Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود بازی Thunderbolt Clash of Clans 7.200.19 - نسخه هک شده کلش اف کلنز

دانلود رایگان هک کلش اف کلنز Thunderbolt 7.200.19

آپدیت 13 آبان

تو این پست میخوام به شما هک جدید کلش اف کلنز رو معرفی کنم.این هک کاملا متفاوت میباشد و امکانات زیادی هم دارد مثل نسخه های هک شده کلش اف کلنز این هک هم کاملا جم و منابعش بی نهایت میباشد.Thunderbolt ویژگی بیشتری هم داره عضویت در کلن و لول آپ کردن سرباز ها و...این هک احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد بدون روت هم کار میکند.نسخه های هک شده Clash of Clans هیچ آسیبی بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند شما با نصب این نسخه میتوانید همزمان دوتا کلش اف کلنز در یک گوشی بازی کنید. برای دیدن لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود رایگان هک جدید کلش اف کلنز Thunderbolt 7.200.19

آپدیت 13 آبان

تو این پست میخوام به شما هک جدید کلش اف کلنز رو معرفی کنم.این هک کاملا متفاوت میباشد و امکانات زیادی هم دارد مثل نسخه های هک شده کلش اف کلنز این هک هم کاملا جم و منابعش بی نهایت میباشد.Thunderbolt ویژگی بیشتری هم داره عضویت در کلن و لول آپ کردن سرباز ها و...این هک احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد بدون روت هم کار میکند.نسخه های هک شده Clash of Clans هیچ آسیبی بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند شما با نصب این نسخه میتوانید همزمان دوتا کلش اف کلنز در یک گوشی بازی کنید.

ویژگی های بازی Thunderbolt 7.200.19 :

جم و منابع بی نهایت

امکان ساخت کلن

امکان اتک در گلوبال و سینگل مپ

امکان ساخت نقشه دلخواه

تغییر شکل ظاهری دیوار سطح 11

امکان ساخت دراگون کینگ,گوبلین کینگ,پکا کینگ و ...

تصاویری از محیط بازی :

دانلود هک کلش اف کلنز

دانلود هک کلش اف کلنز

نکات مهم :

  • نسخه هک شده Thunderbolt Clash of Clans کاملا تست شده و کار میکند
  • برای نصب شدن در گوشی های اندروید 5 باید نسخه اصلی کلش اف کلنز رو حذف کنید
  • نسخه های هک شده کلش اف کلنز احتیاجی به روت بودن گوشی ندارد بدون روت هم اجرا میشوند
  • نسخه های هک شده کلش اف کلنز هیچ آسیبی بر اکانت اصلی کلش اف کلنز شما نمیرساند
  • برای سیو کردن نسخه های هک شده در قسمت چت گلوبال گزینه ( Savegame. ) رو ارسال کنید و یا از قسمت Edit Layout نسقه دهکده خود را ذخیره بکنید
  • برای دانلود نسخه هک شده Thunderbolt رو لینک زیر کلیک کنید و اگر موقع دانلود به مشکل برخوردید میتونید پایین صفحه آموزش دانلود رو بخونید و به راحتی دانلود کنید.

برای ورود به صفحه دانلود نسخه های هک شده کلش اف کلنز به روی ادامه مطلب زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب


دسته: نسخه های هک شده کلش اف کلنز , ThunderBolt ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۲۷)

من امیرمحمد
من امیرمحمد در تاريخ ۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
بچه لیک دانلودش کجاست

پاسخ در تاريخ(۲ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۱۴) : این نسخه اگر بخونین میبینین از کار افتاده است
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
دادا لینک دانلود کجاست
پاسخ در تاريخ(۲۶ اسفند ۹۴، ۱۹:۰۶) : این هک از کار افتاده داداش از هک جدید استفاده کن تو صفحه اول موجود میباشد
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
دادا لینک دانلود کجاست
پاسخ در تاريخ(۲۵ اسفند ۹۴، ۲۲:۲۱) : بخاطر کار نکردنش حذف شد لینکش
ali
ali در تاريخ ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک  دانلود  کجاست
پاسخ در تاريخ(۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۲) : این سرور از کار افتاده است
پارسا
پارسا در تاريخ ۰۵ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
چه نسخه هک شده ای تا تان هال 11هست
پاسخ در تاريخ(۶ اسفند ۹۴، ۱۴:۱۶) : تو سایت هست میتونید نگاه کنید
aryan
aryan در تاريخ ۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من میرم روش مینویسه کانکت ارور وای فای هم وصله, چه کنم
پاسخ در تاريخ(۲۱ بهمن ۹۴، ۰۰:۰۰) : این نسخه از کار افتاده است
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۰۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
از کجا میشه فهمید که کی سرورش انلاین میشه
پاسخ در تاريخ(۵ بهمن ۹۴، ۱۸:۳۵) : این کلا از کار افتاده
Ebbi
Ebbi در تاريخ ۲۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا الان سرورش چه طوره؟؟؟
من Persian Hack رو هم دان کردم نمیاره چرا؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۹ دی ۹۴، ۱۹:۰۳) : سروراش آفلاینه داداش
حسین
حسین در تاريخ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی ممنون داداش راستی تبلتم s-colorمدالشمs-u701. نکنه از تبلتمی
پاسخ در تاريخ(۱۸ آذر ۹۴، ۱۲:۱۳) : منظورتو نفهمیدم داداش
حسین
حسین در تاريخ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
آقا لطفا خودت برام بفرست هرکدوم نصب کردم نمیاری بجوز یکیش تموم بسته ام رفت لطفا برام بفرست اونایی رو که میارن خیلی ممنونalireza.abdoli@gmail.com
.
پاسخ در تاريخ(۱۸ آذر ۹۴، ۱۰:۲۸) : چشم جمعه صبح تا ساعت 11 میفرستم
حسین
حسین در تاريخ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
آقا لطفا خودت برام بفرست هرکدوم نصب کردم نمیاری بجوز یکیش تموم بسته ام رفت لطفا برام بفرست اونایی رو که میارن خیلی ممنونalireza.abdoli@gmail.com
.
پاسخ در تاريخ(۱۸ آذر ۹۴، ۱۰:۲۸) : اوک چشم جمعه صبح تا ساعت 11 میفرستم
علیرضا
علیرضا در تاريخ ۱۷ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید من یه کلش بی نهایت از شما دیروز دانلود کردم بعد الانم اینو دانلود کردم اما این نمیاری چرا؟
پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۱۱:۱۰) : این سرورش افلاینه داداش از نسخه Fhx alternative استفاده کنین یا Clash of magic
حسین
حسین در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
نمیاری چرا شاید به خاطر اینکه یه کلش بی نهایت دیگه دارمی اگه به خاطر اونی سریع بگو پاکش‌کنم

پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۱۱:۱۱) : نه داداش این سرورش 2 روزه افلاینه متاسفانه بنر هم نداره از نسخه Clash of magic استفاده کن
حسین
حسین در تاريخ ۱۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من دانلود کردم اما نمیاری نمیدونم چرا به نظرت از اون یکی بی نهایتس چون با اینی که دانلود کردم میشه دوتا واصلیم هم دارم حالا لطفا چرا شو زود بگواونی کی قبلا داشتمو پاک کنم یا نه مشکل از خودشه

پاسخ در تاريخ(۱۷ آذر ۹۴، ۱۱:۱۱) : مشکل از اینه داداش سرورش افلاینه
محمد
محمد در تاريخ ۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
اینم کار نمیکنه
پاسخ در تاريخ(۱۳ آذر ۹۴، ۱۶:۵۹) : سرورش افلاینه داداش
محمد
محمد در تاريخ ۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
آقا دمتون گرم همه ی هک هایی که ازتون دان کردم کار کرده جزclash of heroدرضمن لطفا یه کاری کنین این تندر سیو بشته تنها مشکلش سیو نشدنشه درضمن جای لایک کردن برای وب سایت بزارین بالای1748695لایک میخوره در ضمن من گوشیمlenovo a3500 هس لطفا بگین چرا کلش اف هرو لود نمیشه
امیر
امیر در تاريخ ۰۸ آذر ۹۴ ، ۰۴:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چرا اینترنت ارور می ده ورود به بازی لطفا راهنمایی ام کنید گوشی من هواوی جی 750 هستش راستی من یه کلش هک شده ی دیگه دارم به نام good of gem تو این نسخه میرم خرید نمی کنینه خواهشا راهنمایی کنید باتشکر به وبلاگ منم سر بزن
پاسخ در تاريخ(۸ آذر ۹۴، ۱۹:۴۹) : داداش این ارور بخاطر گوشیت نیست بخاطر افلاین بودن سرورشه
A.L
A.L در تاريخ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام...دوست عزیز من همه ی کارایی که گفتی برای سیو کردنو انجام دادم..اما وقتی بیرون میام از بازی دوباره میگه نامتونو وارد کنید و بازی از اول استارت میخوره! لطفا پیگیر باشین و سریع تر پاسخ بدین..ممنون
پاسخ در تاريخ(۲۴ آبان ۹۴، ۲۲:۴۶) : داداش بعضی نسخه ها بخاطر بعضی مشکلات فنی سیو نمیشن که توندربولت هم یکی از اوناس از نسخه های دیگه استفاده کنید
Haji.man
Haji.man در تاريخ ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.من هرچی تلاش میکنم نمیتونم دانلود کنم. دقیقا باید چکاری انجام بدم عایا؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۱۹ آبان ۹۴، ۱۹:۳۵) : آموزش دانلود و بخونید
محمدمهدی رحمتی زاده
محمدمهدی رحمتی زاده در تاريخ ۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
از کجا دانلود کنم ؟؟؟؟؟لطفا پاسخ
پاسخ در تاريخ(۱۳ آبان ۹۴، ۱۵:۱۲) : آموزش دانلود و بخونین داداش
هومهر
هومهر در تاريخ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
از کجا باید دانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۳۰ مهر ۹۴، ۱۳:۵۴) : پایین صفحه نوشته دانلود Thunderbolt پایینشم آموزش دانلودشم هست داداش اول بخون بعد دانلود کن
امان
امان در تاريخ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام به همگی من این  گیم را دانلود کردم اما هیچ باز  نمیکنه چرا زود جواب بتین داداش مرسی
پاسخ در تاريخ(۲۷ مهر ۹۴، ۲۱:۲۶) : سرور این نسخه شلوغه بخاطر اینه از نسخه fhx alternative تو صفحه دوم رو دانلود کنید
parham
parham در تاريخ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام و با خسته نباشید.من هزار بار کلش هک شده را از هزار تا سایت دانلود کردم یکیشم شما یید مشکلم اینه که لود نمیشه صبح ظهر شب و حتی سحر هم میرم توش لود نمیشه
پاسخ در تاريخ(۲۵ مهر ۹۴، ۲۱:۱۲) : همه ی نسخه های هک شده کاملا تست شده و کار میکنن مال شما به احتمال زیاد از سرعت نتتونه از نسخه  fhx alternative استفاده کنید
‫امیرضا هاشمى‬‎
‫امیرضا هاشمى‬‎ در تاريخ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
واقعی است
پاسخ در تاريخ(۲۲ مهر ۹۴، ۲۱:۱۷) : بله داداش و کاملا رایگانه : )
دانیال کاویان
دانیال کاویان در تاريخ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۵:۳۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
مرسی بابت درست کردن لیگ دانلود این بهترین سایته
دانیال کاویان
دانیال کاویان در تاريخ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
لیگ دانلود خرابه
پاسخ در تاريخ(۱۴ مهر ۹۴، ۲۲:۱۸) : لیک دانلود درست شد میتونید دانلود کنید
...
... در تاريخ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
چرا دانلود نمیشه با هر دانلودگری کردم ناموفق می ده
پاسخ در تاريخ(۱۴ مهر ۹۴، ۲۲:۱۹) : لیک دانلود درست شد میتونید دانلود کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات