Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز Fhx Server Full Xmod 7.200.12 - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود نسخه جدید هک بازی کلش اف کلنز Fhx Server Full Xmod 7.200.12

آپدیت 28 شهریور ماه

مخصوص اندروید

تو این پست میخوام به شما هک جدید کلش اف کلنز رو معرفی بکنم این هک کاملا بی نهایت میباشد.تو این هک علاوه بر بی نهایت بودن جم و منابع ساختمان ها کمپ ها هم بی نهایت میباشد برای دیدن ویژگی های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Farming Simulator 16 v1.0.0.7 – بازی شبیه ساز کشاورزی اندروید - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

بازی شبیه سازی کشاورزی بسیار زیبای اندروید

اگر از طرفداران بازی های اندروید باشید بدون شک با سری بازی های شبیه ساز کشاورزی Farming Simulator آشنایی دارید یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های مدیریت مزرعه اندروید که هر ساله نسخه های مختلی از آن منتشر می شود. چند ساعت پیش نیز شاهد منتشر شدن جدیدترین نسخه ی این بازی بسیار هیجان انگیز با نام Farming Simulator 16 بودیم که برای فروش در پلی استوری منتشر شد! چند ساعتی است که این بازی در مارکت عرضه و صدها بار توسط گیمرهای دوستدار بازی کشاورزی خریداری شده است و ما قصد معرفی آن را داریم!

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود مود بازی کلش اف کلنز - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود مود بازی کلش اف کلنز

دانلود مود کلش اف کلنز

مود کلش اف کلنز , مود بازی کلش اف کلنز , مود رایگان کلش اف کلنز 2015 رو برای شما آماده کرده ایم که میتوانید به راحتی و رایگان هک کلش اف کلنز رو دانلود کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

آموزش تصویری کار با نرم افزار Lucky Patcher - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

آموزش کامل تصویری کار با نرم افزارLucky Patcher

هک بازی پیکان جوانان

Lucky Patcher یک برنامه بسیار کاربردی جهت حذف لایسنس بازی و نرم افزار اندروید میباشد شما میتوانید با استفاده از این برنامه به راحتی پول بازی هایی مثه پیکان جوانان رو کاملا رایگان کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود Lucky Patcher 5.7.0 - حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

در Lucky Patcher نرم افزارها و بازی هایی که نیاز به حذف لایسنس یا تبلیغات داشته باشند نمایش داده می شوند و شما به راحتی می توانید حق بیمه ی هر کدام را که مایلید حذف نمایید. این نرم افزار بیشتر برنامه های لایسنس دار را شامل می شود و روز به روز با آپدیت های جدید بر تعداد آن ها افزوده می شود.

دانلود / توضيحات بيشتر

هک کلش اف کلنز با برنامه Hosts Editor - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

تو این پست میخوام به شما آموزش هک کلش اف کلنز توسط برنامه هاست ادیتور یاد بدم بعد انجام دادن این آموزش شما میتوانید به راحتی تمامی نسخه های هک شده کلش اف کلنز را به راحتی بازی کنید قبل شروع آموزش باید بگم که برای این کار باید گوشیتون یا بلو استکستون حتما باید روت شده باشد.

توسط برنامه Hosts Editor شما فقط سرور اصلی بازی رو تغییر میدید و یه سرور هک شده دیگه وصل میشوید برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر

دانلود برنامه ویرایش ای پی ها Hosts Editor 1.4 - ۱۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

Host editor بهترین برنامه ای برای تغییر ای پی های و آدرس های سرور ها میباشد بای این برنامه کاربردی میتوانید به راحتی بازی هایی مثه کلش اف کلنز و بوم بیچ را به راحتی هک کنید و به سرور مورد نظرتون انتقال بدید همچنین با این برنامه میتونید وای فای موجود در اطرافتون را هم هک کنید برای دیدن ینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود / توضيحات بيشتر
X بستن تبليغات