Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش آف کلنز با منابع بینهایت clash of clans hack

دانلود نسخه هک شده کلش آف کلنز

نسخه هک شده کلش اف کلنز

با  سرور های مختلف

با قابلیت کلن رفتن و بدون نیاز به روت

تاون هال 11

نسخه های جدید 9.24 و 8.709 با قابلیت های جدید کلش مثل کشتی شکسته و دهکده شبانه و پشتیبانی از زبان فارسی قرار داده شد.

این بار سایت فست تو فیس برای شما نسخه هک شده کلش اف کلنز را با سرور های مختلف قرار داده است.در این نسخه ها تمام منابع شما بینهایت و نا محدود میباشد و شما میتوانید از طلا ، اکسیر و جم بینهایت بهره ببرید همچنین امکان رفتن به کلن به این نسخه ها اضافه شده است و شما میتوانید به کلن دیگران بروید.این نسخه ها نیازی به روت ندارند و میتوانید به راحتی بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید.نیازی هم به حذف نسخه اصلی نیست در واقع میتوانید این نسخه های هک را در کنار نسخه اصلی بازی نصب کنید و بازی کنید.

ویژگی ها:

  • جم و منابع نامحدود
  • اتک آنلاین
  • اتک سینگل پلیر
  • چت آنلاین
  • بدون ایجاد مشکل برای نسخه اصلی
  • امکان پیوستن به کلن
  • تغییر مپ بدون هیچ مشکل
  • سربازان و ساختمان های جدید
  • امکان ساخت کلن
  • اضافه شدن زبان فارسی
  • و…

+ هر کدام از نسخه ها در کنار ویژگی های بالا ویژگی های منحصر به فردی نیز دارند که سرتان را درد نیاوردیم و ویژگی های اصلی را ذکر کردیم.

نسخه تاون هال 11

با قابلیت سیو تغییرات مپ و لول (در صورت ریست نشدن سرور و عدم اجباز به بازی از اول) و سازگار حتی با اندروید 5

دانلود نسخه هک شده کلش آف کلنز

نکات مهم:

1.سرور نسخه های هک شده کاملا جدا از بازی اصلی است و ربطی به هم ندارند.یعنی شما در نسخه هک بازی میکنید و به کلن میروید و … و هیچ ارتباطی با با کلن و… بازی اصلی ندارد.در واقع این نسخه شبیه سازی شده بازی کلش تف کلنز با منتبع بینهایت و با سرور جدا هستند

2.سرور نسخه های هک شده بسیار ناپایدار میباشند به طوری که حتی ممکن است اکثر  مواقع سرور آفلاین و یا به علت افراد زیاد در آن شلوغ شود و نتوان وارد بازی شد و با ارور کانکشن و ترای اگین و ارور های دیگر روبه رو شوید.در این صورت باید در زمان های دیگر وارد شد . بازی هنوز باگ هایی از جمله عدم وجود کلن وار ، سیو نشدن در جیمیل ، مشکل بیرون پریدن هنگام ورود به کلن و بازی و مشکلاتی دیگر نظیر اجبار به شروع بازی از اول و... دارد. همچنین ما تضمینی بر دایمی بودن و آپدیت و پشتیبانی همیشگی نسخه ها نمیدهیم.( چندین نسخه هک شده قرار گرفته)

3.ما همواره سعی میکنیم بهترین سرور های موجود را برای شما عزیزان گلچین کنیم و قرار بدهیم.

4.ما نسخه های مختلف هک کلش با سرور های مختلف برای شما قرار داده ایم که میتوانید آنها را بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید.

5.نسخه اندروید مورد نیار 4.0.3 و بالاتر میباشد.

6.در دهکده شبانه در نسخه ای جم بینهایت است اما سکه و ... بینهایت نیست اما در دهکده اصلی سکه و اکسیر هم بینهایت است.همچنین سرور های این اپدیت بسیار ضعیف و دارای باگ میباشند به صورتی که در یکی از نسخه ها فقط دهکده شبانه در دسترس است و دهکده اصلی در دسترس نیست و در مپ و چیدمان و تغییرات مپ ذخیره نمیشود و دوباره از اول می اید و...

دانلود سرور اول کلش او مجیک  Clash of Magic S1

 دانلود سرور دوم کلش او مجیک  Clash of Magic S2

 دانلود سرور سوم کلش او مجیک  Clash of Magic S3

 دانلود سرور چهارم کلش او مجیک Clash of Magic S4

 دانلود سرور میرو کلش MiroClash

 دانلود سرور کلش اف لایت  Clash of Light

 دانلود سرور اول کلش لوژی ClashoLogy

 دانلود سرور دوم کلش لوژی ClashoLogy


دسته: نسخه های هک شده کلش اف کلنز , هک های جدید اندروید ,
برچسب ها : , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۸۵)

امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۸:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام 4 رقم آخر 7731 ایمیلم  amir11.bb@gamil.com ممنون 
پاسخ در تاريخ(۱۶ آبان ۹۶، ۰۱:۵۲) : سلام ارسال شد
مهزیار
مهزیار در تاريخ ۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
ایمیل م



.mahmodbahadori@gimail
com
ن
پاسخ در تاريخ(۲۸ مهر ۹۶، ۰۰:۲۲) : زمان خرید و 4 رقم اخر کارتی که باهاش پرداخت کردید را بگید تا ارسال کنیم
محمد رضا یزدخواستی
محمد رضا یزدخواستی در تاريخ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
من نمیتوانم کلش اف مجیک را آپدیت کنم لطفا من را راهنمایی  کنید با تشکر

پاسخ در تاريخ(۱۴ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۷) : نسخه های جدید در صفحه دانلود قرار گرفت
دوباره وارد صفحه دانلود بشید و دانلودشون کنید.ابتدا نسخه قبلی را حذف و سپس نسخه جدید را نصب کنید
اگر ادرس صفحه دانلود را ندارید شماره کارتی ک باهاش خریدید را بگید تا براتون ایمیل کنیم
بهرنگ
بهرنگ در تاريخ ۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.من پرداخت کردم لینک دانلود ها اومد بعد لینک رفت اگه میشه به جیمیلمون ارسال کنید
پاسخ در تاريخ(۱۴ شهریور ۹۶، ۰۳:۱۸) : سلام زمان خربد و 4 رقم اخر کارتتون را بگید تا براتون ایمیل کنم
Muhammad
Muhammad در تاريخ ۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام من یه بار خریدم ولی دانلود نکرد لطفا برام ایمیل کنید ممنون ۴ شماره آخر کارت 6033. به این ایمیل بازی رو بفرستید zahra7407@gmail.com.
پاسخ در تاريخ(۱۵ مرداد ۹۶، ۰۳:۴۸) : سلام به ایمیلتون ارسال کردم
اگه چیزی نیومده ایمیلتون را صحیح وارد کنید.اون نقطه چیه اول ایمیل؟؟!!
فرهاد
فرهاد در تاريخ ۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
کسی خرید نکنه همش کلاه برداریه فقط می خوان پول به جیب بزنن، برای بعضیا خرید انجام میشه و لینک دانلود میاد و نصب میکنی اما بعد از چند دفعه بازی کردن دیگه بازی کار نمیکنه و برای یه عده دیگه لینک دانلود نمیاد و هیشکی هم پاسخگو نیست، گول اینارو نخورید!!!
پاسخ در تاريخ(۱۲ مرداد ۹۶، ۱۹:۲۴) : دوست عزیز قبلا از تهمت زدن چشماتون را باز کنید یکبار متن را بخونید و سعی کنید وقتی از چیزی اطلاعی ندارید سکوت کنید و حرف نزنید
موفق باشید
محمد مهدی
محمد مهدی در تاريخ ۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا پولی هست
پاسخ در تاريخ(۸ مرداد ۹۶، ۲۰:۰۰) : بنا به دلایلی
جواد
جواد در تاريخ ۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
جوادهستم درتاریخ 1396/04/17مبلغ 11هزارتومان طی دومرحله پرداخت کردم وهیچ وقت هم نتونستم دانلودکنم خواهشابرام ایمیل کنین ویکی ازپولهاروهم بهم برگردونید اخرشماره کارتم 6730میباشد
ایمیل javadgholami5069@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۲۰ تیر ۹۶، ۰۴:۳۵) : به ایمیلتون ارسال شد
توضیحات داخل ایمیل را بخونید
علی
علی در تاريخ ۱۰ تیر ۹۶ ، ۰۳:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام من پولو پرداخت کردم ولی اصلا برام نیومد بالا رفت بیرون میخواستم بگم چیکار باید کرد الان
پاسخ در تاريخ(۱۱ تیر ۹۶، ۰۲:۲۲) : سلام زمان و تاریخ خرید و 4 رقم اخر کارتی که باهاش خریدید را بگید تا برسی کنم و براتون ایمیل کنم
Amir
Amir در تاريخ ۰۳ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
من خریدم ولی نیومد برام اومد تو ایمیلم ولی لینک نبودش اگه میشه رسیدگی کنیدaminmaleki1985@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۴ تیر ۹۶، ۰۱:۲۰) : دوست عزیز چرا تو همه سایت های روید استار و و مستر و اینجا پیام میزارید من خریدم ولی نیومد؟؟ 
Raha
Raha در تاريخ ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام لطفا یکاری کنین که بشه رک پر کرد 
پاسخ در تاريخ(۱۷ خرداد ۹۶، ۱۹:۴۴) : سلام در نسخه دومی رک میشه پر کرد البته اگه مشکل دیگه نباشه
وارد صفحه دانلود بشید و نسخه دوم را دانلود کنید
مهدی
مهدی در تاريخ ۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام دمتون گرم عالی بود اینقدر من دارم که نمیدونم باهاشون چیکار کنم   لطفا بازی انتقام سلاطین رو هم هک شده شو بزارید تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۲ خرداد ۹۶، ۲۰:۴۷) : سلام خواهش میکنم
ali
ali در تاريخ ۳۰ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
عالی بود خیلی راضی بودم راستی می خواستم بگم یه کانال جستم که اسمش...... است از طریق کلش هک شده به کلش اصلی وصل میشه و وتو کلش اصلی پولاش کم خیلی میشن باید همونتو کلش هک شده همیچیتو ارتقا بدی د بعد بری تو کلش اصلی همش میاد راست میگم دلتون بسوزه

پاسخ در تاريخ(۳۰ اسفند ۹۵، ۱۸:۳۵) : همچین چیزی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.
موفق باشید
arghui
arghui در تاريخ ۲۵ اسفند ۹۵ ، ۱۳:۴۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
شکایت میکنم هز شما پلیش فتا بیچاره

پاسخ در تاريخ(۲۶ اسفند ۹۵، ۲۲:۲۶) : در صورت خرید و عدم دریافت لینک زمان خرید و 4 رقم اخر سماره کارتتون را بگید تا براتون بفرستیم
موفق باشید
ali
ali در تاريخ ۱۰ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقالینک دانلود کجاست
پاسخ در تاريخ(۱۳ اسفند ۹۵، ۲۲:۳۹) : اخر مطلب نوشته دانلود نسخه....
اولین نسخه را دانلود کنید
سهرابی
سهرابی در تاريخ ۰۶ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام پرداخت انجام دادم ولی فایل دانلود نشد یه19:26 مورخ1395\11\6
پاسخ در تاريخ(۷ بهمن ۹۵، ۱۸:۵۹) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
Amir
Amir در تاريخ ۰۳ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام لطقا آپدیت 8.709.17 هک شده هم بزارین . اگه پولی هم بود اشکال نداره
پاسخ در تاريخ(۳ بهمن ۹۵، ۱۵:۴۳) : سلام اپدیت های 8.709.16 به همراه تعدادی از نسخه های قبلی قرار گرفت.
از دکمه پرداخت موجود در مطلب میتوانید خرید کنید.
موفق باشید
علی
علی در تاريخ ۰۱ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا چرا اینو پولی گذاشتین کم تر خسیس بازی در بیارین
پاسخ در تاريخ(۱ بهمن ۹۵، ۲۲:۲۴) : سلام متاسفانه امکان گذاشتن رایگان نیست
Amir
Amir در تاريخ ۲۹ دی ۹۵ ، ۰۸:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام در نسخه های 8.709 میشه بگید کدوم سرورش قویتره و سیو میشه و اگه زیاد بازی کنیم بازم بالا بیاد ؟ اخه نسخه fhx nssg وقتی زیاد بازی میکنیم دیگه بالا نمیاد یه نسخه معرفی کنید بین همون نسخه های 8.709 که از همه لحاظ خوب باشه لطفا . با تشکر از سایت خوبتان
پاسخ در تاريخ(۲۹ دی ۹۵، ۱۷:۴۱) : سلام بازی باگ هایی داره و سرور ها با توجه به پرایوت بودن محدودیت هایی داره با این حال  شما دو نسخه اول را هم دانلود و تست کنید
مجمد رصا
مجمد رصا در تاريخ ۲۰ دی ۹۵ ، ۰۲:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.وقت بخیر
عزیز جان من پولو پرداخت کردم ولی چیزی نیومده برام..اخر کارتم 1558 هست..16،10 ساعت 14:43:52..لطفا راهنمایی کنید
پاسخ در تاريخ(۲۱ دی ۹۵، ۱۴:۴۴) : سلام خدمت شما تاریخ کی؟ 16/10/95 ???
تو این تاریخ پرداختی با این کارت نبوده.
خودم
خودم در تاريخ ۱۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی گرون بود واقعا گرونه لطفا ارزون کنید
پاسخ در تاريخ(۱۷ دی ۹۵، ۰۱:۳۹) : متاسفانه امکانش نیست
Marzi.rb
Marzi.rb در تاريخ ۱۶ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من پولو ریختم ولی نیومده 
اخرش شماره کارتم ۶۷۶۲
پاسخ در تاريخ(۱۷ دی ۹۵، ۰۱:۳۹) : سلام کی خریدید؟دو روز گذشته هیچ پرداختی با این کارت نبوده.
موفق باشید
سلام
سلام در تاريخ ۱۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
راستی ایمیلم هم omid_jamali60@yahoo.com
پاسخ در تاريخ(۱۳ دی ۹۵، ۱۹:۲۰) : به ایمیلتون ارسال شد
amir
amir در تاريخ ۱۵ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام من خریدم 6هزار تومنم دادم اما هیچ برنامه ای واسم هنوز نیومده
پاسخ در تاريخ(۱۵ آذر ۹۵، ۱۸:۰۴) : سلام زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا به ایمیلتون ارسال کنم
maike
maike در تاريخ ۰۷ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
با سلام من پول پرداخت کردم ولی لینک برای من نیومد در ساعت پنج و سی و چهار دیقه .4 شماره اخر کارتم 7298
پاسخ در تاريخ(۷ آذر ۹۵، ۲۱:۲۵) : سلام یک ایمیل وارد کنید تا براتون بفرستیم.هیچ ایمیلی وارد نکردید
سبحان
سبحان در تاريخ ۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من بازی را خریدم ولی برام باز نمیشه چه کار کنم 

پاسخ در تاريخ(۶ آذر ۹۵، ۲۱:۳۵) : سلام به صفحه دانلود نرفتید؟؟
زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا براتون ایمیل کنیم
ارین
ارین در تاريخ ۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
چرا پولو که میدم از سایت میپره بیرون
میشه به ایمیلم بفرستید
پاسخ در تاريخ(۶ آذر ۹۵، ۲۱:۳۴) : زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا براتون ایمیل کنیم
سعید
سعید در تاريخ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
میشه رایگان کنید

پاسخ در تاريخ(۱ آذر ۹۵، ۰۲:۱۸) : نه متاسفانه امکانش نیست
سعید
سعید در تاريخ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
این کلش جادویی پولیه جواب بدید

پاسخ در تاريخ(۱ آذر ۹۵، ۰۲:۱۷) : بله برای هک کلش باید پول بپردازید
smin
smin در تاريخ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلییی مممنون واقعا تشکر میکنم همه چیز واقعا بینهایت بود.
تشکر
پارسا
پارسا در تاريخ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
دروغه
من پولو دادم ولی نه لینکی اومد نه دانلود شد
اگه راست میگین بازیو به ایمیل
parsa84st@gmail.com
یا 
aryanst2015@gmail.com
بفرستید
پاسخ در تاريخ(۶ آبان ۹۵، ۲۱:۳۸) : به جای تهمت زدن یکبار به خودتون زحمت بدید و متن پست را کامل بخونید:
اگر به هر دلیلی به صفحه دانلود منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت و 4 رقم آخر شماره کارتی که با اون پرداخت کردید را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم

نوید
نوید در تاريخ ۰۷ مهر ۹۵ ، ۱۶:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام دوست عزیز اقا هادی این برنامه که گذاشتید fx چیچیکه دوست عزیز برو بعضی از کاناهارو نگا کن گذاشتن رایگان بنظرم پیگیری کن اگه شما کلش بینهایت جم داری که بشه اقا تو خود کلش لطفا بیا تو ابن ایدی من منتظKaz******vid 
پاسخ در تاريخ(۷ مهر ۹۵، ۱۹:۰۹) : سلام هیچ هکی نیست که بشه به نسخه اصلی متصل کرد
mohammad
mohammad در تاريخ ۰۴ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام خسته نباشید من برنامه رو خریداری کردم اما دان نشد لطفا راهنمایی کنید
پاسخ در تاريخ(۴ مهر ۹۵، ۲۲:۱۴) : سلام زمان خرید و 4 رقم آخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا پس از برسی براتون ایمیل کنیم
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
amir11.bb@gmail.com شماره کارت 4452

پاسخ در تاريخ(۴ مهر ۹۵، ۰۰:۵۳) : دوست عزیز گفتم زمان خرید و 4 رقم.پ را بگید.شما فقط شماره کارت را گفتید .بگید تو چه ساعتی پرداخت انجام دادید تا بررسی کنم و در صورت پرداخت موفق لینک را براتون بفرستم
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۳:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام من خرید کردم ولی نیومد لطفا به ایمیلم ارسال کنید بازم خرید کردم نیومد ایمیلم اینه amir11.bb@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۳ مهر ۹۵، ۱۸:۵۷) : سلام زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتتون را بگبد تا پس از بررسی براتون بفرستیم
علیرضا شریفیان
علیرضا شریفیان در تاريخ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام بنده مورخ  ۳۱/۶/  ساعت یازده و پانزده دقیقه خرید کردم ولی سایت باز نکرد .چهار رقم اخر ۵۸۲۶
پاسخ در تاريخ(۱ مهر ۹۵، ۱۴:۴۳) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
مهدی
مهدی در تاريخ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۴:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام پرداخت کرم چرا نیومد اخر شماره کارت4242
پاسخ در تاريخ(۲۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۳۳) : سلام یه ایمیل وارد کنید تا براتون بفرستیم
Amir
Amir در تاريخ ۲۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من پرداخت کردم نیومد برام چرا اینجوری تا برام نفرستادین به جیمیل amir mrmhmd 521 زود بفرستین
پاسخ در تاريخ(۲۶ شهریور ۹۵، ۱۵:۴۵) : سلام زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا براتون بفرستیم
نوید
نوید در تاريخ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
لطفا سریع جواب بدید باید چه کار بکنم


پاسخ در تاريخ(۲۵ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۳) : سلام نوید جان زمان خریدتون و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را لگید تا براتون بفرستیم
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام من خرید کردم ولی بازی کلش نیومد 😞😞😞😞
پاسخ در تاريخ(۲۴ شهریور ۹۵، ۲۰:۲۸) : سلام زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا براتون بفرستیم
نیمد
نیمد در تاريخ ۲۳ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
پول ریختم نیومد حدود یک ماه پیش ایمیل mahankarimi98@gmail.com 
پاسخ در تاريخ(۲۵ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۵) : زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتتون را بگید.
ارین
ارین در تاريخ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()

فک کنم 10 یا 11 یا 12 بود

پاسخ در تاريخ(۲۲ شهریور ۹۵، ۲۳:۰۰) : به ایمیلتون ارسال شد
ارین
ارین در تاريخ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()

 پولو دادم ولی ارسال نشد اخر شماره کارتم 5590 ولی تاریخو نمیدونم ولی پول از حسابم کم شده فقط میدونم مرداد بود خواهش میکنم

پاسخ در تاريخ(۲۲ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۴) : چرا همون یک ماه پیش پیام ندادید تا براتون ارسال کنیم؟؟؟این طور نمیتونیم ارسال کنیم حداقل باید یه تاریخ تقریبی مثل تو چند روز اول یا مثلا پنج روز اخر ماه و... بگید تا ما اون جند روز را برسی کنیم و اگه واقعا خرید کرده باشید براتون اسال کنیم
موفق باشید
rasool
rasool در تاريخ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خرید کردم ولی دانلود نشد...چه کنم...0790 اینم چهار رقم اخر کارتم...لطفا ...
پاسخ در تاريخ(۲۱ شهریور ۹۵، ۱۹:۱۵) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
ببلتتا
ببلتتا در تاريخ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
پول ریختم نیومد تا شکایت نکردم لینکو به این ایمیل ارسال کن sinasinajojon@gmail.comچهار رقم ۱۶۲۱
پاسخ در تاريخ(۱۶ شهریور ۹۵، ۲۰:۲۶) : به ایمیلتون ارسال شد.فکر کنم ایمیلتون اشتباه بود اگه ارسال نشده ایمیل صحیح وارد کنید تا دوباره بفرستم
امین
امین در تاريخ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من پس از واریز وجه در مورد دانلود لازی با مسکل مواجه سدم . شماره های آخر کارت 6825 است
پاسخ در تاريخ(۱۶ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۹) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
کیمیا
کیمیا در تاريخ ۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.چرا هیچ کدوم دانلود نمیشه لطفا رسیدگی کنید.


پاسخ در تاريخ(۱۵ شهریور ۹۵، ۲۲:۰۴) : سلام سرور سایت مشکل پیدا کرده بود.الان میتونید دانلود کنید دوباره وارد اون صفحه بشید و دانلود کنید.نسخه های جدیدتر هم بزودی قرار میگیرند.
موفق باشید
کیمیا
کیمیا در تاريخ ۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا لینک دانلود رو نمیفرستید اگر تا فردا نفرستید از پلیس قتا شکایت میکنم.
۹۵/۵/۷ ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه شماره کارت۰۷۱۴.
رمز ایمیل قبلیرو فراموش کردم لینک رو به این ایمیل بفرستید
kimiajan1@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۱۵ شهریور ۹۵، ۱۷:۰۲) : سلام به ایمیلتون ارسال شد.به ایمیل قبلی هم که اخرش 81 داره ارسال شد

کیمیا
کیمیا در تاريخ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من یک ماه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیش در تاریخ ۹۵/۵/۷  و ساعت۱۲:۳۵ دقیقه پرداخت کردم. الان رمز اون ایمیل رو فراموش کردم لطفا لینک رو به ایمیل جدیدم بفرستید.
چهار رقم آخر شماره کارتمم ۰۷۱۴ هست.
پاسخ در تاريخ(۱۵ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۹) : سلان به ایمیلتون ارسال شد
amir hossin
amir hossin در تاريخ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من پرداخت کردم ولی نیومد چهار رقم کارتم8834 ساعت 16:30 به ایمیلم بفرستین amirhossinamiri.a.m
پاسخ در تاريخ(۱۵ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۸) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
ali
ali در تاريخ ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام در ساعت ١٥:٣٥ چهار رقم اخر ٩٦٢٤
اگه میشه به این ایمیلم بفرستید اگه نرفستید شکایت میکنم از دستتون 
students78@mihanmail.ir



پاسخ در تاريخ(۹ شهریور ۹۵، ۲۱:۴۷) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
بردیا
بردیا در تاريخ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام در ساعت ١٥:٣٥ چهار رقم اخر ٩٦٢٤
اگه میشه به این ایمیلم بفرستید
پاسخ در تاريخ(۷ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۹) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
amirkhan
amirkhan در تاريخ ۰۴ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام هک شبانه کو
پاسخ در تاريخ(۴ شهریور ۹۵، ۱۵:۱۱) : سلام متوجه منظورتون نشدن؟؟!!
حامد
حامد در تاريخ ۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید من پول و پرداخت کردم و به صفحه هم منتقل شد ولی چرا لینک دانلود نمیشه؟؟ خواهش میکنم این پولا خوردن نداره
پاسخ در تاريخ(۳ شهریور ۹۵، ۱۴:۰۳) : دوست عزیز لینک ها سالم هستند و به راحتی میشه دانلود کرد.با یه دانلود منیجر دانلود کنید یا بدید به یه نفر که واستون دانلود کنه.
ali
ali در تاريخ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چرا موقعی که پولو پرداختم لینک نیومد چرااااااا...به من ایمیل کنید لینکو...ریختم پول از حسابم 6000تومان برداشت...زود بفرستید تا ناراحت نشم😫😫😫
پاسخ در تاريخ(۳ شهریور ۹۵، ۱۳:۵۹) : زمان خرید و 4 رقم  اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا براتون بفرستیم
موفق باشید
امیر
امیر در تاريخ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
چه طوری دانلود میشه لطفا جواب بدید ممنون
پاسخ در تاريخ(۱ شهریور ۹۵، ۱۹:۲۲) : سلام باید از قسمت خرید هک ها را بخرید تا به صفحه دانلود هک ها منتقل بشید اگر به هر دلیلی به این صفحه منتقل نشدید از قسمت نظرات زمان دقیق پرداخت و 4 رقم آخر شماره کارتی که با اون پرداخت کردید را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم.
Sadra
Sadra در تاريخ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
من پرداخت کردم نیامد 
پاسخ در تاريخ(۱ شهریور ۹۵، ۱۹:۲۱) : سلام زمان دقیق پرداخت و 4 رقم آخر شماره کارتی که با اون پرداخت کردید را بگید تا ما پس از بررسی در صورت پرداخت موفق شما لینک را برایتان ایمیل کنیم.
یه آدم
یه آدم در تاريخ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
نه اون آهنگه که انگار رپ تویه صفحه میخونه
پاسخ در تاريخ(۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۳۷) : ندارم متاسفانه اهنگ بازی را 
مهدی شریعتی
مهدی شریعتی در تاريخ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
بنده مبلغ 6000 تومان بابت خرید نرم افزار پرداخت نمودم اما صفحه دانلود نیامد لطفاً به ایمیل بنده بفرستید . 4 رقم آخر شماره کارت 7793 و ساعت خرید بین یک و نیم تا یک و چهل پنج دقیقه 31/5/95 می باشد. 
پاسخ در تاريخ(۳۱ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۹) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
سینا
سینا در تاريخ ۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
میشه به جیمیلم ارسال کنیدszar389@gimil.comممنون میشم اگه بفرستید
پاسخ در تاريخ(۲۶ مرداد ۹۵، ۲۳:۰۲) : سلام باید بخرید تا به صفحه دانلود منتقل بشید و اگه نشدید زمان خرید و 4 رقماخر شماره کارتتون را بگید تا براتون ایمیل کنیم.یکبار متن پست را بخونید
امیررضا
امیررضا در تاريخ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
ساعت 16و54دقیقه وچهار قم اخر1521است
پاسخ در تاريخ(۲۴ مرداد ۹۵، ۲۳:۴۱) : به ایمیلتون ارسال شد
فرهاد
فرهاد در تاريخ ۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
لطفا به ایمیلم بفرستید.با تشکر شما
پاسخ در تاريخ(۲۴ مرداد ۹۵، ۲۳:۳۹) : زمان خرید و چهار رقم اخر شماره  کارتی که با اون خریدید را بگیت تا براتون بفرستم
بردیا
بردیا در تاريخ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام در ساعت ١٥:٣٥ چهار رقم اخر ٩٦٢٤
پاسخ در تاريخ(۱۹ مرداد ۹۵، ۰۱:۲۴) : سلام به ایمیلتون ارسال کردم اما فکر کنم ایمیل اشتباهی وارد کردید اگه چیزی دریافت نکردید ادرس صحبح اینیلتون را بدید تا براتون بفرستم
amir
amir در تاريخ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا وقتی میام تو بازی میاد از اول

پاسخ در تاريخ(۱۸ مرداد ۹۵، ۱۳:۲۹) : سلام برای سیو در قسمت چت گلوبال عبارت savegame/. و  save/. را بنویسید 
علی
علی در تاريخ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام من روی گزینه خرید و دانلود کلیک کردم ولی یک صفحه ای باز میشه مینویسه اطلاعات شما خصوصی نیست لطفا راهنمایی کنین.
پاسخ در تاريخ(۱۶ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۵) : سلام زمانی که گزینه خرید را بزنید وارد درگاه پرداخت برای خرید میشید و بعد از خرید به صفحه دانلود منتقل میشید
موفق باشید
علی
علی در تاريخ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
بعد از یک دفعه بازی کردن دوباره برای رفتن توش بازی به نقطه ی صفر بر میگرده واقعا که مسخرس
پاسخ در تاريخ(۱۶ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۳) : برای سیو از قسمت چت گلوبال عبارت savegame/. و save/ را تایپ کنید و بنویسید
بدون اسم
بدون اسم در تاريخ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
چجوری بخرم؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۱۵ مرداد ۹۵، ۱۸:۲۰) : روی دکمه خرید برنید و بقیه مراحل را انجام بدید
میلاد نوری
میلاد نوری در تاريخ ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
من خریدم ولی نمیومده به ایمیل بفرستید ممنون خواهشا چون پول هدر میرهmiladocean1@gmaip.com

پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۲) : زمان خرید و 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا براتون بفرستم
Kammyar
Kammyar در تاريخ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام قصد بی احترامی ندارم من این سایتو خیلی دوست دارم من رفیق سازنده هستم (کوچیکشون )
ولی اخه نمی ارزه من همیشه دان میکنم ولی بلاخره اپدیتش میاد برای همین ما توی هر اپ دیت کلش پول بدیم دیگه خودمون بیکار میشیم 
فقط نظره
پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۵، ۰۰:۱۰) : سلام نیازی نیست شما برای هر اپدیت پول بپردازید.کافیه بعد خرید ادرس صفحه دانلود را در گوشی خود سیو کنید ما تا زمانی که سایت پا برجاست و بتونیم اپدیت ها و نسخه های جدید را در همون صفحه قرار میدیم که میتونید دانلود کنید
موفق باشید
امیر
امیر در تاريخ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چرا شماره کارت میخواد نمیشه بدون شماره دانلود کرد
پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۷) : باید بخرید تا به صفحه دانلود منتقل بشید
Aa
Aa در تاريخ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ببخشید اگه میشه همین الان بفرستید
اینم ایمیل Mansoori 833@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۰) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
امیررضا
امیررضا در تاريخ ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من ساعت 16و 54 بازی رو نصب کردم روز 12 مرداد و مبلغ رو دادم اگه میشه دوباره برای من بفرستید به ایمیلsalehmollanori@gmail.com با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۰) : سلام زمان پرداخت و 4رقم اخر شماره کارتتون را بگید تا براتون بفرستم
مجید
مجید در تاريخ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام نتونستم دانلودش کنم راهنمای کنید 
پاسخ در تاريخ(۱۳ مرداد ۹۵، ۲۳:۵۹) : سلام باید بخریدش.اگه خریدید و صفحه دانلود نرفتید زمان پرداخت و چهار رقم اخر شماره کارتتون را بگید تا براتون بفرستیم
Alireza
Alireza در تاريخ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید از کجا میشه دانلود کرد؟

پاسخ در تاريخ(۱۱ مرداد ۹۵، ۱۷:۵۷) : از قسمت خرید بازی را بخرید تا به صفحه دانلود منتقل بشید
Aa
Aa در تاريخ ۱۱ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من در ساعت٧:٠٧ کلش اف کلنز رو دانلود کردم ولی چیزی نیومد.چهار شمارهاخر کارتم هم هست٥٥٩٠
پاسخ در تاريخ(۱۱ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۴) : سلام
شما هیچ ایمیلی وارد نکردید تا براتون بفرستم.یه ایمیل یا راه ارتباطی بزارید تا براتون بفرستم
ناشناس
ناشناس در تاريخ ۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
دمت گرم همه چیز بینهایته و زبان فارسی هم در بازی وجود داره.
ممنون
امین
امین در تاريخ ۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
س. من بازی FHxNewUpdate(NewSG) رو دانلود کردم  وداخل بازی هم رفتم ولی در حین بازی  کاملا بازی قطع میشه و بیرون میره واگر سطح بازی رو بالا برده باشی کاملا به صورت اول برمیگرده .در ضمن تو بخش تنظیماتش به google play sing متصل نیست ونوشته اتصال قطع میباشد (با این که تمام نرم افزار های گوشی رو ارتقاع داده ام)
پاسخ در تاريخ(۱۰ مرداد ۹۵، ۱۸:۴۶) : سلام نسخه های دیگه را دانلود کنید در صورت ریست نشدن سرور سطح هایی که بالا بردید باقی میمونه.همچنین قابلین ذخیره در جیمیل وجود نداره توی متن هم نوشتیم.بزودی نسخه جدید تر هم اضافه میشه
موفق باشید
امین
امین در تاريخ ۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
با کارت هدیه هم میشه خرید
پاسخ در تاريخ(۱۰ مرداد ۹۵، ۱۸:۴۴) : سلام برای خرید باید شماره کارت و رمز دوم (رمز اینترنتی) را وارد کنید نمیدونم کارت هدیه این ها را داره یا نه!
کیمیا
کیمیا در تاريخ ۰۸ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من تاریخ۹۵/۵/۷ساعت۱۲:۳۵پول واریز کردم اماچیزی دریافت نکردم 
اینم چهاررقم اخرکارتم ۰۷۱۴
پاسخ در تاريخ(۹ مرداد ۹۵، ۰۰:۳۲) : سلام خدمت شما
به ایمیلتون ارسال شد
ستار
ستار در تاريخ ۰۷ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
دوست عزیز من نسخه قدیمی و خریداری کرده بودم از همونم راضی بودم به خواطر اپدیت نمیتونم بازی کنم پول برای پرداخت ندارم امکان بازی در نسخهقدیمیو بدینبدین یا برای اپدیت پول نگیریم ممنون لطفا یک جواب بدین
پاسخ در تاريخ(۷ مرداد ۹۵، ۲۳:۲۹) : سلام اگه قبلا از ما خریداری کردید و الان ارور اپدیت میده کافیه دوباره وارد همون صفحه دانلود که هنگام خرید شدید بشید و نسخه های جدید را دانلود کنید.اگه ادرس صفحه را ندارید زمان دقیق خرید و 4 رقم اخر شماره کارتتون را بگید تا برسی کنیم و براتون بفرستیم و یا بگید جمله اخری که در صفحه دانلود نوشته شده بود چی بوده.
موفق باشید
D@n!al
D@n!al در تاريخ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
این که زده بود رایگان هست چرا الان گفته 6000هزار تومان باید بدی
پاسخ در تاريخ(۷ مرداد ۹۵، ۲۳:۲۴) :

قبلا رایگان بوده

محسن
محسن در تاريخ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من پولو پرداخت کردم ولی هیچی نیومد.
پاسخ در تاريخ(۵ مرداد ۹۵، ۱۹:۵۳) : تاریخ و ساعت خرید به همراه 4 رقم اخر شماره کارتی که با اون خریدید را بگید تا پس از برسی براتون ایمیل کنیم
mohsen
mohsen در تاريخ ۰۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من یه ریع پیش نسخه ی هک کلش رو خریداری کردم نتونستم دانلودش کنم4319اینم 4رقم اخر کارتم
پاسخ در تاريخ(۴ مرداد ۹۵، ۱۴:۰۵) : سلام به ایمیلتون ارسال شد
Amir
Amir در تاريخ ۰۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش آپدیت کلش بربریانز ارچر تاور لول 14 و جاینت لول 8 کی میاد لطفا بگو . اگه اومد لطفا بگو دانلودش کنم
پاسخ در تاريخ(۳ مرداد ۹۵، ۱۵:۰۱) : سلام اگه اپدیت جدید بیاد قرار میدیم.احتمالا یه سرور جدید اپدیت شده هم اضافه کنیم.
Mohamad
Mohamad در تاريخ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
ساعت پرداخت.15:39
شماره کارت:5884
پاسخ در تاريخ(۳۰ تیر ۹۵، ۱۶:۵۶) : در این زمان و با این کارت هیچ پرداختی انجام نشده.
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات