Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود GTA: Liberty City Stories 2.2 بازی اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی اندروید + مود + دیتا - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود GTA: Liberty City Stories 2.2 بازی اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی اندروید + مود + دیتا

GTA: Liberty City Stories v2.2 + Mod – بازی خارق العاده جی تی آ لیبرتی سیتی اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
قیمت 6.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل

 
(اتومبیل دزدی بزرگ: ماجراهای لیبرتی سیتی) جدیدترین سری بازی معروف جی تی آ از Rockstar Games برای اندروید است کهشاهد عرضه شدن آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت 6.99 دلار (البته با تخفیف 40 درصدی به مناسبت لانچ بازی) منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را حضور شما دوستداران بازی های جی تی آ معرفی نماییم و نسخه کامل ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم تا بار دیگر از نعمت بودن فارسروید بهره مند شوید و با دیدن سری جدید بازی جی تی آ به وجد بیایید! سری جدید بازی جی تی ا نیز با حجم +1 گیگابایتی خود بدون شک شما را به وجد می آورد و با داستان فوق العاده اش تجربه یکی از بهترین بازی ها را برایتان به ارمغان می آورد! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “مردی که قبلا قابل اعتماد خانواده لئون بود، تونی سیپرینی به خانه خود لیبرتی سیتی بازگشته است. او مدتی را به علت قتل یک نفر به صورت پنهانی زندگی می‌کرد. هم اکنون خیابان‌های لیبرتی سیتی (شهر آزادی) آشفته است و باندهای مختف برای به کنترل گرفتن شهر با یکدیگر درگیر جنگ هستند و این باعث تخریب شهر تحت امواج فساد سیاسی، جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر و اعتصابات شده است. مردان دیوانه، تاجران با نفوذ فاسد، سیاستمداران بدبین و حتی مادر تونی در این کنترل شهر دست دارند، مادر تونی قصد کمک به خانواده لئون را دارد اما اوضاع با پسرش به خوبی پیش نمی‌رود. هدف کلی شما در این بازی به دست گرفتن کنترل شهر برای خانواده لئون است، اما موانع زیادی در این راه وجود دارد! مهمترین آن‌ها حضور گروه‌های قدرتمند دیگر همانند یاکوزا، دیابلو و تاریوکی است که آن ها نیز هدف شما را دارند!”

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Gunship Battle: Helicopter 3D 2.3.91 – بازی نبرد هیلیکوپترها اندروید + مود - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Gunship Battle: Helicopter 3D 2.3.91 – بازی نبرد هیلیکوپترها اندروید + مود

Gunship Battle: Helicopter 3D v2.3.91 + Mod – بازی محبوب و مهیج “نبرد هیلیکوپترها” اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
  آفلاین

Gunship Battle: Helicopter 3D بازی پرطرفدار و محبوب نبرد هیلیکوپترها از استودیوی JOYCITY Corp برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از 50.000.000 بار تنها از گوگل پلی دریافت شده است و از برترین بازی های نبرد هیلیکوپترها به شمار می رود! در این بازی طیف گسترده ای از هیلی کوپترهای جنگی در اختیار شما قرار می گیرد تا با سوار شدن بر ان ها به نبرد با آشوبگران بروید! بله… شما در نقش خلبانی خبره و معروف ظاهر می شوید و وظیفه دارید با سفر به نقاط مختلف دنیا اشوبگران را  یکی پس از دیگری سرنگون کنید و یکی از هیجان برانگیزترین بازی های هواپیمایی اندروید را تجربه کنید. با پیش بردن ماموریت ها به دریافت امتیاز و پول می پردازید و با پول خود هیلی کوپترها و ایتم های جدید را خریداری می نمایید. اگر از علاقه مندان به بازی های نبرد هوایی هستید می توانید نسخه معمولی و یا مود (خرید رایگان) بازی فوق العاده زیبای Gunship Battle: Helicopter 3D را به صورت رایگان دریافت نمایید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Darkness Reborn 1.3.8 – بازی اکشن “تولد تاریکی” اندروید ! - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Darkness Reborn 1.3.8 – بازی اکشن “تولد تاریکی” اندروید !

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.3.8 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر
نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger
 آپدیت جدید 28 تیر 1395

بازی آنلاین

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی جدید آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Asphalt 8: Airborne 2.5.0k آخرین ورژن بازی آسفالت 8 اندروید + مود + دیتا - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود Asphalt 8: Airborne 2.5.0k آخرین ورژن بازی آسفالت 8 اندروید + مود + دیتا

Asphalt 8: Airborne v2.5.0k Original + Mod – جدیدترین ورژن بازی آسفالت 8 آندروید
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه

بله، بالاخره کمپانی خوش نام و مشهور گیم لافت پس از انتشار تصاویر و تریلرهای مختلف از جدیدترین بازی خود از سری بازی های اتومبیلرانی نسخه ی هشتم بازی خارق العاده ی آسفالت (Asphalt 8: Airborne) را برای سیستم عامل اندروید و IOS منتشر کرد تا باز هم قدرت بازی سازی خود را به همه نشان دهد و اثبات کند در زمینه ی ساخت بازی های موبایل قدرتمندترین و بی رقیب است! همانگونه که مستحضرید بازی های آسفالت از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مسابقه ای و اتومبیلرانی به شمار می رود که این محبوبیت را می توان به گرافیک خیره کننده ی ان و گیم پلی خاصش نسبت داد! هم اکنون در هشتمین قسمت از سری بازی های آسفالت باز هم شاهد گرافیکی باورنکردنی و صد البته گیم پلی ای باور نکردنی هستیم که نظر هر کاربر دوستدار بازی های موبایل را به سمت خود جلب خواهد کرد. در ورژن هشت از بازی آسفالت با ماشین ها، مسابقات، شرایط فیزیکی و بسیاری دیگر از موارد جدید روبرو هستیم که لذت بازی را دوچندان خواهد کرد.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش آف کلنز با منابع بینهایت clash of clans hack - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود نسخه هک شده کلش آف کلنز

نسخه هک شده کلش اف کلنز

با  سرور های مختلف

با قابلیت کلن رفتن و بدون نیاز به روت

تاون هال 11

نسخه های جدید 9.24 و 8.709 با قابلیت های جدید کلش مثل کشتی شکسته و دهکده شبانه و پشتیبانی از زبان فارسی قرار داده شد.

این بار سایت فست تو فیس برای شما نسخه هک شده کلش اف کلنز را با سرور های مختلف قرار داده است.در این نسخه ها تمام منابع شما بینهایت و نا محدود میباشد و شما میتوانید از طلا ، اکسیر و جم بینهایت بهره ببرید همچنین امکان رفتن به کلن به این نسخه ها اضافه شده است و شما میتوانید به کلن دیگران بروید.این نسخه ها نیازی به روت ندارند و میتوانید به راحتی بر روی گوشی اندروید خود نصب کنید.نیازی هم به حذف نسخه اصلی نیست در واقع میتوانید این نسخه های هک را در کنار نسخه اصلی بازی نصب کنید و بازی کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود RIVAL FIRE 1.0.0 بازی اکشن عالی آتش رقیب اندروید + مود + دیتا - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود RIVAL FIRE 1.0.0 بازی اکشن عالی آتش رقیب اندروید + مود + دیتا

RIVAL FIRE v1.0.0 + Mod  بازی جدید و هیجان انگیز آتش رقیب همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود با خون بی نهایت به صورت جداگانه
امتیاز 4.6 از 5.0 در گوگل پلی !

RIVAL FIRE جدیدترین سری بازی های تکاور خط مقدم تحت عنوان رقبا از استودیوی بازیسازی مطرح Glu برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن معرفی کنیم! داستان بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “در سال های پیشین یک سازمان بین المللی دست به ساخت و ایجاد سربازان با ژنتیک اصلاح شده زده است که همین امر باعث ایجاد هرج و مرج و ناامنی در جای جای این کره خاکی شده است. پس از ایجاد این سربازان، ان ها را با هدف در دست گرفتن جهان رها کرده و باعث وحشت مردم شده است! هم اکنون شما به عنوان کارکتر اصلی ماموریت جدید خود را برای از بین بردن این سربازان جهش یافته آغاز نمایید و جهان را نجات دهید!” بله… در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی با در دست گرفتن سلاح های مختلف باید ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! بازی دارای حالت های مختلف از جمله چند نفره آنلاین است که بدون شک ساعت ها شما را سرگرم خواهد نمود. اگر بخواهیم در مورد بازی نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم بهتر است اینگونه بگوییم که در این بازی کنترل شخصبت بر عهده شماست اما فقط میتوانید تغییر سنگر دهید و حرکت در دست شما نیست! گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری هیجان اور و کنترلرهای لمسی ان بدون شک تجربه عالی از بازی های اکشن را برایتان به ارمغان می اورد.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود TTPod 9.0.4 موزیک پلیر تی تی پود محبوب اندروید + مود + پوسته ها - ۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود TTPod 9.0.4 موزیک پلیر تی تی پود محبوب اندروید + مود + پوسته ها

Pulsar Music Player Pro v1.3.10 Paid Version – موزیک پلیر فوق العاده و کم نظیر پولسار مخصوص اندروید
یک موزیک پلیر سریع و شیک با حجم کلی 2.9 مگابایتی !

Pulsar Music Player Pro یک موزیک پلیر ساده، شیک، بسیار سبک و فوق العاده از Rhythm Software برای اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و تصمیم گرفته ایم نسخه خریداری شده و Paid آن را حضور شما کاربران ایرانی اندروید معرفی نماییم! با استفاده از این موزیک پلیر می توانید تمامی موزیک های موجود در حافظه دستگاهتان را در محیطی فوق العاده زیبا و سریع پخش نمایید و از داشتن یک موزیک پلیر ساده اما حرفه ای لذت ببرید! تا به امروز موزیک پلیرهای مختلفی برای اندروید معرفی شده که همگی از برترین ها بوده اند اما Pulsar Plus با حجم 2.9 مگابایتی خودش آمده است تا با طراحی و ساخت فوق العاده اش کاری کند که با همه موزیک پلیرها خداحافظی کنید و ان را برای همیشه برروی دستگاهتان نصب داشته باشید!

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات