Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود هک بازی بوم بیج Boom Beach Hack

هک بازی Boom Beach Hack

به صورت کاملا رایگان

منابع بینهات

در این پست از سایت روید مستر با هک بازی بوم بیچ Boom Beach Hack که محصولی از شرکت سوپرسل است در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.با این هک شما میتوانید بازی بوم بیچ را نامحدود و بینهایت کنید و از جم و الماس بینهایت ، چوب بینهایت ، طلای بینهایت و… بهره مند شوید.این نسخه هک شده برای اولین برا در ایران توسط سایت رویدمستر منتشر شده شده است.پس با ما همراه باشید.

دانلود رایگان نسخه هک شده بوم بیچ Boom Beach Hack

شما میتوانید نسخه های هک شده ای که برایتان به رایگان قرار دادیم را در کنار نسخه اصلی و هک نشده بازی بوم بیچ نصب کنید و به طور همزمان بازی کنید در واقع جهت نصب نسخه هک شده بوم بیچ نیازی به حذف نسخه اصلی نیست و اسیبی به نسخه اصلی وارد نمیکند.

 

ویژگی های نسخه هک شده بازی بوم بیچ Boom Beach Hack :

دارای طلای بینهات و نامحدود

دارای چوب بینهات و نامحدود

دارای الماس و جم بینهایت و نامحدود

ئذاذای سنگ بینهات و نامحدود

درای آهن بینهات و نامحدود

قابلیت های مختلف بازی

بدون ایجاد مشکل برای بازی اصلی

 

تصویری از نسخه هک شده بازی بوم بیچ Boom Beach Hack

برا اولین بار در ایران توسط سایت رویدمستر

دانلود رایگان نسخه هک شده بوم بیچ Boom Beach Hack

نکته: این نسخه هک شده کلش رویال کامل جدا از سرور اصلی بازی میباشد و بر روی سرور فرعی قرار دارد یعنی شما در نسخه هک شده قرار دارید و به کلن های نسخه هک میتوانید بروید و نه نسخه اصلی و … همچنین هنوز بازی باگ هایی در قسمت های مختلف بازی دارد از جمله عدم سیو شدن یعنی با خروج از بازی دوباره به حالت اول بر میگردد و … دارد.

توجه: سرور فرعی قدرت و توانایی سرور اصلی بازی را ندارد بینابراین ممکن است گاهی اوقات سرور افلاین و یا شلوغ شود و نتوان وارد بازی شد و با ارور مواجه شوید در این صورت در مواق دیگر وارد شوید.


لینک های دانلود :

دانلود نسخه هک شده بوم بیچ

حجم: 75 مگابایت

 


دسته: آموزشی ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۵۰)

a.m.i.r.
a.m.i.r. در تاريخ ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۱۸ در مورد اين مطلب گفته: ()

خیلی ممنون خیلی برنامه خوبی هستش

ط
ط در تاريخ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام دوست میخواستم بگم اگر ندارید گوگل را اشغال نکن برادر من

پاسخ در تاريخ(۲۹ خرداد ۹۶، ۱۹:۲۴) : سلام
دوست عزیز لینک دانلود بازی اخر مطلبه
emad
emad در تاريخ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
من آدرس آی پی همه ی کارارو کردم اما وقتی وارد بوم باچ شدم اصلا جم نداشتم
پاسخ در تاريخ(۶ آبان ۹۵، ۲۱:۳۵) : سرور ها از کار افتادن و روش دیگه عملی نیست
Daniel
Daniel در تاريخ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ادمین عزیز سوالی داشتم میشه بگید چجوری این را در ios
هک کنیم خیلی خیلی نیاز دارم 
ممنون میشم اگر جواب بدید 
ممنون
پاسخ در تاريخ(۱۶ شهریور ۹۵، ۱۴:۵۷) : سلام متاسفانه این سرور این هک از کار افتاده
پویا
پویا در تاريخ ۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.خسته نباشید تین از سزور اصلیه.این هک؟
پاسخ در تاريخ(۱ شهریور ۹۵، ۱۳:۳۵) : سلام خیر این هک از کار افتاده
Amin
Amin در تاريخ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش گلم سلام خوبی سلامتی دادا من یک خواهش دارم . خواهشم اینه  که ای پی جدید هاست ادیتور را بدارید آگه زحمتتون زیاد نمیشه بزارید مرسی لطفا
پاسخ در تاريخ(۲۰ مرداد ۹۵، ۲۲:۵۱) : سلام امین جان.متاسفانه هنوز سرور و ایپی جدیدی پیدا نکردم که قرار بدم.اگه منتشر بشه قرار میدیم
حسینرضایی
حسینرضایی در تاريخ ۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام داداش منچهجورمیتونم بوم بچ رودانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۲۱ تیر ۹۵، ۱۲:۲۵) : سلام این سرور ها دیگه کار نمیکنه
منصور
منصور در تاريخ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
پس چرا هنوز هکشو نزاشتی
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۲) : چون نیومده داداش
arman
arman در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش چرا هک بوم بیچ نزاشتی  قرار بود سرور هک شده ایرانی بزاری  چی شد پس داداش
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۳) : نیومد بخاطر این داداش
ارشیا
ارشیا در تاريخ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشیید من از کجا دانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۲) : لینک دانلودش نیس این خرابه
سینا
سینا در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام - آی پی جدید بزار لطفا
چرا بروز نیستی
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۰۹) : آی پی جدید نیس که بذارم داداش
متین
متین در تاريخ ۲۸ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
از کجا دانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۲۹ اسفند ۹۴، ۲۲:۴۷) : لینک دانلود حذف شده
حسام
حسام در تاريخ ۲۴ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
راست میگه چه موقع باید به هک ها مراجعه کنیم لطفا بگو داداش




عیدتان مبارک
پاسخ در تاريخ(۲۵ اسفند ۹۴، ۱۱:۵۳) : هنوز هک بوم بیچ نیست و عید شما هم مبارک
هکر
هکر در تاريخ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۲ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من همه رو امتحان کردم ولی عمل نکرد چه موقع باید به این هک مراجعه کنیم؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۲ اسفند ۹۴، ۰۰:۱۱) : این هک از کار افتاده است نظر هارو بخونید
arash
arash در تاريخ ۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش قرار بود سرور هک شد بوم بیچ بیاد نیومد کی میزارین
پاسخ در تاريخ(۲۰ اسفند ۹۴، ۰۰:۳۳) : بیاد میذارم داداش هنوز نیومده
atila
atila در تاريخ ۱۸ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش هک بوم بیچ چطوری بگیرم
پاسخ در تاريخ(۱۸ اسفند ۹۴، ۲۲:۲۰) : آموزشو نخونیند لطفا این هک از کار افتاده است
حامد
حامد در تاريخ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()

با رووت کردن آیا احتمال پاک شدن مراحل بازیها وجود داره؟
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۲۱) : نه داداش
هکر
هکر در تاريخ ۱۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا مال من نمیشه
پاسخ در تاريخ(۱۳ اسفند ۹۴، ۰۰:۰۴) : چی نمیشه؟
Ali
Ali در تاريخ ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام چرا وقتی هک میکنم تو بازی میره ولی لود نمیشه؟؟؟ایا این هک سیو میشود؟
پاسخ در تاريخ(۶ اسفند ۹۴، ۱۴:۱۵) : بله
mohsn
mohsn در تاريخ ۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا هک کار نمی کنه
پاسخ در تاريخ(۲۲ بهمن ۹۴، ۲۲:۳۹) : سرورش آفلاینه بخاطر این
hamid
hamid در تاريخ ۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش هک کار میکنه
پاسخ در تاريخ(۱۶ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۸) : سرورش افلاینه هنوز داداش
arman
arman در تاريخ ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش سلام بلواستکم روت شده ولی هک کار نمیکنه میشه راهنمای کنی
پاسخ در تاريخ(۱۵ بهمن ۹۴، ۲۲:۰۰) : نه کار نمیکنه
hamid
hamid در تاريخ ۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش سلام هک جدید کلش هست که تان هال 11 هیرو  جدید امده داشته باشه که بشه ویچ 3 کرد
پاسخ در تاريخ(۸ بهمن ۹۴، ۲۱:۲۸) : نه هنوز داداش نیومده
arman
arman در تاريخ ۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش سلام این سرور هک شده ایرانی کی میاد منظورم هک بوم بیچ امد بزارین ممنون
پاسخ در تاريخ(۷ بهمن ۹۴، ۲۰:۱۵) :

چشم هروقت بیاد میذارم

راحم ایمانی
راحم ایمانی در تاريخ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
از کجا هک کنیم چگونه هک کنیم
پاسخ در تاريخ(۵ بهمن ۹۴، ۲۳:۴۹) : آموزش رو بخونین
Ali
Ali در تاريخ ۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام  اقا لطفا اپدیت جدید این بوم بیچ هکو بزارید میگه نیاز به اپدیت داره
پاسخ در تاريخ(۱ بهمن ۹۴، ۲۲:۲۸) : چشم
hamid
hamid در تاريخ ۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش این هک روی بلواستکس کار میکنه
پاسخ در تاريخ(۲۵ دی ۹۴، ۰۱:۱۱) : نه داداش
فردین
فردین در تاريخ ۲۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چرا لودینگ پر نمیشه
پاسخ در تاريخ(۲۳ دی ۹۴، ۲۳:۳۶) : سرور شلوغ می باشد لطفا ساعات بعد مراجعه کنید
محمد
محمد در تاريخ ۲۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام تو بازی بعد از اینکه هک شد باید چه اتفاقی بیوفته که بفهمیمی هک شده یا نه...؟
پاسخ در تاريخ(۲۱ دی ۹۴، ۲۱:۲۶) : الماساشو چک کنید
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۱۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من اینو ریختم بعد کارا رو کردم لود نشد هم بوم بیچ هم برنامه هک رو پاک کردم دوباره بوم بیچو ریختم دیگه لود نمیشه میخام بدون هک برم تو بازی چکار کنم؟؟؟؟؟ :(((((((
پاسخ در تاريخ(۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۰) : دوباره برنامه رو نصب کن همون قسمت که ای پی نوشتی اونجارو حذف کن
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۱۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
من این کا رو کردم ولی نشد بعد پاک کردم هم بوم بیچو هم تینو و بوم بیچو دوباره ریختم دیگه لود نمیشه
پاسخ در تاريخ(۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۱) : دوباره برنامه رو نصب کن همون قسمت که ای پی نوشتی اونجارو حذف کن
HASSAN
HASSAN در تاريخ ۱۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
هک کنیم اکانتمون پاک نشه؟ یابازی بلاکمون کنه؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۱۴ دی ۹۴، ۲۰:۱۴) : نه نمیشه داداش و این سرور اصلیرو هک نمیکنه خودش یک سرور دیگست
محمد
محمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام بچه ها من یه ای پی پیدا کردم اینو بزنین کار میکنه بومم هنگ نمیکنه(((91.109.23.98))))

محمد
محمد در تاريخ ۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام دادا من مراحل رو همه زدم ولی بوم لود نمیشه
پاسخ در تاريخ(۷ دی ۹۴، ۲۱:۳۶) : داداش سرورش افلاینه به زودی نسخه مود شده میذارم بدون روت
حسین
حسین در تاريخ ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش چطوری دان کنم نمی شه
پاسخ در تاريخ(۲۹ آذر ۹۴، ۱۶:۰۸) : آموزش دانلود از اپلودبوی رو بخون داداش
matin.amir.sina ....
matin.amir.sina .... در تاريخ ۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۱:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ایپی رو چجوری باید وارد کنیم?
پاسخ در تاريخ(۲۱ آذر ۹۴، ۰۲:۱۵) : خب مثل آموزش گفته شده
amir
amir در تاريخ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
من هر چی که نوشتین انجام دادم ولی کار نکرد داداش
پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۱۲:۰۳) : سرورش افلاینه داداش این هک ها همشون تست شدن خوتم میتونین از تمامی پست هایی که تو سایت هست ببینین که هک های این سایت سالمه
ali
ali در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش کار نمیکنه
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۲۰:۴۵) : کجاش کار نمیکنه داداش؟
سهیل
سهیل در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
میگم کدوم از ای پی ها بهتره کدومشون ؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۱۶:۴۶) : اولی
mohammad
mohammad در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
خب الان چیکار کنم خیلی زحمت کشیده بودم دیگه کاری نمیشه کرد
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۱۱:۱۹) : خب میتونی به سوپرسل نامه بفرستی و برگردونی 
ئخاشئئشی
ئخاشئئشی در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۰۸:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
حذف نکردم برنامه ریختم دیگه تو بازی نرفت خیلی زحمت کشیده بودم حالا چیکار کنم
پاسخ در تاريخ(۱۶ آذر ۹۴، ۰۹:۴۱) : خب برنامه رو حذف میکردی درس میشد به بازیت هیچی نمیشد
ئخاشئئشی
ئخاشئئشی در تاريخ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش خیلی نامردی بوم بیچم هک شده تو بازی نمیره خونه 16 بودم زحمت کشید بودم
پاسخ در تاريخ(۱۵ آذر ۹۴، ۲۳:۴۷) : مگه حذفش کردی :[
mohammad
mohammad در تاريخ ۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش کار میکنه راستش بگو ممنون
پاسخ در تاريخ(۱۵ آذر ۹۴، ۲۰:۲۱) : داداش تمامی مطالب سایت تست میشن بعد به سایت میذاریم
نا اشنا
نا اشنا در تاريخ ۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام من ای پی رو زدم  رفتم بوم بیچ هک نبود 
پاسخ در تاريخ(۴ آذر ۹۴، ۲۰:۳۳) : داداش به درستی بزنی میشه تست شده
Mahfi
Mahfi در تاريخ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش میشه هک بوم بیچ  بدون روت بذاری
پاسخ در تاريخ(۲۹ آبان ۹۴، ۱۹:۱۲) : چشم پیدا کنم میذارم
m
m در تاريخ ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
اینو بدون روتشو ندارید  که دردسر هم نداشته باشه
پاسخ در تاريخ(۱۰ آبان ۹۴، ۲۳:۳۸) : متاسفانه نه داداش
علی
علی در تاريخ ۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
توی قسمت ادرس بعضی از حروف وارد نمیشن
پاسخ در تاريخ(۷ آبان ۹۴، ۲۲:۴۵) : کیبوردتو عوض کن داداش
حسین
حسین در تاريخ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سرور اصلی کدوم یکیشونه
پاسخ در تاريخ(۱ آبان ۹۴، ۱۷:۳۸) : همشون سرور اصلین 
مهرشاد
مهرشاد در تاريخ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
دستت طلا داداش فقط یه درخواست دیگه هم دارم این کلش ایرانی نسخه جدیدشم بزار
mehrshad
mehrshad در تاريخ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا برای من لودینگ نمیشه داداش اگه میشه سریع جواب بده اگه سرور هک شده داری بزار ممنون میشم

پاسخ در تاريخ(۱۵ مهر ۹۴، ۲۱:۳۹) : به زودی سرور هک شده ایرانی میذارم در حال ساخت میباشد اینا سرور ها هم طبق گفته ی سازنده سایتش همیشه انلاینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات