Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود رایگان نسخه هک شده پوکمون گو Pokemon Go Hack - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود رایگان نسخه هک شده پوکمون گو Pokemon Go Hack

دانلود رایگان نسخه هک شده پوکمون گو

Pokemon Go Hack

سکه بینهایت و نامحدود

هماهنطور که میدانید پوکمون گو بازی جدیدی است که توسط استودیو Niantic, Inc ارائه شده و بیش از 50 میلیون از گوگل پلی استور دانلود شده و با استقبال جهانی مواجه شده است.بنابراین تصمیم گرفتیم نسخه هک شده پوکمون گو را به صورت کاملا رایگان برای شما قرار دهیم.در نسخه هک شده شما میتوانید از بینهایت سکه یا طلا بهره مند شوید و از آنها استفاده کنید.پس با رویدمستر همراه باشید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Dark Sword 1.3.0 بازی اکشن کم نظیر تاریکی ابدی اندروید + مود - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Dark Sword 1.3.0 بازی اکشن کم نظیر تاریکی ابدی اندروید + مود

Dark Sword 1.3.0 + Mod بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر شمشیر تاریکی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (Gold/Souls/Stamina) به صورت جداگانه
پـیـشـنـهـاد ویـژه

Dark Sword – تاریکی ابدی بازی جدید و کم نظیر در سبک بازیهای نقش آفرینی و اکشن پلتفرمر از استودیوی بازیسازی NANOO COMPANY برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! Dark Sword یک بازی نقش آفرینی با درون مایه های Hack N Slash برای دستگاه های اندرویدی است که با تمی تاریک و سیاه و سفید، قصد دارد شما را در سفری شگفت انگیز با خود همراه کند! با ورود به بازی قابلیت های کلی آن برای شما نمایش داده شده و پیش زمینه ی داستان نیز برای شما شرح داده می شود! اما چه چیزی Dark Sword را از دیگر عناوین هم سبک متمایز کرده و آن را به عنوانی قابل بازی بدل می کند؟! با رسیدن به منوی اصلی و شروع بازی با خیل عظیمی از مراحل مواجه می شویم ؛ تعداد مراحل به بیش از 100 عدد رسیده و هر مرحله در یک لوکیشن به خصوص انجام می شود ؛ همین مورد سطح وسواس سازندگان را برای از بین بردن یکنواختی در بازی نشان می دهد! اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و شمشیری با حال و هوای سیاه و سفید و 2D هستید بدون شک بازی Dark Sword بهترین گزینه خواهد بود و از ان جایی که پیشنهاد ویژه فست2فیس است مورد رضایت شما واقع خواهد شد!

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود BombSquad 1.4.95 بازی حملات بمبی آندروید + Pro Edition - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود BombSquad 1.4.95 بازی حملات بمبی آندروید + Pro Edition

BombSquad v1.4.95 Pro Edition + Original – بازی هیجان انگیز و فوق العاده زیبای بمب اسکوآد آندروید + تریلر
جدیدترین و آخرین ورژن
نسخه پرمیوم و Pro بازی + نسخه معمولی !

BombSquad یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Eric Froemling برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 5.000.000 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است. این بازی شامل تعداد زیادی از مینی گیم های بسیار هیجان انگیز است که همگی با منفجر کردن بمب ها است. در این بازی شما می توانید بمب های مختلف را به سمت حریفان خود پرتاب کنید، با تکه های یخ ان ها را منجمد سازید، حریفان را از جای خود بلند کنید و ان ها را بلند کرده و به سمت زمین پرتاب کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. گرافیک عالی، گیم پلی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز، طراحی منحصر به فرد و ویژگی های عالی همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی عالی را تجربه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Lords Mobile 1.23 بازی استراتژی آنلاین پادشاهان موبایل اندروید + دیتا - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Lords Mobile 1.23 بازی استراتژی آنلاین پادشاهان موبایل اندروید + دیتا

Lords Mobile v1.23 – بازی استراتژیک آنلاین پادشاهان موبایل اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.6 از 5.0 و یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک
اجرای بازی بصورت انلاین است

Lords Mobile – پادشاهان موبایل بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژی و نقش آفرینی از استودیوی مطرح IGG برای دستگاه های اندرویدی است که بازی های معروف و محبوبی چون CASTLE CLASH را در کارنامه خود دارد و از یک استودیوی معروف می باشد! در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی اندروید باید در دنیایی پر از هرج و مرج، امپراطوری اختصاصی خودتان را تشکیل دهید و با جمع آوری قهرمانانی عجیب و غریب نبروی نظامی خود را بسازید و برای به غارت بردن منابع دیگر کاربران سراسر جهان آماده شوید! گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری بسیار زیبا، طراحی عالی و کم نظیر انیمیشن ها، به کار بردن پل ها و تجهیزاتی حرفه ای و نو ظهور در بازی و دیگر موارد همگی باعث شده است تا این بازی با استقبال عالی روبرو شود و امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را تا به این لحظه از ان خودش نماید که این امتیاز توسط پنج میلیون کاربری که بازی را دریافت کرده اند به دست امده و اتفاقی نیست! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی اندرویدی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین و زیباترین بازی استراتژیک اندروید را تجربه کنید ما به شما بازی جدید کمپانی IGG را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد نمود و از دانلودش پشیمان نخواهید شد!

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Vector 2 0.9.2 بازی خارق العاده وکتور 2 اندروید + مود - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Vector 2 0.9.2 بازی خارق العاده وکتور 2 اندروید + مود

Vector 2 v0.9.2 + Mod – بازی فوق العاده زیبای وکتور 2 مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + دو نسخه مود به صورت جداگانه
پیشنهاد ویژه

Vector 2 – وکتور دو نسخه دوم بازی محبوب و فوق العاده زیبای دوندگی از استودیوی بازیسازی NEKKI خالق بازی کم نظیر و پرمخاطب Shadow Fight 2 برای اندروید است که چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن نسخه جدید ان در پلی استور بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستداران بازی های خاص اندرویدی معرفی کنیم! گیم پلی بازی همانند نسخه اول می باشد به گونه ای که در ان شما با پریدن و لیز خوردن می بایست از موانع پیش رو به سلامت عبور کنید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! در Vector 2 محیط های جدیدی اعم از آزمایشگاه، کارخانه و حتی Spaceports برای فرار وجود دارد که از طرفی فرار هم سخت تر شده است و شما در کل سه راه خواهید داشت: سریع بدوید تا زنده بمانید ؛ وسایل امنیتی مانند جلیقه بپوشید تا بمانید و یا بمیرید! در این نسخه بر خلاف نسخه پیشین توسعه دهندگان با اضافه کردن عنصر Rogue like گیم پلی را گسترش داده اند، بدین صورت که با پیشرفت در بازی Level UP می شوید و در نتیجه میتوانید حرکت های پارکور بیشتر و زیباتری را در بازی پیاده نمایید! به طور کلی اگر از علاقه مندان بازی های خاص اندرویدی هستید که علاوه بر دارا بودن گرافیک عالی و اچ دی، گیم پلی اعتیاداور و حجم کمی داشته باشید تحت هیچ شرایطی Vector 2 را از دست ندهید

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Suicide Squad: Special Ops 1.01 بازی اکشن جوخه انتحاری اندروید + دیتا - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Suicide Squad: Special Ops 1.01 بازی اکشن جوخه انتحاری اندروید + دیتا

Suicide Squad: Special Ops v1.01 + Mod – بازی محبوب و عالی جوخه انتحاری اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با مهمات بی نهایت به صورت جداگانه

Suicide Squad: Special Ops – جوخه انتحاری: عملیات ویژه بازی جدید و فوق العاده زیبای کمپانی مطرح و پرآوازه برادران وارنر (Warner Bros) برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده است و باز هم مثل همیشه تصمیم بر این گرفته ایم تا ان را حضور شما دوستداران بازی های جدید و اکشن اندرویدی معرفی کنیم! این بازی بر اساس فیلمی محبوب و پر سر و صدا با همین نام ساخته شده است و تا روزهای اینده شاهد منتشر شدن ان خواهید بود ؛ در این بازی باید از میان سه شخصیت یکی را انتخاب کنید: دِدشات با تفنگ خود، هارلی کویین با چوب بیس بالش و دیابلویی که آتش می افروزد! هدف بازی این است که گروهی ویژه را برای مبارزه با نیروهای اهریمنی که در سر راهتان قرار می گیرند، رهبری کنید! بنابر گفته‌ ی شرکت وارنربراس، شاهد یک بازی «شوتر اول شخص بهینه سازی شده برای موبایل» هستیم که بازیکن می بایست در سراسر شهر بگردد و با جمع آوری بسته های خشاب و سلامتی برای زنده ماندن تلاش کند! اگر دوست دارید این بازی را تجربه کیند ؛ به جوخه انتحاری ملحق شوید ؛ رهبری تیمی خاص از قاتلان خطرناک و بیمارانی روانی را بر عهده بگیرید و با وارد شدن به شهر دشمنان خود را نابود سازید!

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Traffic Driver 1.00 بازی عالی رانندگی در ترافیک اندروید + مود - ۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Traffic Driver 1.00 بازی عالی رانندگی در ترافیک اندروید + مود

Traffic Driver v1.00 + Mod – بازی ماشین سواری در ترافیک اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Traffic Driver – ترافیک درایور بازی جدید و محبوب در سبک بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی از استودیوی بازیسازی Zuuks Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل عرضه شده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سارسر جهان دریافت شده و هم اکنون برای اولین بار در ایران قصد معرفی ان را داریم! در این بازی شما بر انواع خودروهای لوکس دنیا سوار شده و در مکان های مختلف به ماشین سواری مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید! امکان کنترل بازی با شتابسنج و یا لمس صفحه در بازی فراهم شده است و نمایش ماشین از نماهای مختلف نظیر اول شخص باعث می شود حس واقعی رانندگی به شما القا داده شود! امکان بازی به صورت تک نفره و یا چند نفره با دوستان سراسر جهان در بازی فراهم شده است. اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری اندروید هستید که نظر شما را جلبب کند Traffic Driver را از دست ندهید.

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات