کن بذار و چطوری میشه فایلا رو پوشه ای کرد
پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۲۳:۱۰) : داداش کنار سایت سمت چپ.رو.نسخه های هک.شده کلش اف کلنز بزن.همه ی هک های کلش اف کلنز اونجان
حسین
حسین در تاريخ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
یه کلشو بگو همه کینگ سربازهارو داشته باشه و بی نهایت اما بیاری
پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۲۱:۳۵) : کلش Fhx Full Xmod این امکانات رو داره داداش
حسین
حسین در تاريخ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش من نصب کرد اما نمیاری نکنه از اونکی هستش چون با این میشه دوتا بی نهایت یکیش میاری اما این نمیاری لطفا جوابمو بدی
پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۲۰:۵۰) : نه داداش بخاطر سرورشه چون من تو گوشیم 32 تا هک دارم همشم کار میکنه :-)
علیرضا
علیرضا در تاريخ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام تبلت منs-color p701به نظرت بیاری یا نه

پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۱۱:۱۰) : بله میاره داداش
kian
kian در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا من میتونم کلش هک بزارم
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۲۳:۲۵) : منظورتو نفهمیدم
kian
kian در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
این هکا رو گوشیم باز نمی کنه thunderbolt-1 فقط دانلودینگ کانکت میزنه هی از اول میاره دانلودینگ کانتک هی پشت سرهم و clash of hero هم نمیاد نسخه اندرویدم4.2.1
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۲۳:۲۵) : داداش از نسخه fhx alternative استفاده بکن
Sarina
Sarina در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک اون پایین یا بالا نیست
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۲۰:۴۴) : دانلود 6 تا هک کلش اف کلنز همون لینک دانلوده
kian
kian در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
کدوماش خوبه من که fhxرو داشتم
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۱۸:۵۸) : کلش مجیک و دارک سول خوبه
kian
kian در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
مرسی از همراهیتون
و من یه هک گرفتم به نام clash of magic نسخه اولش دیدم لولش سیو میشه fhx هم خیلی باحاله من fhxرو به همه پیشنهاد می کنم بگیرینش
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۱۸:۵۸) : خواهش میکنم
kian
kian در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۷:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
این هکه نمیتدونم لینکش کجاست فقط زده دانلود6تا از بهترین هکای کلش
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۰۹:۴۰) : خب شش تاشو یجا دانلود میکنه داداش
سجاد حسن زاده
سجاد حسن زاده در تاريخ ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام 

نسخه ای هست که لول هم توش سیو بشه؟اگه هست بگین . ممنون
پاسخ در تاريخ(۱۰ آبان ۹۴، ۲۳:۳۸) : نه داداش
علی
علی در تاريخ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
عالیه
پاسخ در تاريخ(۱۵ مهر ۹۴، ۱۶:۳۲) : : )
دانیال کاویان
دانیال کاویان در تاريخ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
این نسخه مهشره
پاسخ در تاريخ(۱۴ مهر ۹۴، ۱۴:۲۸) : اره سروراش خیلی عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات