Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز مود شده Clash of Magic 8.212.9

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز مود شده Clash of Magic 8.212.9

دانلود آپدیت جدید پرطرفدارترین نسخه مود شده کلش اف کلنز Clash of magic

نسخه جدید 8.212.9

این نسخه مود شده بر علاوه بی نهایت بودن جم و منابع بخاطر فان بودنش ساختمان هاش و مجسمه هاش هم بی نهایت هس این نسخه ی مود شده با نسخه اصلی کلش اف کلنز فرق دارد و بصورت کاملا رایگان عرضه شده است.

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز مود شده Clash of Magic 8.212.9

دانلود آپدیت جدید پرطرفدارترین نسخه مود شده کلش اف کلنز Clash of magic

نسخه جدید 8.212.9

این نسخه مود شده بر علاوه بی نهایت بودن جم و منابع بخاطر فان بودنش ساختمان هاش و مجسمه هاش هم بی نهایت هس این نسخه ی مود شده با نسخه اصلی کلش اف کلنز فرق دارد و بصورت کاملا رایگان عرضه شده است.

ویژگی های Clash Of Magic

40000000

99999999

40000000

40000000

ساخت کلن

اتک گلوبال و سینگل

ساخت نقشه دلخواه

امکان عضو شدن در کلن

تغییر شکل ظاهری دیوار سطح 11

رفع مشکلات قبلی

تاون هال 11

سرباز جدید Bowler

قهرمان جدید و تمامی ویژگی نسخه 8.212.9 

وضعیت سرور بازی :

1.برای دیدن وضعیت سرور Clash of magic به »» اینجا کلیک کنید «« 
در صورت مشاهده ONLINE بودن نوشته روی بنر Clash of Magic بازی قابل اجرا میباشد , در صورت OFFLINE بودن در ساعات بعد مراجعه کنید و وارد بازی بشوید
بنر ها در هر 5 دقیقه به روز رسانی میشود این بازی کاملا تست شده و کار میکند.

تصاویری از محیط بازی

دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز مود شده Clash of Magic 8.212.9     

      دانلود آپدیت جدید کلش اف کلنز مود شده Clash of Magic 8.212.9         

برای ورود به صفحه دانلود نسخه های هک شده کلش اف کلنز به روی ادامه مطلب زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب


دسته: نسخه های هک شده کلش اف کلنز ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۷۵)

محمد
محمد در تاريخ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
من سرور 3 اخرین اپدید رو دانلود کردم وقتی میرم توش بالا نمیاد.لطفا لطفا جواب بدید
پاسخ در تاريخ(۲۵ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۶) : سلام یه بار متن داخل صفحه دانلود را بخونید.از همه نسخه ها استفاده کنید تا در صرت افلاین شدن یکی از دیگری استفاده کنید
mohammad.H.shariat
mohammad.H.shariat در تاريخ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )

سلام گوشیم زد وانه با اندروید 5.1.1مهم سرور یکش با هم سرور دومش میخوام نصب کنم گوشیم اول یه پیام میده میگه که شارژ مصرف میکنه و ممکنه ویروسی باشه او اینا اوکی رو که میزنم مثه بقیه برنامه ها در حال نصب میده اخرشم نصب نمیشه چیکار کنم جواب سریع لطفا
پاسخ در تاريخ(۷ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۷) : سلام این نسخه هایی که میگید را از کجا دانلود کردید؟؟از ما خریدید؟من نسخه خودمون روی اندروید 5 تست کردم و بدون مشکل نصب میشه
ارمین
ارمین در تاريخ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
بابا یعنی چی اه😡😠😠😠😠واقن که بازی رو خریدم دان کردم تا رفتک تا اخر لود شد بد پرید گفت متوقف شده اه😠😠😠هی میگید سرورش شلوغه بابا جواب راس بدید به من سرور شلوغ باشه یا نباشه هر بار میرم تو باژی میپره بیرون😠😠
پاسخ در تاريخ(۱۷ مرداد ۹۵، ۱۷:۵۵) : دوست عزیز شما کدوم نسخه را دانلود کردید؟اگه از ما قبلا یا الان خریدید همین الان وارد صفحه دانلود هک ها بشید و نسخه های موجود را دانلود و نصب کنید .
موفق باشید
ارمین
ارمین در تاريخ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام اقا من کلش مجیک رو نسخه جدیدش رو ریختم ولی متاسفانه اجرا نشد و ارور اینرنت میده در حالی که وصله اخه ابن چه وضعشه😞لطفا خواهشن درست کنید و جواب منو به جیمیلم بفرستید به جیمیلم جوابم رو بفرستید دوباره تکرار میکنم من تو سایت زیاد نمیام پس به جیمیلم بفرستید.
با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۵ مرداد ۹۵، ۱۸:۱۶) : سلام اگه از ما هک کلش را خریدید وارد صفحه هکدانلود هک هابشید و دانلد کنید و بازی را اجرا کنید.اما اگه نخریدید ادامه مطلب را بزنید و از قسمت خرید بخرید
امین
امین در تاريخ ۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
ادامه مطلبو میزنم میر رو آپدیت بعدی
پاسخ در تاريخ(۲۶ خرداد ۹۵، ۱۵:۳۹) : باید در اون صفحه خریده بشه.
Spider man
Spider man در تاريخ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
منظورتون همینی که توی همین سایت گذاشتینه اگه نیست به هم بگین کجاست دانلودش کنم☺
پاسخ در تاريخ(۱۸ خرداد ۹۵، ۱۷:۱۲) : روی ادامه مطلب بزنید.باید بخرید
Spider man
Spider man در تاريخ ۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام میشه بگین چرا نمیاد کل روز میرفتم توش نمیومد مثل الان مینویسه:   (please try later(37622438 لطفا جواب بدید😒
پاسخ در تاريخ(۱۸ خرداد ۹۵، ۱۴:۴۱) : سلام از دو نسخه اپدیت جدیدی که گذاشتیم استفاده کنید
ارش
ارش در تاريخ ۱۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
ترو خدا سرورو خلوت کنید این ۲و۳ ماهه داریم تلف میشیم خیلی ترفدار داری این بازی حیفه با این وضعیت کسی بازی نکنه
پاسخ در تاريخ(۱۱ خرداد ۹۵، ۱۰:۰۳) : دست ما نیست با این حال ما نسخه های مختلف قرار دادیم.
مصطفی
مصطفی در تاريخ ۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
کی سرور خلوت میشه عزیز
پاسخ در تاريخ(۵ خرداد ۹۵، ۱۱:۰۱) : زمان های مختلف وارد بشیدصبح ها شب ها و..
علی
علی در تاريخ ۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام من که نمی ره توش نسخه جدیدشو می خوام دانلود کنم چیکار کنم باید پول پرداخت کنم ١٩۴٢٧
پاسخ در تاريخ(۲۴ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۵۱) : سلام دکمه ادامه مطلب را بزنید و توضیحات را بخونید
mahdi
mahdi در تاريخ ۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
امورش دانلود رو خوندم  ولی نفهمیدم لینک کجاست راهنمایی کنید لطفا ♥
skoprion
skoprion در تاريخ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام دوست عزیز
من بازی دانلود کردم و نصب هم کردم اما بایه مشکل برخورد کردم که مینویسه

(Please try again later(37622438
مشکلم چیه؟
پاسخ در تاريخ(۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۱:۴۱) : فردا سرور های جدید و پرسرعت میذارم امتحان کنید درست میشه
محسن
محسن در تاريخ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی قشنگه











Amir shah
Amir shah در تاريخ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام این سرور دیگه انلاین نمیشه میشه برام یک سرور معرفی کنی که بولر و تن هال ۱۱ داشته باشه و همه چیزش بی نهایت باشه حتی آدم ساختن
پاسخ در تاريخ(۳ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۳۷) : fhx استفاده کنید
Amir shah
Amir shah در تاريخ ۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
با اندروید ۵ میشه دوتا کلش رو گوشی داشت
پاسخ در تاريخ(۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۱۳) : بله میشه
مانی
مانی در تاريخ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
کدوم مال اپل من دانلود کنم؟
پاسخ در تاريخ(۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۱۵) : برای اپل نیس داداش
ستایش
ستایش در تاريخ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
با سلام و تشکر
زمین رو نمی تونه سیو کنه
ایراد بعدی این که مکرر متوقف میشه و نمی تونی سرچ کنی برای اتک
سوم این که وقتی اتک های خود بازی رو میری هیچ کدوم از سلاحها که ساختی رو نداری
دوستان این نسخه ایراد داره دانود نکنید.
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۳:۴۲) : داداش هر هکی یه مدل داره این خاصیتش اینجوریه ایراد نیستش
alex
alex در تاريخ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید مال من ی پیام می آره و اجازه نمی ده وارد شم
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۷) : چه پیامی؟
علی
علی در تاريخ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا من میرم داخلش ارور میده و تو یک پرانتز عدد  37622438  را نشان میدهد 
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۷) : این قسمت سیوشه که باید نزنین
اشکان
اشکان در تاريخ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ببخشید چجوری میشه دانلود کرد
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۸) : آموزش دانلود رو بخونین
هکر
هکر در تاريخ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام این بازى آسیبى به اکانت واقعى کلش آف کلنز نمیزنه؟؟؟

پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۰) : نه نمیزنه
چچچ
چچچ در تاريخ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
یک شماره نیاد بعد دیگه نمیاد !!! چیه??
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۳) : نفهمیدم منظورتونو
علی
علی در تاريخ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
مگه پولیه من از سایت رویت مستر رایگان دانلود می کردم اما الان نمیشه چون تان ۱۱ هم اومده
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۶) : پولی نیس
علی
علی در تاريخ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
مال من تا دیروز باز میشد الان همش ارور میده ی شماره روش میزنه 

پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۷) : چه شماره ای؟
علیرضا
علیرضا در تاريخ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
برای من میزنه بعدا امتحان کن و یه کد میده که (37622438)هستش...چیار کنم با با نمیاره
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۸) : دوباره نصب کنین
حسین
حسین در تاريخ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
چراه تو نمیره با دیتا نیستش
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۵۰) : وضعیت سرورو چک کنید
نیکان
نیکان در تاريخ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام دوستان من دانلود میکنم میاره بالا  بازیه بسیار زیباودوست داشتنی هست ولی هی میام بیرون لولم پایین میاد و اون هایی که ارتقاء دادم لول شون پایین میاد 
محمدرضا
محمدرضا در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
من گوشیم سیستم‌عامل آندروید داره اما هیجان صفحه برام لینک دانلود خمیازه چی کار باید بکنم. دوستانم.

پاسخ در تاريخ(۱۹ فروردين ۹۵، ۱۲:۵۵) : با ip ایران دانلود کنی حل میشه
WOLF KING
WOLF KING در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام.بهترین کلش هک شده که سرورش خیلی خیلی خیلی قویه و خیلی خیلی خیلی کم سرورش شلوغ میشه و اتک داشته باشه اسمش چیه؟
باتشکر
پاسخ در تاريخ(۱۶ فروردين ۹۵، ۱۳:۲۲) : صفحه اولو نگاه کنید میبینید
amir
amir در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا نمیاد
پاسخ در تاريخ(۱۶ فروردين ۹۵، ۱۳:۲۴) : از نسخه جدید در صفحه اول استفاده کنید
mahan
mahan در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
بار اول راحت رفت ولی با ر دوم توش نرفت
پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۴) : ساعت بعد امتحان کنید میره
نیما
نیما در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام روی اندروید پنج کار میکنه؟
پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۴) :
بله میکنه
hadi3232
hadi3232 در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام دفعه اول به راحتی رفت ولی دیگه هرکاری کردم نمیره تو بازی چی کار کنم
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۱۱) : داداش سرور شلوغ باشه به راحتی نمیتونید تو برید
محمد
محمد در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خواستم بدون آیا میشه با این کلش مث کلش معمولی به کلن های عادی (کلن وار) پیوست یا نه؟
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۶) : بله میشه
رضا
رضا در تاريخ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام هرچی رو کلمه دانلود میزنم دانلود نمیشه چرا؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۵) : آموزش دانلود رو بخونین
Salar.Bozkurt
Salar.Bozkurt در تاريخ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
آیا برای گوشی اپل کلش اف مگیک هست؟
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۶) : هست ولی باید گوشیتو جلیبرک کنی
Salar.Bozkurt
Salar.Bozkurt در تاريخ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
آیا این بازی واقا تست شده؟
پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۶) : بله تست شده
Nonahal
Nonahal در تاريخ ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام این نسخه تان هال ۱۱داره؟

پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۸) : نه داداش
mamad
mamad در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام‌اگه میشه خواهش میکنم بگین لینک دانلود کجاست هرجارو میگردم نیست
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۳) : آموزش دانلود رو بخونین
mahan
mahan در تاريخ ۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من دانلود  کردم و سرور آنلاین هست ولی نمیاره . من با بلو استکس میرم

پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۳) : ساعت های بعد وارد بازی بشید
مهدیار
مهدیار در تاريخ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام ببخشید چرا وسط هایی که داره کانکت میشه می ره بیرون از اول میاد ؟  لطفا جواب بدید تروخدا
پاسخ در تاريخ(۲۲ اسفند ۹۴، ۰۰:۱۱) : از سرعت نتتونه با وای فای امتحان کنید و تلگرامتونو خاموش کنید
amir rahsepar
amir rahsepar در تاريخ ۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
لینگ دانلود کجاست؟
پاسخ در تاريخ(۱۸ اسفند ۹۴، ۲۲:۲۰) : آموزش دانلود رو بخونین
amir
amir در تاريخ ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا  دایره  نمیااااااااااد؟
پاسخ در تاريخ(۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۲) : فیلتر شکنتو خاموش کن درس میشه
amir hosein
amir hosein در تاريخ ۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام یه سؤال دارم چرا دایره نمیاد لطفا زود بگین
پاسخ در تاريخ(۱۰ اسفند ۹۴، ۱۰:۳۸) : چون فیلتر شکن باز کردید
علی
علی در تاريخ ۰۹ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
چه جوری نصب میشود
پاسخ در تاريخ(۹ اسفند ۹۴، ۱۹:۴۶) : مثل بازی های دیگر
میلاد
میلاد در تاريخ ۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
نصبش کردم ولی هی از اول پر نمیشه لودنیگ اش
پاسخ در تاريخ(۷ اسفند ۹۴، ۱۳:۱۶) : با یک نت دیگه امتحان بکن
اراد
اراد در تاريخ ۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۷:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک دانلود را به ایمیل aradghammaghami1384@gmail.com
امید
امید در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
مال من اصلا پر نمیشه هرچقدر میمونه لود نمیشه

پاسخ در تاريخ(۱ اسفند ۹۴، ۱۵:۲۲) : وضعیت سرورشو چک کنید
abdolim463@gmail.com
abdolim463@gmail.com در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
این پیامم نمیادچرا قبلا گوشیم اینو راحت میورد تو بازی الان چرا میره تا وسط میپره بیرون راهنمایی کنید لطفا
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۳) : هر آپدیتش فرق داره اگه بپره بیرون پس سازگاری با گوشیتونو نداره از نسخه دیگه استفاده کنید
mobin.abdoli2680@gmail.com
mobin.abdoli2680@gmail.com در تاريخ ۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
این چرا میره تو بازی تانصف میره بعددوباره برمیگرده اول بازی تا نصف میره ولی پر نمیشه راهنمایی کنید لطفا
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۲) : با وای فای امتحان کنید درست میشه
araz
araz در تاريخ ۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
salam bi zahmat ios rosham bezarid
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۱) : چشم
ارش
ارش در تاريخ ۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام ببخشید میشه بگید لینک دانلود کحاست من اموزش رو خوندم اما ندیدم چیزی میشه بگید لطفا راهنماییم گیند
پاسخ در تاريخ(۲۷ بهمن ۹۴، ۲۳:۵۳) : دانلود clash of magic نوشته
ایلیا رستمی
ایلیا رستمی در تاريخ ۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
ازکجا پنجره رو پیدا کنیم

پاسخ در تاريخ(۲۶ بهمن ۹۴، ۱۴:۴۷) : چه پنجره ای؟
هیمن
هیمن در تاريخ ۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام 
پاسخ در تاريخ(۲۴ بهمن ۹۴، ۲۳:۳۶) : سلام عزیز
معبن
معبن در تاريخ ۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )

پس لینکش کو؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۴ بهمن ۹۴، ۱۱:۲۵) : آمزوش دانلود رو بخونین
fatemeh_1d
fatemeh_1d در تاريخ ۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
من خواهرم نه داداش😐😐😐
پاسخ در تاريخ(۲۲ بهمن ۹۴، ۲۲:۳۸) : خخخ شرمنده
fatemeh_1d
fatemeh_1d در تاريخ ۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا همه انقدر ایراد گرفتن من هنوز نصب نکردم اگه برنامش کار نمی کنه کنسلش کنم
پاسخ در تاريخ(۱۶ بهمن ۹۴، ۲۲:۴۷) : از سرور دومش استفاده کن داداش این خیلی شلوغه
امین نصیری
امین نصیری در تاريخ ۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید کدوم هک کنار کلش اصلی نصب میشه
پاسخ در تاريخ(۱۴ بهمن ۹۴، ۲۰:۰۱) : همشون
mahdi
mahdi در تاريخ ۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام بر روی اندروید 5 میاره؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۹ بهمن ۹۴، ۱۳:۲۲) : بله میاره
حمیدرضا دلشاد
حمیدرضا دلشاد در تاريخ ۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام میخواستم بدونم میشه از این بازی کلش اف مجیک به کلش واقعی جم ریخت
پاسخ در تاريخ(۷ بهمن ۹۴، ۲۰:۱۵) : نه داداش
ایمان
ایمان در تاريخ ۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سمت پایین نزده چی کار کنم؟
پاسخ در تاريخ(۶ بهمن ۹۴، ۱۸:۰۶) : خوب نگاه کن داداش
Amir
Amir در تاريخ ۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام چرا من این لینک دانلود و نمیبینم ؟؟!!
پاسخ در تاريخ(۱ بهمن ۹۴، ۱۱:۱۱) : آموزش دانلود رو بخون
Sahand
Sahand در تاريخ ۲۷ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
میخواستم بدونم راهی هست که اکانت کلش اف مجیکو به کلش اف کلن انتقال داد؟
بعدش چرا نمیشه از کلش اف مجیک به گوگل ساین این کرد؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۱۱:۲۷) : نه داداش نمیشه و اینارو گوگل پشتیبانی نمیکنه
sajjad
sajjad در تاريخ ۲۵ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
کدوم سرور دیوار برقی داره و کار هم میکنه؟
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۱۴:۳۷) : هیچ کدومش نداره داداش فقط یکی داره اونم نسخه جدید که در اول سایت هست هک فوق العاده پرسرعت
حسین
حسین در تاريخ ۲۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.بابا من نمیدونم چجوری نصبش کنم .راهنماییم میکنین 
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۰۱:۱۳) : نصبش که سخت نیس همه بازیهارو.چطور نصب میکنی اینم.مثل اوناس
حمیدرضا دلشاد
حمیدرضا دلشاد در تاريخ ۱۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام تو اپدیت جدیدش تان هال یازده هم هست
پاسخ در تاريخ(۱۶ دی ۹۴، ۲۳:۳۷) : آپدیت جدیدش هنوز نیومده
پارسا
پارسا در تاريخ ۱۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
چه توری باید دانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۴۴) : آموزش دانلود و بخونین
علی
علی در تاريخ ۰۹ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
تا وسطش پر میشه میپره بیرون چیکارش کنم
پاسخ در تاريخ(۹ دی ۹۴، ۱۸:۳۴) : گوشیت ساپورت نمیکنه از نسخه های دیگه استفاده بکن
احمد
احمد در تاريخ ۰۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
کدام هک سرورش خلوته
پاسخ در تاريخ(۶ دی ۹۴، ۱۹:۵۵) : هک های جدید تاریخشو نگاه کنید سروراش خلوتره
احمد
احمد در تاريخ ۰۵ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا برای من نمیاد
پاسخ در تاريخ(۶ دی ۹۴، ۱۰:۳۶) : آموزش دانلود و بخونین
Ali
Ali در تاريخ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ممنون از سایت خولت.من اینو دانلود کردم ولی وسط بازی ارور کانکشن میده میپره بیرون 
یکی هم اینکه تا لول 135 سیو شد دیگه نمیشه مشکلش چیه؟

ممنون
پاسخ در تاريخ(۲۵ آذر ۹۴، ۱۰:۵۷) : داداش اینا سروراشو زود زود ریست میکنن بخاطر این سیو نمیشه و اررور کانکشن وضعیت سرور های بازیرو نگاه کنین موقع افلاین بودن سرور این اررور میده و اگه یک هک خوب میخوای که همیشه آنلاین باشه از کلش اف سولز استفاده بکن.
....
.... در تاريخ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
لطفا اپدیتشو بزارید 
پاسخ در تاريخ(۲۴ آذر ۹۴، ۲۲:۴۱) : چشم نیومده هنوز بیاد میذارم
hadi
hadi در تاريخ ۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
پاسخ در تاريخ(۲۲ آذر ۹۴، ۲۲:۰۸) : سلام
امیر
امیر در تاريخ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
اپدیت جدیدش رو کی میزارید. اگه اپدیت جدیدشو نصب کنیم دوباره از اول میاد؟
پاسخ در تاريخ(۲۲ آذر ۹۴، ۰۱:۰۳) : هروقت بیاد میذارم و معلوم نمیشه خیلی وقته ریست نمیشه داداش
امیر
امیر در تاريخ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا تا آخر لود میشه ولی نمیاره😦😦
پاسخ در تاريخ(۲۱ آذر ۹۴، ۱۷:۱۶) : سرورش شلوغه بخاطر این
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات