Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود Clash of Gems - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

Clash of gems یکی از جذاب ترین هک های کلش اف کلنز می باشد که مدت ها بود به دلایلی سرورهاش قطع شده بودند که امروز با یه سرور قدرتمند و پرسرعت برگشت خوبی کرد که دانلودشو برای شما رایگان آماده کرده ام.توجه کنید که این هک کلش اف کلنز سرور اصلی بازی کلش اف کلنز نمی باشد.این نسخه هک شده کلش اف کلنز سروراش کاملا از سرور های اصلی کلش اف کلنز جدا می باشد و هیچ آسیبی بر اکانت شما نمیرساند.

توجه کنید که قبل از گذاشتن هک های کلش اف کلنز کاملا تست میکنیم بعد توی سایت قرار میدیم تو گوشی بعضی از بازدیدکنندگان عزیز سایت که این نسخه های هک شده کار نمی کنه به دلیل پایین بودن سرعت اینترنتشونه اگه شما هم این مشکل رو دارید اونوقت میتونید با استفاده از وای فای خانگی راحت تر وارد بازی بشوید.

هک کلش اف کلنز در سایت fast2face.blog.ir

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود نسخه هک شده بازی Osiris Battlefield 1.1.2 - نبردگاه ازیریس برای اندروید - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شما اخرین امید بشریت هستید.یک گروهی ویروسی در سیستم ازیریس پیدا شده که شما باید با تمام قدرت در برابر این دشمن از پایگاهتان دفاع کنید.Osiris Battlefiled یک بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی جنگی فضایی میباشد.شما در این بازی تا حد ممکن باید زنده بمانید و نذارید دشمنان پایگاه شما رو به دست بگیرن.در این پست نسخه هک شده بازی Osiris Battlefield با پول بی نهایت برای شما آماده کرده ایم شما میتوانید به راحتی از پایگاه خود دفاع کنید. برای دیدن ویژگی های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود هک جدید کلش اف کلنز 7.200.13 CocBuilder Classic S2 - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود هک بازی Clash of clans

دانلود رایگان هک کلش اف کلنز

CocBuilder Classic Server 2

ورژن ( 7.200.13 )

دانلود رایگان سرور جدید هک شده بازی پرطرفدار کلش اف کلنز به اسم CocBuilder Classic برای شما آماده کردم.CocBuider رو میشه گفت یکی از بهترین هک های کلش اف کلنز میباشد این هک کاملا جم و منابع فول بی نهایت میباشد ولی اضافاتی مثل پکا کینگ و دراگون تاور و... نداره کاملا با محیط ساده ولی با کیفیت بالا و با سرورهای کاملا حرفه ای ساخته شده و سرعت سروراش خیلی خوبه این هک کلش اف کلنز برای کسانی که سرعت اینترنتشون پایینه پیشنهاد میشود. CocBuilder Classic کاملا سروراش از بازی کلش اف کلنز اصلی جداست و هیچ آسیبی بر اکانت کلش اف کلنز شما نمیرساند شما میتوانید با نصب این نسخه هک شده کلش اف کلنز دوتا کلش رو در یک گوشی بازی کنید. برای دیدن لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز The Plenix Server ورژن 7.200.13 - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

هک جدید کلش اف کلنز به اسم Plenix Server رو برای شما آماده کردم که در این نسخه هم همه چی بی نهایت میباشد میتوانید تو زمان کمی دهکده خود را بالا ببرید و لذت سرباز های مکس لول رو حس کنید.این بازی مستقل از بازی کلش اف کلنز اصلی میباشد با نصب این نسخه هک شده میتوانید همزمان دوتا کلش در یک گوشی بازی کنید.Plenix Server احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد و هیچ آسیبی بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند میتوانید با خیال راحت نصب و بازی کنید. برای دیدن ویژگی ها و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود نسخه مود شده برنامه Internet Download Manager 6.23 build 18 بهمراه کرک کامل - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود رایگان نسخه کامل کرک شده اینترنت دانلود منجر

Internet Download Manager یکی از پرسرعت ترین نرم افزار های دانلود میباشد که تنها برای سیستم عامل ویندوز قابل استفاده میباشد.اینترنت دانلود منجر پرطرفدار ترین نرم افزار دانلود میباشد که در تمامی مرورگر های کامپیوتر به راحتی کار میکند.با استفاده از idm میتوانید فیلم هایی که در فرمت فلش میباشد و نمیشه دانلود کرد رو توسط این برنامه دانلود کنید. برای دانلود و دیدن ویژگی های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود بلو استکس روت شده BlueStacks 0.10.0.4321 Rooted - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود نسخه جدید بلو استکس روت شده

مخصوص ویندوز

شبیه ساز اندروید در کامپیوتر

بلو استکس یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید میباشد که شما میتوانید توسط این برنامه بدون داشتن گوشی اندروید برنامه های اندروید رو در کامپیوتر اجرا کنید.همچنین میتوانید بازی پرطرفدار کلش اف کلنز رو به راحتی و بدون نصب هیچ برنامه ای در کامپیوتر اجرا کنید این برنامه کاملا برنامه های گوگل پلی رو ساپورت میکنه با کیفیت عالی میتوانید برنامه های اندروید رو تو این برنامه با صفحه بزرگ باز کنید. برای دیدن لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز Clash of Souls s2 7.200.13 نسخه شبانه - ۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

هک جدید کلش اف کلنز 7.200.13  DArk soul s2 نسخه شبانه

انتشار آپدیت 5 مهر

مخصوص اندروید

برای شما دوستان عزیز امروز میخوام یه هک جدید کلش اف کلنز رو معرفی کنم این هک دارای ویژگی های خاصی دارد یکی از این ها شبانه بودن آن هس تو این هک هوای بازی

کاملا شبانه میباشد و مثل اون یکی هک هایی که تو سایت فست تو فیس ارائه شده جم و منابع این نسخه ی هک شده کاملا بی نهایت میباشد برای دیدن ویژگی های بیشتر

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات