Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود برنامه فارسی ساز کلش اف کلنز نسخه 8.67.8 بهمراه آموزش

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

دانلود رایگان برنامه فارسی ساز کلش اف کلنز برای نسخه 8.67.8

بهمراه آموزش تصویری

کلش اف کلنز یکی از پرطرفدارترین بازی های امروز میباشد. حتما شما هم دوست دارید این بازی پرطرفدار رو به زبان فارسی بازی کنید.پس پیشنهاد میکنم این آموزش رو از دست ندین بعد انجام این آموزش بازی کلش اف کلنز شما کاملا فارسی میشود برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

دانلود رایگان برنامه فارسی ساز کلش اف کلنز برای نسخه 8.67.8

بهمراه آموزش تصویری

کلش اف کلنز یکی از پرطرفدارترین بازی های امروز میباشد. حتما شما هم دوست دارید این بازی پرطرفدار رو به زبان فارسی بازی کنید.پس پیشنهاد میکنم این آموزش رو از دست ندین بعد انجام این آموزش بازی کلش اف کلنز شما کاملا فارسی میشود برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

توجه : برای فارسی کردن بازی کلش اف کلنز باید گوشیتون روت شده باشد.

مهم : این آموزش توسط خود سایت فست تو فیس کاملا تست شده و کار میکند.

برنامه های لازم برای فارسی کردن کلش اف کلنز این برنامه هارو باید دانلود کنید.

1. دانلود برنامه Es File Manager

2.دانلود برنامه فارسی ساز کلش اف کلنز

این آموزش رو با اندروید و کامپیوتر هم میتوانید انجام بدید

1.بعد دانلود این برنامه ها وارد بازی کلش اف کلنز بشوید و زبان کلش رو از تنظیمات به زبان انگلیسی تنظیم کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

2.بعد برنامه Es file manager را نصب کنید و وارد برنامه بشید دستور روت رو تایید کنید

بعد مثل تصویر زیر با دستتون پنجره سمت راست رو باز کنید و دستور روت یا همون مرورگر روت و باز کردن فایل های مخفی رو روشن کنید.

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

3.برنامه فارسی ساز کلش رو با خود برنامه es file manager  باز کنید و

مثل تصویر زیر فایل texts.csv , credits.csv کلیک بر روی دکمه کپی در قسمت بالای صفحه کپی کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

4.بعد به عقب برگردید و در بالای صفحه روی sdcard کلیک کنید و گزینه ی اولی ( دستگاه ) رو انتخاب کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

5.پوشه data رو باز کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

6.تو پوشه data باز پوشه data رو باز کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

7.بعد توی پوشه data پوشه com.supercell.clashofclans رو پیدا کنید و وارد پوشه بشید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

8.پوشه update رو انتخاب کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

9. فایل هایی که کپی کردید در توی پوشه csv مثل تصویر زیر کپی کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

10.بعد وارد بازی کلش اف کلنز بشید و مثله تصویر زیر در قسمت تنظیمات زبان کلش رو بر روی فارسی تنظیم کنید

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

اگر آموزش رو به درستی انجام داده باشید زبان کلش اف کلنز شما فارسی میشود.

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

قارس کردن زبان کلش اف کلنز

این آموزش رو با کامپیوتر راحت تر میتونید انجام بدید.

دوستان عزیز برای درست کردن این آموزش ها زمان زیادی صرف میکنیم اگر این آموزش رو در سایت خود کپی میکنید لطفا منبع سایت رو هم ذکر کنید.

دانلود هک جدید تاون هال 11 دار کلش اف کلنز برای مشاهده این نسخه به اینجا کلیک کنید.


دسته: برنامه های کلش اف کلنز , آموزشی های کلش اف کلنز ,
برچسب ها : , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۷۰)

امید
امید در تاريخ ۰۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
من کلش مو فارسی کردم ولی می خوام برم اکانت دیگه نوشته تایید را تایپ کنید این کارو کردم نمیره تو
پاسخ در تاريخ(۸ خرداد ۹۵، ۱۲:۳۳) : اخرینن نسخه کلش زبان فارسی هست که اومده میتونید از توی تنظیمات فارسیش کنید
احسان
احسان در تاريخ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من تو اولین پوشه دیتا ک میرم میزنه:
هیچ فایلی وجود ندارد
چه کنم؟!...
پاسخ در تاريخ(۳۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۶:۳۸) : سلام باید به حافظه داخلی گوشی تون برید و data را باز کنید نه حافظه خارجی یا همون مموری
Mehdi
Mehdi در تاريخ ۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۳:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
ممنون دادا خیلی راحت بود دمت گرم���😃😃:LICK👍
محمد
محمد در تاريخ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
دمت گرم خیلی راحت و عالی بود
moji hacker
moji hacker در تاريخ ۱۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام . من الان کلشم فارسی شده .اگه میشه اپدیت جدید زبان فارسی رو برا تان 11 بزارید که رو تان 11 هم جواب بده چون اونایی رو که رو اپدیت جدید کلش اومدن رو با حروف خارجی مینویسه نا معلومند.ممنون😉😉😉😉😉😉
پاسخ در تاريخ(۱۵ ارديبهشت ۹۵، ۲۲:۱۲) : سلام اگه تونستم قرار میدم
مهدی
مهدی در تاريخ ۱۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
اصلا پوشه ی csvوجود نداره
نیما
نیما در تاريخ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام از من مرورگر روت فعال نمیشه مینویسه با عرض پوزش ازمون شکست خورده است این ویژگی نمیتوانید بر روی دستگاه خود اجرا کنید
پاسخ در تاريخ(۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۱۴) : گوشیتون رو روت کنید
مهدی
مهدی در تاريخ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
محمد امین
محمد امین در تاريخ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۰۷:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام و خسته نباشی
داداش من بلواسنکس روت شده دارم 9159420970 بیا تلگرام بهک بگو چطور با اون فارسی کنم
مرسی
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۲) : با بلو استکس نه خود کامپیوتر هم میتونید فارسی کنید
mohammadanin
mohammadanin در تاريخ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۵۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام دوست عزیز میخواستم بپرسم ک داخل بلواستکس هم میشه فارسی کرد؟؟؟؟؟
ممنون میشم زود جواب بدی!!
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۲) : امتحان نکردم داداش
ali
ali در تاريخ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام ببخشید من پوشه سوپرسل.رو پیدا نمیکنم
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۳) : به دقت بگردین پیدا میکنین
Abolfazl Saberi
Abolfazl Saberi در تاريخ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام مجدد تو قالب های بلاگ بیان نبود 
کدش رو برستید برام لطفا و دلیل انتخاب رز بلاگ چیه
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۵۰) : چون رزبلاگ سرعتش و وبلاگاش مثل وردپرسه
نیما
نیما در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
مر30 ممنووووووون کلشم فارسی شد دمتون گرم
😀😀😀😀😀😀😃😃😃😃
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۷) : خواهش میکنم
ابوالفضل
ابوالفضل در تاريخ ۱۶ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
دوست من؛ چند ساله که داخل وب کار میکنم و دو تا سوال دارم.
۱. نام قالب وبلاگ شما چیه؟
اگه میشه کدش رو برام بفرستید.
۲. از کدوم وبلاگ استفاده میکنید؟ (بلاگ فا یا رز بلاگ یا میهن بلاگ و یا ...)
پاسخ در تاريخ(۱۶ فروردين ۹۵، ۲۳:۱۲) : قالب سایت در خود قالب های بلاگ بیان هست و پیشنهاد میکنم از رزبلاگ استفاده کنید.
مهدی
مهدی در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من بلو استکس را نصب کردم بعد کلش را روی کامپیوتر نصب کردم. کلش جواب میده ولی میخوام با کسی ارتباط برقرار کنم زبانش انگلیسی است می خوام زبانش را فارسی کنم باید چه کار کنم
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۱۴) : باید بهش یک کیبورد فارسی بزنید که مخصوص بو استکس باشه
تورج
تورج در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلامو عرض ادب.جناب من هر کاری میکنم این برنامه فارسی سازو پیدانمیکنم دان کنم...تو اپلودبوی هم میرم ولی نمیشه ۰٩٣۵٩١۵۰١٢۴راهنمایی کنید خاهشا
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۰) : آموزش دانلود از آپلود رو بخون داداش مشکلت حل میشه
یاسین زیرک
یاسین زیرک در تاريخ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام و خسته نباشید
گفته های شما را مو به مو انجام دادم
ولی در آخر در پوشه csv
فایل
client_globals.csv
راپیدانکردم میشه راهنمایی کنید


پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۰) : Client ???همچین فایلی گفته نشده که داداش
وحید
وحید در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام پوشه csv وجود ندارد ؟
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۳) : اگه گوشیتونو درست کرده باشین پوشه Csv رو میبینین
کمیل
کمیل در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۰۵:۳۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من از تنبلی اصلا نظر نمیدم اکثرا ولی خدایی حیفم اومد ازت تشکرنکنم بخاطر اموزشت،واقعا مرسی واسه من فارسی شد عالی هستین
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۶) : خواهش میکنم داداش
سارینا خانوم
سارینا خانوم در تاريخ ۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
چطوری تبلتمو روت کمم جوابمو بده داداشی عزیزم
پاسخ در تاريخ(۶ فروردين ۹۵، ۱۱:۵۶) : تو گوگل سرچ بزنی پیدا میکنی آبجی
رسول
رسول در تاريخ ۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۱:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
از کجا به روز رسانیش کنم

پاسخ در تاريخ(۳ فروردين ۹۵، ۲۲:۰۷) : به روزرسانی شده دان کنید
saeed
saeed در تاريخ ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلییییییییییییییییییی عالیه کار منو تو بدست آوردن تجهیزات خیلی آسو کرده
ممننننننونم از بابت راهنماییتون
mohammad
mohammad در تاريخ ۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
بابا کو به ولله نیستش جون مادرت بگو  چی نوشته کوه
۰۹۱۶۰۲۹۵۸۶۸این شمارم اگه تونستی عکسشو بگیر واسم پیام کن از تریق واتس اپ یا تلگرام یا همینجا جوابمو بده 
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۳۴) : اول آموزش نوشته دانلود نرم افزار فارسی ساز :/
mohammad
mohammad در تاريخ ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
خیلی مسخره هستیدد پس لینک دانلود کو

پاسخ در تاريخ(۲۵ اسفند ۹۴، ۱۱:۵۴) : اول آموزش
amin
amin در تاريخ ۲۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
واقعا دمتون گرم کار میکنه ایول.
amir
amir در تاريخ ۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
عالییییی بوووووود
امیر علی
امیر علی در تاريخ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
عالی بود
پاسخ در تاريخ(۲۲ اسفند ۹۴، ۰۰:۱۲) : خواهش میکنم
جواد
جواد در تاريخ ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی خوبه واااا
امید امیری
امید امیری در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام دادش گوشی من روت نمیشه 
پاسخ در تاريخ(۳۰ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۶) : چرا نمیشه؟؟/
علی
علی در تاريخ ۲۲ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
عالی بود
Hosein
Hosein در تاريخ ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا ورژن جدیدشو نمیزارین سه هفته از اپدیتش گذشته 
پاسخ در تاريخ(۱۵ بهمن ۹۴، ۱۲:۲۰) : هنوز نسخه جدید انشتار نشده
عارف
عارف در تاريخ ۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام  چرا ورژن جدیدشو نمیزاریدددددددددد  بزاریدددددددددد
پاسخ در تاريخ(۱۴ بهمن ۹۴، ۲۰:۰۲) : بزودی میذارم
محمد
محمد در تاريخ ۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ممنون از زحمات شما دوستان عزیز اگر کوشیمو روت کنم بازی کلشم پاک میشه
پاسخ در تاريخ(۹ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۲) : نه داداش نمیشه
Ahmad Jalili
Ahmad Jalili در تاريخ ۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.اگه میشه به من کمک کنین من حتی فایلtexts.cvsوفایل بعدی رو هم ندارم
لطفا کمک کنین فارسیش کنم
پاسخ در تاريخ(۹ بهمن ۹۴، ۱۹:۵۲) : این فایل رو دانلود کنید خب
امیررضا
امیررضا در تاريخ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من باگوشی هستم وقتی میزنم روی لینک دانلود همین صفحه باز میشه مشکلش چیه خواهشن راهنمایی کنین
پاسخ در تاريخ(۵ بهمن ۹۴، ۲۳:۴۸) : آموزش دانلود رو بخونین و صفحه دانلود از آپلود بوی هست داداش
رضا
رضا در تاريخ ۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خسته نباشین من هر کاری میکنم اون دوتا فایل کپی نمیشه گوشی رو هم روت کردم لطفا کمک کنید اینم شماره 09195894788
سعید
سعید در تاريخ ۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام ببخشید من کلش فارسی کنم چجوری کنم من csv و dataپوشه کلش نیست بعد روت کردم نمیشه چطوری میشه یه نرم افزار بساز ذخیره به کافه بازار میخوام نصب کنم فارسی ساز میشه
پاسخ در تاريخ(۱ بهمن ۹۴، ۱۶:۰۸) : فقط این فارسی میکنه و باید گوشیتونم روت بشه
EGHBAL RACHPOUT
EGHBAL RACHPOUT در تاريخ ۲۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خسته نباشید من. وقتی میخوام فایلو کپی کنم میرم داخل دیت بعد میر. دخال پوشه کلش ا پوشه اپدیت نیست چ کار کنم؟
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۲۱:۴۵) : گوشیتون درست روت نباشه این پوشه رو نشون نمیده
محمد
محمد در تاريخ ۲۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام 
داداش من نمیتونم این دوتا فایل رو کپی کنم.
وقتی رویشان کلیلک میکنم و نگه میدارم گذینه کپی نمیاد کمکم کنین
پاسخ در تاريخ(۲۷ دی ۹۴، ۱۵:۱۹) : گزینه کپی به شکل دوتا صفحه کاغذ میاد داداش
amir
amir در تاريخ ۲۵ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
مرسی داداش درست شد عالی بود 
سایت خیلی خوبی دارید
پاسخ در تاريخ(۲۶ دی ۹۴، ۱۰:۲۹) : ممنون داداش
amir
amir در تاريخ ۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش این فارسی ساز رو جدید ترین نسخه کار میکنه؟
اصلا من چندتا فایل اضافه تر دارم نسبت به این عکسایی شما
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۲۲:۱۹) : اره کار میکنه
amir
amir در تاريخ ۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
ای بابا داداش این دو تا فایل که قابلیت کپی کردن ندارن چیکارش کنیم گوشی هم کامل روته
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۲۰:۵۶) : داداش این تست شدس کپی هم میشه
کیوان
کیوان در تاريخ ۲۳ دی ۹۴ ، ۰۴:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام داداش من هرکاری میکنم نمیتونم کپی کنم اون دوتا فایل چیکار کنم 
پاسخ در تاريخ(۲۳ دی ۹۴، ۲۱:۰۶) : شمارتو بفرس کمک کنم
ارمین
ارمین در تاريخ ۲۳ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام داداش خوبی؟یه مشکل پیش اومده بازیم یکی ایمیلم هک کرده توگوشیش اکانتم داره هعی میادبازیم قطع میشع چکارکنم؟راهی هست؟پشتیبانی بازی میتونه پیگیری کنه؟تروخداجواب بده داداشی
پاسخ در تاريخ(۲۳ دی ۹۴، ۲۱:۰۷) : بله آموزش برگردان اکانت هک شده در سایت رو بخون داداش تو صفحه دوم یا سومه
سجاد
سجاد در تاريخ ۲۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
من هیچ وقت حوصله ندارم جایی کامنت بزارم ولی سایتتون رو دیدم خدایی بی انصافی بود که لااقل یه خسته نباشید مشتی بهتون نگم.واقعا دمتون گرم
پاسخ در تاريخ(۲۰ دی ۹۴، ۲۲:۲۴) : فدات داداش سایت مال خودتونه
علیرضا
علیرضا در تاريخ ۱۸ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش کار نکرد میشه فیلمشو با این نسخه جدیدش بزارید
پاسخ در تاريخ(۱۸ دی ۹۴، ۱۷:۲۹) : چشم بزودی میذارم
Yashar mz
Yashar mz در تاريخ ۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
ممنون از سایتتون
reza for ever
reza for ever در تاريخ ۱۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش سلام من لینک دانلود رو میبینم اول اموزش اما میزنم روش دانلود کنه دوباره میاد همین صفحه رو باز میکنه اما دانلود نمیشه چیکار کنم؟
پاسخ در تاريخ(۱۷ دی ۹۴، ۱۱:۲۰) : راست کلیک کنید.و.در صفحه جدید باز میشه که از اپلودبوی باید دانلود کنید
reza for ever
reza for ever در تاريخ ۱۶ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام داداش اول لینک دانلود بزارید بعدش داداش گلم من کلش لول بالا دارم امکان خرابی کلشم نمیشه؟؟؟؟؟ خواهشا لینک دانلود بزارید
پاسخ در تاريخ(۱۶ دی ۹۴، ۲۳:۳۶) : نه داداش نمیشه و لینک دانلود اول آموزشه
امیررضا
امیررضا در تاريخ ۱۶ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش جونم لیک کجاست؟؟
پاسخ در تاريخ(۱۶ دی ۹۴، ۲۳:۳۹) : اول آموزشه داداش
امیرپدرام
امیرپدرام در تاريخ ۰۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش لینک دانلودش کو پس
پاسخ در تاريخ(۸ دی ۹۴، ۲۱:۳۸) : اول آموزشه داداش
احمد
احمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
مرورگر روت رو جواب نمیده میگه گوشی شما ازمایش رو جواب نمیده چطوری روت گوشی رو درست کنم تابازی نصب بشه خواهشن داداشی.زودتر جواب بده منتظرم فدای داری
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۲۱:۳۵) : داداش گوشیتو با یه برنامه سالم دوباره روت کن و یا ببر بیرون بده درست روت کنن بعدش تو کانال تلگرام عضو شو و ایدیتو بهم بگو کمکت کنم
احمد
احمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
اگه گوشی خوب روت نشده چطور درستش کنم که بازی نصب بشه
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۲۱:۲۹) : دوباره روتش کن یا بده بیرون به درستی روت کنن
احمد
احمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام وقتی میخوام مرورگر رو روت کنم میگه اموزش شکست خورد این ویژگی نمی توانید برو ددستگاه اجرا کنید گوشی من هواوی y600 اندروید 4.2 خواهشن زودتر جواب بده فدات
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۱۱:۱۲) : مکشل از روت گوشیتونه که درست روت نشده
سهیل
سهیل در تاريخ ۰۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
 سلام مه هرکاری میکنم کپی نمیشن 
پاسخ در تاريخ(۵ دی ۹۴، ۰۹:۴۶) : با es file manager امتحان کن کپی میشه
اسی
اسی در تاريخ ۰۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام فایل های texts.csvوcredits.csv قابلیت کپی ندارد

پاسخ در تاريخ(۲ دی ۹۴، ۱۹:۲۲) : منظورتو نفهمیدم
محمدرضا
محمدرضا در تاريخ ۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام از راهنمایتون ممنون من کلش گوشیمو فارسی کردم اما واسه کامپیوترم نشد از برنامه بلواستک استفاده میکنم واسه یکی هم این مشکل پیش امده بود شما گفتید باید بلواستک روت بشه لطفا روش روت کردن بلواستک و فارسی کردن کلش را توضیع بدید
پاسخ در تاريخ(۲۶ آذر ۹۴، ۱۸:۰۹) : داداش نسخه روت شده بلواستکس هست میتونی دانلود کنی
omid
omid در تاريخ ۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۱:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چطور دان کنم؟
پاسخ در تاريخ(۲۵ آذر ۹۴، ۱۹:۴۴) : آموزش دانلود و بخونین
رضا
رضا در تاريخ ۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام .من امتحان کردم عالی بود .کلا فک کنم2 دقیقه وقت برد تا بتونم فارسی کنم.
من این مطلبو با ذکر منبع در سایتم درج میکنم
موفق باشید.
پاسخ در تاريخ(۲۴ آذر ۹۴، ۲۲:۴۲) : سلام خواهش میکنم
رضا
رضا در تاريخ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۹:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
لطفا دانلود این نسخه را هم بگذارید
پاسخ در تاريخ(۲۱ آذر ۹۴، ۱۰:۳۹) : چشم بزودی میذارم
صلاح
صلاح در تاريخ ۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش ممنون ازبرنامت من همه چیزراموبه موانجام دادم ولی روی نسخه جدیدکارنمیکنه لطفا پیگیری کن ممنون خوب آموزش دادی این شمارم بیخبرم نزار09182475372
پاسخ در تاريخ(۲۰ آذر ۹۴، ۲۰:۱۰) : داداش هنوز فارسی ساز برای نسخه جدید نیومده بیاد میذارم
Amirreza
Amirreza در تاريخ ۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
کولینک دانلود فایل فارسی ساز
پاسخ در تاريخ(۲۰ آذر ۹۴، ۲۰:۱۱) : تو اول آموزشه
CR7
CR7 در تاريخ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا واسه من فارسی نمیشه؟؟؟؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۱۸ آذر ۹۴، ۱۷:۱۴) : گوشیتونو.سالم روت کنین فارسی میشه
محمد متین
محمد متین در تاريخ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام  اقا این لینک دانلود فارسی ساز کجاست

پاسخ در تاريخ(۱۱ آذر ۹۴، ۱۹:۲۰) : اول آموزش نوشته داداش دانلود برنامه فارسی ساز
امیر
امیر در تاريخ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۹:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام خیلی عالیه فارسی شد ممنون یک برنامه داشتم توش فعال نبود ولی فعال کردم خوش حال شدم ممنون😊😊😆😆
احمد
احمد در تاريخ ۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۵:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام داداش من زدم کار کرد خوب بود
امیر
امیر در تاريخ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام لطفا راهنما کنید بازی من فارسی نشد و روت است لطفا راهمایی کنید
پاسخ در تاريخ(۲۴ آبان ۹۴، ۲۱:۰۱) : به دقت انجام بدید داداش این فارسی ساز تست شده و کار میکند اگه نتونستین شمارتونو بفرستین تلگرام کمکتون کنم خصوصی بفرستین
ali
ali در تاريخ ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام.من با بلو استکس کار میکنم اما فارسی نمیشه
پاسخ در تاريخ(۱۶ آبان ۹۴، ۲۰:۱۴) : بلو استکتون باید روت شده باشه
moien
moien در تاريخ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش عاشقتم عالیه
پاسخ در تاريخ(۱ آبان ۹۴، ۱۷:۳۸) : مرسی ممنون : )
ایمان
ایمان در تاريخ ۰۹ مهر ۹۴ ، ۱۵:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
ممنون کلش من فارسی شد عالی
پاسخ در تاريخ(۹ مهر ۹۴، ۱۵:۳۲) : عالی داداش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات