Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود رایگان نرم افزار واقعی افزایش ممبر تلگرام به صورت خودکار و بدون نیاز به تی دیتا

دانلود رایگان نرم افزار واقعی افزایش ممبر تلگرام به صورت خودکار و بدون نیاز به تی دیتا

برنامه واقعی افزایش ممبر کانال تلگرام

به صورت کاملا خودکار و اتوماتیک

بدون نیاز به tdata و شماره مجازی

همراه با افزایش خودکار ویو و بازدید پست های کانال

به صورت کاملا رایگان

همانطور که میدانبد قبلا در این پست به آموزش ساخت tdata و افزایش ممبر فیک تلگرام پرداختیم.اما این باز با یک سوپرایز در خدمت شما عزیزان هستیم.امروز قصد داریم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که بدون نیاز به tdata و ساخت شماره مجازی به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار ممبر های کانال شما را بالا میبرد و به افزایش ممبر میپردازد.از قابلیت های فوق العاده این برنامه این است که پس از افزایش ممبر برنامه در حالتی به صورت خودکار از پست های کانال شما بازدید میکند و ویو شما را هم بالا میبرد.این برنامه را که توسط سایت شیرشو به صورت اختصاصی طراحی و برنامه نویسی شده است میتوانید به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود کنید و با استفاده از آموزش و توضیحات تکمیلی و مورد نیاز موجود در متن از این برنامه فوق العاده استفاده کنید و به افزایش ممبر بپردازید.با سایت فست2فیس همراه باشید.

telegram member software increase

برخی از امکانات نرم افزار افزایش ممبر تلگرام به صورت خودکار :

امکان تنظیم نحوه افزایش ممبر ها(فیک،واقعی،ترکیبی)

امکان تنظیم موقعیت مکانی ممبر های فیک افزوده شده

امکان تنظیم بازه زمانی افزایش ممبر (در صورت عدم وجود تی دیتا در سرور پاسخگو نیست)

امکان مشاهده لیست ممبر های افزوده شده

امکان مشاهده میزان CPU مصرفی در هر بار کارکرد نرم افزار

امکان تنظیم سرعت نرم افزار (در سرعت های بیشتر از ۳x خطای نرم افزار نیز بالاتر میرود)

 

احتمالا اگر شما عضو نرم افزار تلگرام بوده باشید ، با موضوعات مهیجی نظیر کانال و گروه اشنا هستید ! در هر صورت بیشتر افراد حاضر در تلگرام برای خود حداقل یک کانال دست و پا کرده اند و کم وبیش اعضایی در کانالشان عضو شده اند …

اما به هر حال افزایش اعضای کانال یکی از خواسته های مدیر هر کانالی است و ما هم به همین منظور (نباز خودمان برای افزایش ممبر و درخواست سایر کاربران برای چنین نرم افزاری) دست به ساخت نرم افزاری کاملا نوین و با سبک جدید نموده ایم. این نرم افزار که با نام TGMA طراحی و عرضه میشود تا کنون بیش از ۵ بار بازبینی و آپدیت شده است و در طول یک ماه گذشته فقط توسط مدیران وبسایت شیرشو و برخی از مشتریان خاص استفاده میشده است.

پس از بررسی هایی تصمیم به فروش این نرم افزار گرفتیم ، اما با توجه به بازار کاملا بد سابقه در این زمینه تصمیم دیگری به ذهنمان خطور کرد ، انتشار رایگان نرم افزار ! اما شاید بپرسید چرا ؟

در حقیقت این نرم افزار از دو روش پروسه ی افزایش ممبر را به پیش میبرد :

A افزایش ممبر های فیک از طریق ساخت شماره های انبوه (به همراه ساخت یوزرنیم،تصویر پروفایل و تنظیم اسامی معتبر) و بازدید های دو هفته ای از پست های کانال های عضو به صورت رندوم

B افزایش ممبر واقعی از طریق ساخت شماره های مجازی ایرانی (به همراه ساخت یوزرنیم،تصویر پروفایل و تنظیم اسامی معتبر) و بازدید های روزانه از پست های کانال های عضو به صورت کامل

پس همانطور که انتظار آن را دارید ، ما نمیتوانیم تعداد ۲۰۰٫۰۰۰ ممبر در روز را برای شما فراهم کنیم ! اما میتوانیم تعدادی تی دیتا که در سرور های ما ذخیره شده اند (و روزانه در حال افزایشند)  از طریق نرم افزار ارائه کنیم پس فروش این نرم افزار از آنجا که ما نمیتوانیم هر روز و برای تمام خریداران سرور های جدید و مشخص تهیه کنیم منتفی است ، اما میتوانیم آنرا به طور رایگان منتشر کنیم تا حداقل افرادی که در ساعات مختلف شبانه روز آنرا تست میکنند بتوانند افرادی را به کانال های خود اضافه کنند و بدین طریق ما را هم به دوستان خود معرفی کنند .

اما در استفاده از این نرم افزار این شرایط را در نظر بگیرید :
۱ – استفاده از این نرم افزار رایگان است و ما فعلا ۱۰٫۰۰۰ شماره ی فیک سالم و +۵۰۰۰ شماره ی ایرانی سالم در سرور داریم که در صورت استفاده بیش از ۵۰۰ کانال در موارد فیک و ۱۰۰ مورد کانال برای شماره های ایرانی [در شبانه روز] غیر قابل استفاده خواهند بود (به علت محدودیت سرور های ما در بازدید بیش از این تعداد کانال) پس در استفاده از این نرم افزار حد میانه را رعایت کرده و امکان استفاده روزانه را به دیگران نیز بدهید . (بدین طریق ما نیز میتوانی به تعداد افراد بیشتری سرویس رایگان ارائه دهیم و بازار فروش ممبر تلگرام را کمی از این نابسامانی ها دور کنیم)

۲ – ارسال این صفحه به دوستان خود به منزله ی قدردانی شما از ما و نشانگر رضایت شماست

۳ – هرگونه فروش این نرم افزار به شخص ثالث بر خلاف رضابت ماست و موجبات پیگیری حقوقی/قضائی را فراهم می آورد .

۴ – این نرم افزار به طور رایگان منتشر میشود و مسئولیت هر گونه استفاده نادرست از آن به عهده مصرف کننده میباشد .

۵ – در صورتی که نتوانستید ممبری را از این نرم افزار بگیرید مطمئن باشید افراد دیگری هستند که در زمان سالم بوده تی دیتا ها از آن استفاده میکنند و مشکلی در نرم افزار وجود ندارد و شما میتوانید این موضوع را با تست انجام گرفته در بخش پایین مشاهده نمائید .

۶ – این نرم افزار نیازی به دسترسی به تلگرام شما ندارد و لینک اسکن عدم ویروسی بودن فایل را میتوانید از سایت www.VirusTotal.com مشاهده نمائید .

 

آموزش استفاده از نرم افزار افزایش ممبر تلگرام :

الف – پس از بارگذاری نرم افزار بر روی سرور یا کامپیوتر شخصی خود بر روی کلید Connect To T-Data Server کلیک نمائید .

ب – پس از بارگذاری دیتا ها جداول نام های کاربری بر روی صفحه اصلی نمایان میشود .

ج – پس از آن با مشخص کردن تعداد ممبر ها (حتما باید کمتر یا برابر با تعداد دریافتی باشد) و آدرس کانال و سایر اطلاعات درخواستی بر روی کلید Start کلیک کرده و منتظر افزودن ممبر ها به کانال خود بمانید .

د – در پایان با افزودن هر ممبر به کانال شما نوار سبز رنگ اندکی به سمت راست متمایل میشود که در انتهای کار با انجام عملیات پیغام The process was done correctly نمایان خواهد شد .

نکات بسیار مهم:

۱ – در صورتی که نتوانستید تا ۱۵ دقیقه اطلاعاتی را از سرور در زمینه تی دیتا دریافت کنید نرم افزار را یک بار باز و بسته کنید و دوباره درخواست را ارسال نمائید . این امر با توجه به ازدحام درخواست ها و کمبود دیتای موجود در سرور ما صورت میگیرد .

2.اگر بازهم نتوانستید اطلاعاتی در زمینه تی دیتا دریافت کنید برنامه را در زمان های دیگر مثل بعد از ساعت 2 بامداد تست کنید.دریافت نکردن اطلاعات به دلیل استفاده زیاد کاربران از برنامه و max usage شدن برنامه است.(طبق گفته سازنده نسخه جدید برنامه با سرور قدرتمند تر بزودی منتشر میشود)

۲ – کلید های Check Updates و Save و Pause در نسخه ۳٫۱ فاقد عملکرد میباشند . (در نتیجه در صورتی که سیستم شما به هر دلیلی خاموش شد و یا از نرم افزار خارج شدید میبایست تمام مراحل قبلی را از ابتدا طی نمائید)

لینک دانلود نرم افزار افزایش ممبر تلگرام :

دانلود برنامه با لینک مستقیم

منبع و سازنده برنامه : shirsho.ir


دسته: نرم افزار اندروید , آموزشی ,
برچسب ها : , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات