Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز CoCBuilder 7.200.14

دانلود هک جدید کلش اف کلنز Coc Builder 7.200.13

اولین بار از سایت فست تو فیس

آپدیت 29 اسفند با قابلیت ساخت تاون هال 11 و 12 و ساختمان دفاعی جدید

Coc builder با نام فارسی کلش هک شده روسی میباشد که توسط خود سایت Coc ساخته شده.این نسخه ی هک شده هیچ آسیبی بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند میتوانید با خیال راحت بازیش کنید و داشتن دهکده لول بالارو تجربه کنید برای دیدن ویژگی ها و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود هک جدید کلش اف کلنز Coc Builder 7.200.13

اولین بار از سایت فست تو فیس

آپدیت 29 اسفند با قابلیت ساخت تاون هال 11 و 12 و ساختمان دفاعی جدید

Coc builder با نام فارسی کلش هک شده روسی میباشد که توسط خود سایت Coc ساخته شده.این نسخه ی هک شده هیچ آسیبی بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند میتوانید با خیال راحت بازیش کنید و داشتن دهکده لول بالارو تجربه کنید.

ویژگی های Cocbuilder 7.200.14 :

1.جم بی نهایت

2.منابع بی نهایت

3.امکان ساخت کلن لول 10

4.امکان عضویت در کلن لول 10

5.امکان اتک در گلوبال و سینگل مپ

6.امکان ساخت نقشه دلخواه

7.اضافه شدن 25 دیوار به تاون هال 10

8.تغییر شکل ظاهری دیوار سطح 11

9.اضافه شدن تاون هال 11 و 12

اضافه شدن هیرو جدید و ساختمان دفاعی جدید

و...

تصاویری از محیط بازی:

هک کلش

هک جدید کلش اف کلنز

ربرای ورود به صفحه دانلود نسخه های هک شده کلش اف کلنز به روی ادامه مطلب زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب

 

 


دسته: نسخه های هک شده کلش اف کلنز , CocBuilder ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۷۰)

alipaxx
alipaxx در تاريخ ۰۶ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام...ببخشید من میخواستم این برنامه رو خریداری کنم سرورش آفلاین نیس که؟؟!چون من سه چهار تا نسخه مود شده دان کرده بودم نمیومد.
پاسخ در تاريخ(۷ مهر ۹۵، ۱۵:۲۲) : سلام ما نسخه های مختلفی قرار دادیم.بعضی مواقع انلاین هستند و مبعضی مواقع افلاین
عرفان
عرفان در تاريخ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
میشه از هر چیز 1000 تا گذاشت؟
؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۷ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۷) : خیر
آرش
آرش در تاريخ ۲۱ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام .من دو بار کلش اف کلنز بی نهایت را خریدم اما دانلود نشود تاریخ 21 /4/95شماره کارت4886 ممنوع میشم راهنمایی کنید
پاسخ در تاريخ(۲۱ تیر ۹۵، ۱۸:۰۶) : سلام ساعت خرید را هم بگید تا پس از برسی براتون ارسال کنیم
Sepeht
Sepeht در تاريخ ۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )

از کجا دانلود کنم????
پاسخ در تاريخ(۲۰ خرداد ۹۵، ۲۲:۰۷) : روی ادامه مطلب بزنید تا به صفحه اصلی هک کلش برید.
محمد
محمد در تاريخ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سیوهم میشه؟
پاسخ در تاريخ(۱۱ خرداد ۹۵، ۱۳:۲۵) : در جیمیل خیر
ermia
ermia در تاريخ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
من میزنم رو دانلود اما عکس دانلود میکنه
پاسخ در تاريخ(۵ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۲۲) : آموزش دانلود رو بخونین
کیارش
کیارش در تاريخ ۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
بولر هم داره??
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۳۶) : نه نداره
دانیال
دانیال در تاريخ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینگ دانلود کجاست .
واقن بازی رو اندروید 4.4.2 
نصب میشه.
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۴۲) : بله نصب میشه و پایین صفحه
امیر علی
امیر علی در تاريخ ۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چرا یکسره تری اگین میاره لطفا جواب بدین 
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۵) : از نسخه های جدید استفاده کنین
Hamed
Hamed در تاريخ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام میرم توبازی مینویسه connectionerror    
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۶) : از نسخه های جدید در صفحه اول استفاده کنید
مبین
مبین در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
وقتی میرم تو بازی این پیغام رو میدهpleasetryagain37622438 این یعنی چی ؟
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۴) : یعنی سرور شلوغه
محمدصدرا
محمدصدرا در تاريخ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام بهترین هک کلش چه هکیه و خودت از چه هکی استفاده میکنی
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۰۶) : fhx و Atland
ali
ali در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
Kiki khobh
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۰۹) : ممنون
رضا
رضا در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سرعت بالای اینترنت میخواد؟
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۱۱) : نه زیاد
محمد مجاوری
محمد مجاوری در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
هیرو جدیدنداره اون کجاست لطفا جواب دهید دفاعی جدیدرو داره اما اونو نداره
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۱) : نمیدونم داداش هنوز اون هیرورو نذاشتن
محمد
محمد در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من وقتی بازی رو نصب کردم موقع آنلاین بودن سرور رفتم تو بازی ولی ارور فایند لوگینگ رو میاره آیا با ف.ی.ل.ت.ر.ش.ک.ن درست میشه
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۴) : نه با یه نت دیگه استفاده کن یا با همونی که گفتی امتحان کن :)
Imam
Imam در تاريخ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام مرسی از سایت خوبتون یه سوال داشتم آیا تمامی نسخه ها رایگان هستند یا بعد از یه مدتی باید آنهارا خرید
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۶) : نه رایگان هستند داداش
محمد s
محمد s در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام تان هال 11داره
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۱) : بله 12 هم داره
فلانی
فلانی در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام من میخوام این نسخه رو از تو تبلتم دالود کنم ولی لینک دانلود یا نوشته ی دانلود کجاست؟
غیبش زده!
لطفا منو راهنمایی کنین
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۲) : در اخر توضیحات دقت نگاه کنید میبینید
King
King در تاريخ ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
واقعه این نسخه امکانات تان حال 11 رو داره
پاسخ در تاريخ(۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۵۵) : بله داره
امیر
امیر در تاريخ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
دانلود نمیشه میزنم رو دانلود میره سایت درسا، واکنش اینا
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۹) : اونا تبلیغاته دوباره بزنی میاد
mohamadreza
mohamadreza در تاريخ ۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
ممنون از سایت خوبتون
امیررضا
امیررضا در تاريخ ۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ایا این بازی نیازمند روته؟
پاسخ در تاريخ(۱۳ اسفند ۹۴، ۰۰:۰۵) : نه نیازی به روت نیس
شاهرخ
شاهرخ در تاريخ ۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
ینی سرورش از کار افتاده دیگه اصلا هم درست نمیشه؟
درست کنین شمارو خدا این از بقیه هکا بهتره محدودیت سرباز ندار
پس اگه میشه ی کلش هک معرفی کنین که محدودیت سرباز نداشته باشه و اسپل ها کامل باشه

پاسخ در تاريخ(۱ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۸) : آپدیت جدید تاون هال 11 این امکانات رو داره در صفحه اول
شاهرخ
شاهرخ در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش اینکه میگه هر پنج دقیقه بنر ها عوص میشه والا دو روز سرور 3 coc builder افلاین اصلا آنلاین نمیشه حتی ساعت چهار صبح امتحان کردم نیومد
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۱) : این سرورش از کار افتاده
شاهرخ
شاهرخ در تاريخ ۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام. من دانلودش کردم دفعه اول باز شد ولی بعدش دوباره هرچی رفتم هی میگه ارور کانکت با اینکه اینترنتم وصله تو کلش اصلی رفتم باز شد ولی تو این میگه ارور کانکت 
پاسخ در تاريخ(۲۷ بهمن ۹۴، ۱۸:۵۹) : سرورشو چک کن داداش
clasher
clasher در تاريخ ۲۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
ایا هکی هست که تو اون کلن وار بزنیم اگه هست اسمشو بگید با تشکر
پاسخ در تاريخ(۲۴ بهمن ۹۴، ۱۱:۲۳) : نه داداش نسیتش
علی
علی در تاريخ ۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
پرنمیشه

پاسخ در تاريخ(۲۰ بهمن ۹۴، ۱۱:۴۴) : وضعیت سرورشو چک کنید داداش
علی
علی در تاريخ ۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام تواین هک میشه وارزد
پاسخ در تاريخ(۱۷ بهمن ۹۴، ۲۳:۲۰) : نه داداش
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
برنامه نصب شد ولی اجرا نمیشه چرا می نویسه سایت کوکو بال لودینگش تا اخر پر نمیشه خیلی صبر میکنم مشکل از کجاست
پاسخ در تاريخ(۱۰ بهمن ۹۴، ۱۰:۱۰) : پر میشه یا کلا پر نمیشه؟
امیر
امیر در تاريخ ۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش رو اندرود5جواب میده
پاسخ در تاريخ(۱۰ بهمن ۹۴، ۱۰:۰۹) : بله ج میده
محمد مهدی
محمد مهدی در تاريخ ۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
همه چیز بی نهایت است مثلا 100000 سرباز خانه بسازه وهر ساختمان را99999999 بشود بسازی این طوری است و

پاسخ در تاريخ(۶ بهمن ۹۴، ۲۲:۵۸) : نه داداش خخخ چه خبرته؟این تو نسخه Fhx full xmod هست 
mohammad
mohammad در تاريخ ۲۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام من یه مشکل تو کلش اصلی دارم وقتی روی هر ساختمان میزنم یه صدا میده حتی کستل وقتی هم اتک میزنم همون صدارا میده لطفا راهنمایی کنید باتشکر
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۱۱:۲۷) : داداش کلش اصلی مشکل باگ داره که هنوز درست نشده تو انجمنش گفتن تو آپدیت جدید قراره همشونو درست کنن
mohammad
mohammad در تاريخ ۲۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام من یه مشکل تو کلش اصلی دارم وقتی روی ساختمان ها میزنم یه صدا میده حتی کستل ووقتی اتک میزنم همون صدارا میدهد مشکل از گوشیم هست یا کلشم لطفا کمکم کنید با تشکر
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۱۱:۳۱) : مشکل از خود کلش اصلیه به زوودی تو انجمن سوپرسل گفته شده مه در آپدیت جدید درست میشه
mohammad
mohammad در تاريخ ۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
من یه مشکلی تو کلش اصلی دارم من روی  که میزنم یه صدا میده حتی کستل ووقتیهرساخاتک میزنمروهام همونکستلووقتیاتکنصداراممیده مشکل از گوشیمه یا کلشم لطفا کمکم کنید با تشکر
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۲۰:۵۰) : کلا نفهمیدم 
امیر علی
امیر علی در تاريخ ۲۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من گوشیم سامسونگ s3 هستش بروی گوشیه من جواب میده لطفا سریع جواب بده
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۰۱:۱۲) : بله داداش
محمد
محمد در تاريخ ۲۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من اندرویدم ۴.۴.۲است تبلتم ایسوس است روی تبلت من میاره لطفا جواب بدید ممنون 
پاسخ در تاريخ(۲۲ دی ۹۴، ۲۱:۰۷) : بله میاره تو کامنت قبلیتون هم جواب دادم 
محمد
محمد در تاريخ ۲۲ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من اندرویدم ۴.۴.۲است تبلتم ایسوس است روی تبلت من میاره لطفا جواب بدید ممنون 
پاسخ در تاريخ(۲۲ دی ۹۴، ۲۰:۵۱) : بله میاره
نچ
نچ در تاريخ ۱۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
میگم کدوم از همه بهتره دانلود کنم بیاد
پاسخ در تاريخ(۱۸ دی ۹۴، ۱۸:۵۴) : کلش مجیک دوتا سرورشم بهتره
بردیا
بردیا در تاريخ ۱۳ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ببخشید برای اندروید پنج باید چیکار کنم

پاسخ در تاريخ(۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۲) : برای اندروید 5 باید نسخه اصلی کلش رو حذف کنید تا این نسخه نصب بشه
mohammad
mohammad در تاريخ ۱۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام مشکل دانلود حل شد اما وقتی وارد بازی میشوم یا لودینگ نمیشه وارور میده یا وقتی میاد تو اسم را که میزنم وقتی doneرامیزنم کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۵) : بخاطر سرعت نتتونه از یک نت دیگه استفاده کنید
mohammad
mohammad در تاريخ ۱۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا دانلود نمیشه هرکاری کردم فیلتر شکن را خاموش کردم اموزش را خوندم اما دانلود نمیشه میگه دانلود با شکست مواجه شد لطفا کمک کنین با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۴۴) : مرورگر خود یا حافظه گوشیتونو چک کنید
MAX
MAX در تاريخ ۱۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش از کجا بفهمیم سرور آنلاینه یا آفلاین لطفا جواب0 بده
پاسخ در تاريخ(۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۴۸) : از قسمت وضعیت سرور ها بنر هارو چک کنید
MAX
MAX در تاريخ ۱۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش از کجا بفهمیم سرور آنلاینه یا آفلاین لطفا جواب بده
پاسخ در تاريخ(۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۴۶) : در بالای صفحه وضعیت سرور بازی کلیک کنید اونجا بنر هارو چک کنید
mojtaba
mojtaba در تاريخ ۰۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام این بازیش خوب هست چرابه کسی نمتونی اتک بزنی یاکسی بهت اتک بزنه یاجیمیل واردکنی کاپ بالا نمیره مرسی
پاسخ در تاريخ(۱۰ دی ۹۴، ۱۱:۱۰) : اینا باگشون فرق داره داداش و به کسی میتونی اتک بدی ولی اینا به جی میل سیو نمیشن
احمد
احمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام بازی رو نصب کردم رو صفحه اولش که صبر کنید تا باز بشه مونده چیکارش کنم داداش سریعتر جواب بده
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۲۱:۳۷) : سرورشو چک کن داداش هروقت انلاین باشه برو تو و سرور این نسخه بدجور شلوغه
محمد
محمد در تاريخ ۰۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام لطفا همین هکو با تاون یازده به سایت خوبتون اضافه کنین
پاسخ در تاريخ(۶ دی ۹۴، ۱۹:۵۴) : هنوز نیومده بیاد چشم میذارم
saman
saman در تاريخ ۰۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام. این سیو میشه.
پاسخ در تاريخ(۶ دی ۹۴، ۱۹:۵۶) : داداش اینا فقط سیو مپ دارن ن سیو گوگل پلی ندارن
pouya
pouya در تاريخ ۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام داداش دمت گرم حال کردم به وب سایت منم یه سر بزنید

پاسخ در تاريخ(۲ دی ۹۴، ۱۹:۲۰) : باشه چشم
amir hosin
amir hosin در تاريخ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من دیروز بازی رو نصب کردم اول باز شد صبح هم باز شد الان باز نمیشه ارور میاره چیکار کنم؟
پاسخ در تاريخ(۲۷ آذر ۹۴، ۱۵:۳۳) : چه ارروری میده؟؟
دانیال
دانیال در تاريخ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
ایترنت دارم ولی نمی یاره
پاسخ در تاريخ(۲۷ آذر ۹۴، ۱۵:۳۴) : وضعیت سرورشو چک کن داداش
محمدحسین
محمدحسین در تاريخ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
با عرض سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم توی بازی مپ و لول سیو میشه؟
با تشکر
پاسخ در تاريخ(۲۷ آذر ۹۴، ۱۴:۲۸) : فقط مپ سیو میشه
ارمین
ارمین در تاريخ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
چجوری دانلود میشه یکی برام توضیح بده
پاسخ در تاريخ(۲۵ آذر ۹۴، ۱۰:۵۵) : آموزش دانلود و بخونین داداش
arshia
arshia در تاريخ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
اندرویدم 4.2.2 مشکلی پیش نمیاد این ورژنو نصب کنم؟
پاسخ در تاريخ(۲۴ آذر ۹۴، ۲۲:۴۱) : نه داداش
احمد
احمد در تاريخ ۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
این کلش هک شده توکلن کلش اصلی میره یا نه جواب.
پاسخ در تاريخ(۲۰ آذر ۹۴، ۲۰:۱۲) : نه داداش
کوروش
کوروش در تاريخ ۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من از این سایت بهتر ندیدم
پاسخ در تاريخ(۷ آذر ۹۴، ۱۹:۴۰) : ممنون داداش
parsa
parsa در تاريخ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
دارم میگیرم امید وار خوب باشه
Aref
Aref در تاريخ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
شما نسخه ی دیگه ای ندارید ک روی گوشی من بیا اندرودش 4.4.2 هست لطفا جواب بدین . مرسی
پاسخ در تاريخ(۲۵ آبان ۹۴، ۲۳:۳۲) : داداش این نسخه ها همشون برای اندروید 5 می افتن شما چه مشکلی دارین
m
m در تاريخ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش این نسخه اسپل بابانویل داره
پاسخ در تاريخ(۲۲ آبان ۹۴، ۱۱:۰۲) : نه نداره
رضاتتلیتی
رضاتتلیتی در تاريخ ۱۷ آبان ۹۴ ، ۱۲:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش چجوری سیو میشه بازی
پاسخ در تاريخ(۱۷ آبان ۹۴، ۱۲:۱۴) : داداش تو گلوبال چت کلمه savegame. رو بفرست سیو شه
ججج
ججج در تاريخ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
من دارم دانلود میکنم امید وارم که خوب        باشه
مشکل دارم
مشکل دارم در تاريخ ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
داداش اگه میشه نسخه هکی رو که تو مرحله گوبلین ها نقشه های واقعی شو داره برام ایمیل کن
مرسی
amirali1383@chmail.ir
پاسخ در تاريخ(۱۳ آبان ۹۴، ۱۵:۱۳) : چشم پیدا کنم میفرستم
علیرضا
علیرضا در تاريخ ۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
چرا تو اپلود بوی دانلود نمیشه
پاسخ در تاريخ(۸ آبان ۹۴، ۱۱:۳۸) : فیلتر شکن و قطع کنین و آموزش دانلود و کامل بخونین دانلود کنین
armin01
armin01 در تاريخ ۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ببخشید هیچ کدوم از نسخه های
coc builder نصب نمیشه 
:galaxy s5 G_900H
اندورید:5.0
پاسخ در تاريخ(۷ آبان ۹۴، ۲۲:۴۴) : برای نصب شدن در اندروید 5 باید نسخه اصلی کلش رو حذف کنین تا نصب شه
ابوالفضل
ابوالفضل در تاريخ ۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
داداشی ببخشید سلام برای من نصب شد خدا حافظ. یک چیز دیگه این کلش هک شده از همه ی کلش هک شده های دنیا بهتره دستت درد نکنه ...... بچه ها همه فقط بیاین این کلش هک شده رو بگیرین بهترین کلش هک شده ی دنیاست
ابوالفضل
ابوالفضل در تاريخ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام . مدل گوشیمHUAWEI.  G610-U20
ایمیلم abolfazl.at69@gmail.com
وبلاگم هم خواستی دارم بگیرش aboulfazl135.blogfa.com
فقط ترخدا همین الان تایید کن مشکلمو بگو چیه.ببخشید اندرویدم 4.2.1 
پاسخ در تاريخ(۵ آبان ۹۴، ۱۸:۴۵) : داداش از نسخه گاد اف جم یا دارک سول استفاده کن
ابوالفضل
ابوالفضل در تاريخ ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۳:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام من میخواستم نصبش کنم این بازیرو نصب نمیشد اندرویدمم 4.4.2 هستش ولی نصب نمیشه تر خدا بگین چیکار کنم.
پاسخ در تاريخ(۵ آبان ۹۴، ۱۴:۴۷) : برای اندروید 4 مشکلی نداره شاید ساپورت نمیکنه گوشیتون مدل گوشیتونو بفرستین ایمیلتونم بفرستین کمکتون کنم
اروین
اروین در تاريخ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام این که کینه پا و کینه های دیگر نداره یا داره؟
پاسخ در تاريخ(۱۶ مهر ۹۴، ۱۱:۱۳) : نداره داداش از نسخه Fhx Full Xmod استفاده کن اون داره
http://fast2face.blog.ir/post/fhx-full-x
حسین
حسین در تاريخ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
این نسخه از هک بهترین هکه هم سرعت بالا داره هم امکان ساخت خیلی نیرو داره تا جایی که مپت جا داشته باشه می تونی کمپ بسازی  نمی دونم چند تا نیرو میشه ساخت ولی اینو می دونم از 50000تا بیشتره
پاسخ در تاريخ(۱۴ مهر ۹۴، ۲۲:۱۷) : بله این امکانات رو داره به زودی سرور جدید این هک رو میذازم
...
... در تاريخ ۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۷:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
Cocbuilder برای من نصب نشد
پاسخ در تاريخ(۱۲ مهر ۹۴، ۲۱:۳۶) : اندروید گوشیتون چنده؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات