Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود هک تاون هال 11 دار کلش اف کلنز 8.212.9

هک تاون هال 11 کلش اف کلنز

هک بی نهایت جم و منابع کلش اف کلنز به همراه تاون هال 11

آپدیت جدید با ویژگی ساخت هیرو Grand warden و سرباز جدید bowler اضافه شد.

امروز اولین بار میخوام تو سطح وب هک تاون هال 11 دار کلش اف کلنز رو معرفی بکنم.در این نسخه مود شده تاون هال 11 کاملا تضمینی وجود دارد بینندگان عزیز سایت این هک رو همیشه درخواست میدادن و امروز تونستیم این نسخه رو برای شما آماده کنیم.برای دانلود این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

هک تاون هال 11

هک بی نهایت جم و منابع کلش اف کلنز به همراه تاون هال 11

آپدیت جدید با ویژگی ساخت هیرو Grand warden و سرباز جدید bowler اضافه شد.

امروز اولین بار میخوام تو سطح وب هک تاون هال 11 دار کلش اف کلنز رو معرفی بکنم.در این نسخه مود شده تاون هال 11 کاملا تضمینی وجود دارد بینندگان عزیز سایت این هک رو همیشه درخواست میدادن و امروز تونستیم این نسخه رو برای شما آماده کنیم.همچنین کینگ های اضافی مثل دراگون کینگ و جیانت کینگ هم در این نسخه وجود دارد.

این هک هم مثل همه ی هک های دیگر کلش اف کلنز سرورش جدا می باشد و هیچ آسیبی هم بر روی اکانت اصلی شما نمی رساند و همچنین در اندروید 5 هم به راحتی کار میکند.

ویژگی های هک تاون هال 11 دار کلش اف کلنز :

جم و منابع فول بی نهایت

سرور کاملا پرسرعت

امکان ساخت کلن لول 10

اضافه شدن تاون هال 11

بزودی قهرمان جدید هم اضافه می شود

امکان حمله در گلوبال و سینگل

کینگ های اضافی

دراگون کینگ

پکا کینگ

ارچر کویین با قدرت بیشتر

ملکه هیلر

ویزارد کینگ

سوپر ویزارد تاور

و...

و امکانات عالی دیگر که میتونید بعد نصب بازی مشاهده کنید.

تصاویری از محیط بازی :

هک جدید تاون هال 11 کلش

هک کلش با تاون هال 11

هک جدید کلش اف کلنز

هک کلش

ربرای ورود به صفحه دانلود نسخه های هک شده کلش اف کلنز به روی ادامه مطلب زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب


دسته: نسخه های هک شده کلش اف کلنز , Clash of Iran ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۷۴)

اشکان
اشکان در تاريخ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
چطوری دانلود کنم لینکش کجاست
کیومرث
کیومرث در تاريخ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام 
بازی رو از کجا اپدیت کنم

پاسخ در تاريخ(۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۳۷) : اپدین نسخه fhx قرار گرفته.به صفخه اصلی اولیم مطلب برید
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
راستی تازگی ها بهم میگه !update is availableمن باید چکار کنم؟؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۹ ارديبهشت ۹۵، ۲۰:۳۷) : اپدیت نسخه fhx قرا گرفت.صفحه اصلی اولین مطلب
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام داداش ممنون از راهنماییت.ببخشید میشه نسخه ای بزارید که به سرور اصلی از نظر ورود به کلن یا اتک زدن متصل باشه؟؟!امکانش هست؟؟!
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش من اینو نصب کردم خیلی هم خوبه اما من فقط یک بار اونم به زور میتونم برم توش و تازه نه پکا کینگ داره نه کینگ دیگه ای و راستی نرم افزار  ۳۶۰ سکوریتی هم میگه این نرم افزار مخرب است و میتواند به حریم خصوصی من تجاوز کند. میشه سریعا به من توضیح دهید.
پاسخ در تاريخ(۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۵۱) : دادش پکا کینگو اینارو تز سرور حذف کردن و این بازی ها استاندارد نمی باشد بخاطر همین شاید اررور میده
امیر
امیر در تاريخ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۴:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش روی موبایل هایی که اندرویدشون۴.۴.۲هست هم میاره لطفا سریع جواب بدید
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۳۶) : بله میاره
محمد
محمد در تاريخ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
ععععععععععععععععععاااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللییییییییییییییییییییییی
سهیل
سهیل در تاريخ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام ببخشی چجوری نصب میشه
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۴۲) : همون مدل که بازی های دیگر رو نصب میکنی
علی
علی در تاريخ ۲۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش مرسی بابت سایت خوبتون من همین هک و جای دیگه به قیمت پنج هزار دیدم واقعا ممنون که رایگان گزاشتین

پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۴) : خواهش میکنم داداش
هک
هک در تاريخ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
 پکا کینگ و جاینت کینگ و ....
را از کجا بگیرم
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۰) : نیست هنوز داداش
علیرضا
علیرضا در تاريخ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلا من میاد بالا ولی پر نمیشه چیکار ککنم
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۵) : ساعت های بعد امتحان کنید
ali
ali در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
هیچی مرس عالی بود به بقیه هم میگم دانلود کنن
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۰) : خواهش میکنم 
ali
ali در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا نمیاره
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۳) : چیرو نمیاره؟
مصطفی
مصطفی در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش چرا نمیاد تو بازی؟

پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۴) : چه ارروری میده؟
دانیال
دانیال در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام.برای من هیچ مشکلی نداشت.منظورم4کیلوبایت فایل نیست58مگابابت.خوشحال میشم سری بزنین به سایتم
clashroiyalbazha.smu.ir
mamali.061
mamali.061 در تاريخ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام این چهار کیلوبایت هست لطفا به ایمیل من بفرستید اصلی mohamad.talati1998@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۱۸ فروردين ۹۵، ۱۳:۰۹) : داداش تست شده 4 کیلو بایت نیستش
آرش
آرش در تاريخ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داش دانلودش کجاست؟
پاسخ در تاريخ(۱۸ فروردين ۹۵، ۱۳:۱۳) : آخر توضیحات
ali
ali در تاريخ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام برو فایلی که اپلود کردی رو ببین 4 کیلو بایته
پاسخ در تاريخ(۱۸ فروردين ۹۵، ۱۳:۱۴) : اوک
علی
علی در تاريخ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
چه جوری دان کنم؟

پاسخ در تاريخ(۱۷ فروردين ۹۵، ۱۲:۴۸) : آموزش دانلود از آپلود بوی رو بخونین
Amir
Amir در تاريخ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام. من بازی رو دان کردم بعد وقتی خواستم نصب کنم ارور میده میگه مشکلی در تجزیه بسته هست
پاسخ در تاريخ(۱۶ فروردين ۹۵، ۲۲:۳۷) : فایل منجرتو عوض کن درست میشه
khodam
khodam در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام. خسته نباشید . دانلود کردم و رفتم توش اما پیغام آپدیت بازی رو میده . لطفا نسخه جدیدش رو بذارید .
پاسخ در تاريخ(۱۶ فروردين ۹۵، ۱۳:۲۳) : آپدیت شد
ALI
ALI در تاريخ ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
من اینو دانلود کردم اما زمانی که میخوام باز کنم خطا میده

پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۴۹) : چه خطایی؟
امیر
امیر در تاريخ ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش خیلی خفنه
محمد
محمد در تاريخ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
عالی بود مرسی
محمد
محمد در تاريخ ۱۱ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام خوبید نوکرتونم
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۰۸) : ممنون داداش
محمد
محمد در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش من هم بانت میرم هم با وای فای اما میزنه نت وصل نیست بعدش هم میزنه برنامه مشکل ساز و مخرب است چیکار کنم راهنمایی کن ممنون میشن
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۹) : آنتی ویروس دارین؟
محمد
محمد در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام حتما باید وای فای باشه
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۳) : نه
احمد رضا
احمد رضا در تاريخ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
من دانلود کردم نصب هم کردم ولی نصبش کامل نمیشه میگه برنامه نصب نشد گوشیم samsung note 5 هست
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۴) : اندروید تون هم بفرستین
مملی
مملی در تاريخ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی عالیه فقط یه چیزی مینویسه برنامه مخرب است و مشگل ساز لطفا کمک کنید ممنون
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۶) : کجا مینویسه؟
محمد
محمد در تاريخ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش این برنامرو زده مخرب و مشکل ساز جدی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۶) : کجا این اررور میده؟
امیر
امیر در تاريخ ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
بخواهیم کلش هک شده مونوبه روزرسانی کنیم اول باید چه کارکنیم جواب بدید ممنون می شم.....
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۴) : باید بیاین از این سایت آپدیت جدیدشو بردارین
arta
arta در تاريخ ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چجوری باید دانلود کنم راهنمای دانلود کجاست


پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۲) : آموزش دانلود از آپلود بوی رو در سایت جستجو کنید
محمد
محمد در تاريخ ۰۶ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش سرور 1خوبه یا2
پاسخ در تاريخ(۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۵۵) : هردوش
ariamehr1386 bm
ariamehr1386 bm در تاريخ ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا فقط ظاهرش تاون هال 11 هست؟ 



جواب بدید ممنون میشم

پاسخ در تاريخ(۶ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۱) : مدلش اینجوریه داداش
ariamehr1386 bm
ariamehr1386 bm در تاريخ ۰۴ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
گفتید تاون هال 11داره رفتم تو بازی فقط شکلش تاون هال 11 هست کلیک میکنی روش تاون هال 10مینویسه
پاسخ در تاريخ(۶ فروردين ۹۵، ۱۲:۰۳) : از نسخه cocbuilder استفاده کن
رسول
رسول در تاريخ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید این بازی کی اپدیتش میاد؟اپدیتش بیاددیگه کارنمکنه؟

شماخودتون از کدوم هک استفاده مکنی؟
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۵۳) : نه نمیکنه و از هک Fhx
ali
ali در تاريخ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام ببخشید برای سیستم ios هک هست یا نه
ممنون میشم اگه بگید.
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۶) : بله هست ولی باید گوشی شما جیلبریک شده باشد
امیر
امیر در تاريخ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
کارررررررررررررررررررر نمی کنه.........................
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۹) : داداش اول تست کن بعد بگو کار نمیکنه همه دارن استفاده میکنن
اریا
اریا در تاريخ ۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش هک کلش رویال هم بزار
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۹) : چشم پیدا کنم میذارم
امیر
امیر در تاريخ ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چجوری دانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲) : آموزش دانلود رو بخونین
gtapou
gtapou در تاريخ ۰۱ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش این دوسرور انلاینه ایا

پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۲) : اره
kian
kian در تاريخ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام داداش خیلی خوبی که کلش اف کلنز تان هال یازده رو گذاشتی جات تو قلب ماست
پاسخ در تاريخ(۱ فروردين ۹۵، ۱۴:۲۳) : خواهش میکنم داداش
Mojtaba
Mojtaba در تاريخ ۲۹ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۵۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام اسمارت کلش عالیه از سایت خوبتان ممنون لطفا کی اون توان 11رایگان میشه
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۷) : بزودی بخاطر عید رایگانش میکنیم
سید علیرضا موسوی
سید علیرضا موسوی در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام،نمیشه از آسان آپ دانلودش کنیم یعنی بخریم
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۲) : هنوز نمیفروشیمش داداش ببخشید
Mehdi
Mehdi در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
بازم به قبلا که سایتتون همه چیو رایگان میزاشت به سایتتون امیدوار بودیم ولی الان یه سایت بهتر اومده اگه اجازه بدین به دوستان بگم
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۳۵) : کدوم سایت؟clashofhax و میگین؟
امیر محمد
امیر محمد در تاريخ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من پول رو واریز کردم ولی چیزی نیومد لطفا بفرستید
amsmbenzema@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۲۲ اسفند ۹۴، ۰۰:۱۲) : شماره تراکنش رو بفرستید
----------
---------- در تاريخ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش میشه بگین نسخه Plenix-Server بالا میاد یا نه
پاسخ در تاريخ(۲۰ اسفند ۹۴، ۰۰:۳۴) : نه نمیاد
Mojtaba
Mojtaba در تاريخ ۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش کدام هک سربازش بینهایته
پاسخ در تاريخ(۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۳) : در حال حاظر هیچ کدومش داداش
امــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــر
امــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــر در تاريخ ۱۴ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
رایگان بزارین همیشه باید پول تو بحثون باشه:-[
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۱۷) : هک های رایگان هم هست
Mojtaba
Mojtaba در تاريخ ۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام من پرداخت کردم به قرآن لینکو بفرست اعصابم خورد شد که آپلود بدی باز نشد mojtaba.obeydasl@gmail.com به جون مادرم بفرست
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۱۹) : در آپلود بوی نیست از دروغ گفتن دست بکشید لظفا
gtapou
gtapou در تاريخ ۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
بببخشید کلش  ایران سرورش خوبه
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۲۰) : بله خوبه
reza
reza در تاريخ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
من پولو پرداخت کردم ولی لینک باز نشد چرا اگه میشه برما بفرستینش
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۲۲) : شماره تراکنشو بفرستید
محمد
محمد در تاريخ ۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش سلام میخواستم بگم که از این نسخه رایگان هم هست ؟که تان هال ۱۱هم داشته باشه؟اگه هست لطفا جواب بدین .
پاسخ در تاريخ(۱۱ اسفند ۹۴، ۰۹:۲۹) : نه داداش نیست
gtapou
gtapou در تاريخ ۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)

اقا لطفا یک نسخه ایی میخاهم که رایگان باشه و

 سرور قوی و با وسایل هلی خفن مثل کینگ  ها تاور ها مختلف و......

پاسخ در تاريخ(۷ اسفند ۹۴، ۱۳:۱۷) : کلش ایران رو تست کنین
پوریا باحال
پوریا باحال در تاريخ ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام‌میشه یه هک کلش در سایت بزارید سرورش همیشه انلاین باشه و همیشه وارد بازی باشه و رایگان باشه؟؟؟؟؟
اگه در سایت هست اونو معرفی کنید ممنون.
ساناز
ساناز در تاريخ ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام لطفا برام بازیو به این ای دی بفرست
پولو پرداخت گردم

aaa1bbb2ccc3@
پاسخ در تاريخ(۶ اسفند ۹۴، ۱۴:۱۵) : اگر پولو پرداخت کرده باشین لینک دانلود بعد پرداخت براتون باز میشه
حمید رضا
حمید رضا در تاريخ ۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من پولو پرداخت کردن ولی رمز جیمیلم یادم رفته اگه میشه بازیو برام بفرست تو تلگرام 
H_A_Bahal@
پاسخ در تاريخ(۲ اسفند ۹۴، ۲۳:۱۱) : جی میل نمیخواد که :/
Kammyar
Kammyar در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش اس ام اس هم اومده 3 بار رفته پولم دفعه قبلی کمک کردید توی این سایت بابا حداقل پولمو پس بدید😐
پاسخ در تاريخ(۱ اسفند ۹۴، ۱۵:۲۲) : اس ام اس ی که بهتون اومده اسکرین شات کنین بفرستین به تلگرام موفق باشین
رضا۰۰۰۰
رضا۰۰۰۰ در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام ببخشید من یک سوال داشتم توی این هک گرن واردن هست وباهش امکان اتک دادن داره ؟
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۷) : ورادن نیس و اتک هست
matinfp
matinfp در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
اقا خییلی نامردی چون من خریدم صفحه دانلود برام نیومد به ایمیلم نفرستی حرومت شه 5000 تومن
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۶) : شماره تراکنشو بدین نه ایمیل بفرستم:/
Amir server
Amir server در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش سلام خاستم بگم عالیه خیلی خوبه . با اینکه همون تان ۱۰ هست ولی شکل‌ ظاهری تان۱۱  به من اشتیاق فراوونی داده که بازی کنم تا اخر . من از New Fhx-Al استفاده میکنم همه چیم فول تقریبا . خیلی ازش راضیم خیلی پر سرعت و اصلانم هنگی نیست دستت واقعا درد نکنه داداش خیلی زحمت کشیدی واقعا ممنون که یه همچین سروری ساختی . بازم سرورای پر سرعت بساز خیلی باحاله.
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۵) : حواهش میکنم داداش وظیفس
kammyar
kammyar در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش دوباده اتفاق قبلی افتاد بابا درگاه خرابه 3 دقعه ازم 5 تومن گرفت تورو خدا یا پولمو بدید یا بازیمو
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۵) : 3 دفعه؟؟؟29 بهمن که 3تا پرداخت نشده شما چطور 3تا پرداخت کردین؟
مهدی
مهدی در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام آقا لطفا رایگان بزارین خواهشا.
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش رایگان یه چیزی بزار دیگه همش پولی 
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۰) : چشم
Abolfazl
Abolfazl در تاريخ ۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی سایت تون نسبت به قبل بد تر شده بابا رایگان بزارین استفاده کنیم
kian
kian در تاريخ ۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
میشه برای سه روز یا دو روز رایگان بزاریش
پاسخ در تاريخ(۲۷ بهمن ۹۴، ۱۸:۵۹) : شرمنده داداش دست من نیس نمیتونم
امیررضا بالغی
امیررضا بالغی در تاريخ ۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
لطفا لینک رایگان این را به ایمیل زیر بفرستید Amirmvm123@gmail.com
پاسخ در تاريخ(۲۷ بهمن ۹۴، ۱۸:۵۹) : متاسفه داداش نمیشه
maryam
maryam در تاريخ ۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
لطفن میشه کمکم کنید من خریدم فکر کردم بهد از خرید خودش نصب میشه ولی الان باید من چی کار کنم
پاسخ در تاريخ(۲۷ بهمن ۹۴، ۱۹:۰۰) :

بعد خرید نصب نمیشه بعد خرید صفحه دانلود باز میشه

kian
kian در تاريخ ۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
دادا به قران قسم می خورم که 12سالمه
پاسخ در تاريخ(۲۷ بهمن ۹۴، ۱۰:۳۸) : اوک داداش
مبین
مبین در تاريخ ۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
آقایون سلام من یه بازی کلش دارم لول 92 که می خوام بفروشم آقایون کسی که می خواد بخره به این شماره زنگ بزنه ممنون
09390642601
kian
kian در تاريخ ۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش ما کسانی که 12سال سن داریم باید چی کار کنیم
پاسخ در تاريخ(۲۶ بهمن ۹۴، ۲۱:۰۵) : خخخ 12 سن؟
زهرا اسماعیلی
زهرا اسماعیلی در تاريخ ۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا نمیتونی
پاسخ در تاريخ(۲۶ بهمن ۹۴، ۲۱:۰۶) : چون سازندش من نیستم 
aha abbasi
aha abbasi در تاريخ ۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام داداش چرا هیچوقت نمیاد هر وقت میرم نمیاد یا یه اطلاع از سرور بزار یا بگو کی ها انلاینه با تشکر
پاسخ در تاريخ(۲۶ بهمن ۹۴، ۲۱:۰۷) : چشم در همون سایت دانلود وضعیت سرور میذام و سرورش آنلاینه بدون فیلتر شکن امتحان کن سرعتش خیلی خوبه
میلاد
میلاد در تاريخ ۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام داداش خوبی ؟ داداش اگه میشه این هک رو رایگان بزار. قربونت خیلی دنبالش میگشتم
پاسخ در تاريخ(۲۶ بهمن ۹۴، ۱۶:۳۸) : سلام داداش شرمنده نمیتونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات