Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز 26 آذرماه - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

آپدیت جدید کلش اف کلنز

این آپدیت بصورت داخلی و با اجرای بازی انجام شد و فایلی منتشر نشد

26 آذرماه

امروز سوپرسل اعلام کرد که 26 آذر آپدیت جدید کلش اف کلنز کریسمس ارائه می شود و در این نسخه جدید بازی تمامی باگ ها و ایراد هایی که در نسخه قبلی وجود داشت همشون درست خواهد شد و همچنین تغییراتی در اجرای بازی هم قراره انجام بگیرد.برای دیدن ویژگی های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود نسخه کرک شده ربات Clashbot 7.9.0 - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

نسخه کرک شده کلش بوت

دانلود رایگان نسخه کرک شده Clashbot

امروز به شما میخوام نسخه کرک شده بهترین ربات کلش بوت رو معرفی بکنم.این نسخه کرک شده نرم افزار کاملا سالم می باشد و در این نسخه ربات Clashbot احتیاجی به ثبت نام در سایت ربات یا احتیاجی به یوزر پسوورد نداره و خیلی امکاناتشم فعال می باشد.برای دیدن لینک دانلود این ربات کلش اف کلنز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود فیلم آموزش نصب و تنظیم ربات های کلش اف کلنز - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

آموزش تنظیم ربات کلش اف کلنز

امروز به شما میخوام آموزش ربات های جدید کلش اف کلنز رو یاد بدم.این آموزش بخاطر بعضی مشکلات بصورت فیلم آماده شده و در این فیلم آموزشی کاملا ربات Clashbot و ربات های شبیه این ربات بصورت زبان فارسی آموزش داده شده میتوانید بعد مشاهده این فیلم نصب و تنظیم ربات های کلش اف کلنز رو به راحتی یاد بگیرید.

دانلود / توضيحات بيشتر

آپدیت جدید ربات کلش اف کلنز 21 آذرماه - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

ربات کلش اف کلنز

دانلود آپدیت جدید ربات کلش اف کلنز - Clashbot 7.9.0.1644

امروز به شما میخوام آپدیت جدید ربات Clashbot رو معرفی بکنم.این نسخه ربات بتا می باشد و آپدیت جدید کلش اف کلنز سازگاری دارد این نسخه فعلا بصورت بتا منتشر شده که بعضی از ویژگی های این ربات کار نمیکنه ولی به زودی این مشکلش حل میشه.

دانلود / توضيحات بيشتر

تاریخ آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

تاریخ آپدیت جدید کلش اف کلنز منتشر شد

روز پنجشنبه 19 آذر ماه

به گفته سایت سوپر سل امروز آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز انتشار میشود میتوانید آپدیت جدید کلش اف کلنز رو از همین سایت به صورت مستقیم دانلود کنید.برای دیدن ویژگی های آپدیت جدید کلش اف کلنز به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود کلش اف کلنز پاسارگاد 7.200.25 - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

هک کلش اف پاسارگاد

دانلود رایگان کلش اف پاسارگاد 7.200.25

آپدیت 17 آذر ماه

هک ایرانی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش اف کلنز به اسم کلش اف پاسارگاد ایرانی که توسط سایت csportal ساخته شده و یکی از بهترین هک های کلش اف کلنز میباشد.قدرت سروراش عالیه قابلیت هاش بیشتر از هک های دیگس پیشنهاد میکنم کلش اف پاسارگاد رو از دست ندین.با دانلود این نسخه هک شده شما میتوانید دوتا کلش اف کلنز همزمان در یک گوشی بازی کنید.برای دیدن ویژگی های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود بازی ایرانی هشت خوان - ۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

هشت خوان

هشت خوان یک بازی فوق العاده زیبای استراتژی جنگ کارت ها میباشد که میتواند در مدت کمی شما رو وابسته خود بکند.بازی هشت خوان کاملا فارسی می باشد و بصورت آنلاین کار میکند شما تو این بازی میتوانید فرماندهی برای خودتون بسازید و با زیاد کردن قدرت فرماندهتون در لیگ های هشت خوان شرکت کنید و رقیب های ایرانی خود را شکست بدهید.پیشنهاد میکنم این بازی زیبا رو از دست ندین.

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات