Code Center

مرکز هک بازی کلش اف کلنز

دانلود هک کلش آف کلنز دانلود هک کلش آف کلنز

دانلود نسخه مود شده مبارزه سایه ها - Shadow Fight 2 hack

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

دانلود رایگان نسخه هک شده بازی Shadow Fight 2 ورژن 1.9.14

بدون نیاز به روت و بدون نیاز به اینترنت

تو این پست میخوام به شما نسخه مود شده بازی فوق العاده زیبای Shadow Fight 2 رو معرفی بکنم.شما تو این نسخه هک شده مبارزه سایه ها میتوانید با جم و سکه بی نهایت بازی رو برای خودتان آسان تر بکنید.این نسخه هک شده Shadow Fight 2 اولین بار از سایت فست تو فیس رایگان برای بینندگان عزیز سایت ارائه شده است.

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

دانلود رایگان نسخه هک شده بازی Shadow Fight 2 ورژن 1.9.14

بدون نیاز به روت و بدون نیاز به اینترنت

تو این پست میخوام به شما نسخه مود شده بازی فوق العاده زیبای Shadow Fight 2 رو معرفی بکنم.شما تو این نسخه هک شده مبارزه سایه ها میتوانید با جم و سکه بی نهایت بازی رو برای خودتان آسان تر بکنید.این نسخه هک شده Shadow Fight 2 اولین بار از سایت فست تو فیس رایگان برای بینندگان عزیز سایت ارائه شده است.

آموزش هک بازی Shadow Fight 2 ورژن 1.9.14 بدون روت :

ابتدا این نسخه هک شده بازی زیر رو دانلود و نصب کنید و بعد حتما مثل آموزش زیر جم و سکه بازی خود را بی نهایت بکنید.

دانلود Shadow Fight 2 نسخه بی نهایت

بعد دانلود آموزش تصویری زیر را به دقت بخونید و انجام بدید.

1.ابتدا نسخه اصلی Shadow Fight 2 رو از گوشیتون حذف کنید و این نسخه هک شده را نصب و باز کنید.

اینترنت گوشیتون رو هم خاموش بکنید.

بعد اینکه نصب کردید وارد بازی بشید و آموزش های اولیه بازی رو کاملا انجام بدید دقت بفرمایید

بعد آموزش سکه و جم شما بی نهایت میشود.

آموزش های بازی رو که انجام دادید بعد آموزش ها نینجای دختره از شما یه سوالی میپرسد که مثل تصویر زیر روی گزینه سمت چپ کلیک کنید.

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

2.خب حالا مثل تصویر زیر روی علامت مثبت سبز کلیک کنید و وارد قسمت خرید بشید.

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

3.خب حالا بسته سکه یا جم خود را انتخاب کنید و روی گزینه سبز همون خرید که ژاپنی نوشته شده مثل تصویر زیر کلیک کنید.

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

4.خب در صفحه باز شده روی گزینه وسطی کلیک کنید.

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

5.خب بعد اینکه کلیک کردید میبینید که سکه یا جم شما زیاد میشود هرچقدر دلتون بخواد میتونید با این آموزش

جم و سکه رایگان بخرید.

اینم تصویری از اکانت خود سایت فست تو فیس 

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

6.برای انگلیسی کردن زبان بازی هم در سمت چپ روی چرخ دنده کلیک کنید و مثل تصویر زیر

زبان بازی خود را انگلیسی بکنید.

هک بازی shadow fight 2 ورژن جدید

موفق باشید.

در صورت کپی برداری بدون ذکر منبع شرعا حرام میباشد و مورد رضایت ما نخواهد بود.

منبع : Fast2face.blog.ir

بعد اینکه موفق شدید بازی رو بی نهایت بکنید لطفا نظر های مفید خود را در اینجا بفرستید

تا بییندگان دیگر سایت هم از این نظر ها بهره مند شوند.


دسته: بازی اندروید , آموزشی ,
برچسب ها : , , , , , , , , , ,

بخش نظرات اين مطلب

نظرات (۸۸)

امین
امین در تاريخ ۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۱:۲۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام من این نسخه را می خواهم لطفا یک راهی جلو پام بزار
پاسخ در تاريخ(۸ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۰۷) : سلام لینک دانلود تو مطلبه
نظرات قبل را بخونید
امین
امین در تاريخ ۰۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سرور نمیده مینداز بیرون
پاسخ در تاريخ(۵ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۴۰) : گوگل سرچ کنید نسخه جدیدشا دانلود کنید
از این سایت میتونید دانلود کنید
roidmaster.ir
امیرم
امیرم در تاريخ ۲۲ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
مشکل بازی اینکه بازی اینترنتی نداره تیتانو که شکست میدی فلش به اون سمت میاد ولی خالیه بخش بازی انلاین نداره ،نمیشه مرحله هاش رو هک کنید شما  که پولشو هک کردین مرحله هاشم روش، شما که نسخه قبلی  رو  هک کردین نسخه جدید شوهم هک کنید دیگه، تشکر به امید نسخه بهتر ممنون
پاسخ در تاريخ(۲۰ خرداد ۹۶، ۰۰:۴۲) : شاید نسخه های جدیدتر قرار بگیره
امین
امین در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
داداش هر کاری میکنم باز نمیکنه چکار کنم مدل گوشیمasus  Zen pad 370
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۶، ۰۶:۱۴) : چه اروری میده؟؟
محمد
محمد در تاريخ ۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام تشکر از سایت خوبتون
دوستان act 2 رو دانلود کنید هیچ مشکلی پیش نمیاد بنده دان کردم و همچنان بازی میکنم.
جواد
جواد در تاريخ ۲۳ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
چه طوری  فایل نصبی رو پیداکنم
پاسخ در تاريخ(۲۶ اسفند ۹۵، ۲۲:۲۵) : نظرات قبل را بخونید
مهدی
مهدی در تاريخ ۰۳ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا دانلود نمی

 شه
پاسخ در تاريخ(۱۰ اسفند ۹۵، ۱۷:۴۶) : نظرات قبل را بخونید
لیتک سالمه
Dhj
Dhj در تاريخ ۳۰ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۰۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
حاجی ذانلود نمیشه جاااان تو
پاسخ در تاريخ(۱ اسفند ۹۵، ۱۵:۳۱) : لینک دانلود بین متنه نوشته دانلود showdow fight 2 نسخه بینهایت
گوگل سرچ کنید اموزش دانلود از اپلود بوی
کسی
کسی در تاريخ ۲۱ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا دانلود مرحله های سوم استاد زن انجام نمیشه

پاسخ در تاريخ(۲۱ دی ۹۵، ۲۳:۲۳) : اطلاعی از درون بازی ندارم
نسخه جدید را بزودی قرار میدهیم
نامفهوم
نامفهوم در تاريخ ۱۴ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک کجاست؟
پاسخ در تاريخ(۱۵ دی ۹۵، ۰۰:۱۱) : لینک دانلود بین متنه نوشته دانلود shadow fight بینهایت
انوزش دانلود هم در نظر قبل توضیح دادم
موفق باشید
ali
ali در تاريخ ۰۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۱۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
Chetori in bazi.ro download konam nemishe

پاسخ در تاريخ(۴ دی ۹۵، ۱۲:۱۱) : لینک دانلود بین متنه.وارد صفحه دانلود بشید گزینه دانلود کند یا همون سرعت پایین را بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا لینک دانلود درست بشه بعد دانلود کنید
موفق باشید
benyamin
benyamin در تاريخ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی عالی بود.
محمدرضا
محمدرضا در تاريخ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۳:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
چرا بعد از مرحلهی هرمیت دیگر دانلود نمی شود


پاسخ در تاريخ(۲۷ آبان ۹۵، ۱۵:۰۸) : متوجه منظورتون نشدم!!
sss
sss در تاريخ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۳:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
خواهش میکنم یگید من باید از کجا دانلود کنم
پاسخ در تاريخ(۲۷ آبان ۹۵، ۱۵:۰۷) : نظرات قبل را بخونید.لینک بین متنه
محمد
محمد در تاريخ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام ممنون از برنامتون
چرا وقتی از مرحه اول یعنی lnx رد میشی بازی دانلود نمیشه؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۷ آبان ۹۵، ۱۳:۴۲) : سلام با شیلترشکن تست کنید ببینید بازم دان نمیشه؟
حمید
حمید در تاريخ ۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام خسته نباشید 
این نسخه هک شده برای ایفون هم هست؟؟
پاسخ در تاريخ(۳۰ مهر ۹۵، ۱۲:۲۰) : سلام این نسخه اندرویده.برای ایفون در گوگل سرچ کنید
Xx  mohamadreza  xX
Xx mohamadreza xX در تاريخ ۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۷:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام

ببخشید این لینک دانلود کجاست؟
پاسخ در تاريخ(۱ مهر ۹۵، ۱۴:۴۴) : سلام ببن متن نوشته دانلود shadow fight اونو برنید
vip hzhaam
vip hzhaam در تاريخ ۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام و تشکر از بازی خوبتون من می خواستم بدونم ورژن جدید رو هم می یارین یا نه. با تشکر 
پاسخ در تاريخ(۱۵ شهریور ۹۵، ۱۷:۰۳) : سلام اگه بتونیم قرار میدیم
ehsan
ehsan در تاريخ ۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۰۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من دانلود کردم فقط وقتی که فیلم بازی تموم میشه بعد لوگو بازی میپره بیرون از بازی چیکار باید بکنم
پاسخ در تاريخ(۷ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۷) : سلام احتمالا با گوشیتون سازگار نیست
علی
علی در تاريخ ۲۵ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش چجوری باید دانلود کنم هر کاری میکنم نمیشه تورو خدا بگو دقیق کجا برم و چیکار کنم
پاسخ در تاريخ(۲۵ مرداد ۹۵، ۱۸:۴۱) : سلام متن را کامل بخونید.گزینه دانلود shadow fight که بین متنه را بزنید و از اپلود بوی دانلود کنید.گوگل سرچ کنید اموزش دانلود از اپلود بوی
تایتان
تایتان در تاريخ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
لطفا اپدیتو بزارین خیلی قدیمیه زیر زمین نداره تایتان هم نمیشه گرفت 
محمد
محمد در تاريخ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام نسخه جدیدش رو بزارید ممنون چون اپدیت نمیشه
محمد
محمد در تاريخ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من لینک نارنجی میزنم میرم توی سایت اپ لود بعدش باید چی کار کنم لطفا جواب بدید

پاسخ در تاريخ(۱۶ مرداد ۹۵، ۱۸:۳۷) : سلام گوگل سرچ کنید اموزش دانلود از آپلود بوی.
اموزشش براتون میاد
Sahab
Sahab در تاريخ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
من بازی دانلود کردم ولی وقتی میخوام اینستالش کنم میگه فقط ۲ مگابایت پر شده و کار نمی کنه

پاسخ در تاريخ(۱۴ مرداد ۹۵، ۰۰:۰۶) : یعنی چی چه اروری میده؟؟
Abolfazl
Abolfazl در تاريخ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
حاجی اینو از کجا دان کنیم. گزینش نیست که
پاسخ در تاريخ(۷ مرداد ۹۵، ۲۳:۲۵) : لینک دانلود با رنک نارنجی نوشته دانلود Shadow Fight 2 نسخه بی نهایت


Shayan
Shayan در تاريخ ۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام میخواستم بپرسم بازی اپدیت میشه یعنی موازی با نسخه اصلی پیش میره یا حداقل یکم دیرتر؟


پاسخ در تاريخ(۷ مرداد ۹۵، ۲۳:۲۲) : سلام اگه بتونیم نسخه جدید قرار میدیم
Arian
Arian در تاريخ ۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۵:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
آقا مرسی. دستت درد نکنه. 
Parsa
Parsa در تاريخ ۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش الان فصل دومش دانلود میشه؟
یا فضلای بعدی
پاسخ در تاريخ(۱۶ تیر ۹۵، ۲۰:۲۰) : اطلاعی ندارم متاسفانه
سپهر
سپهر در تاريخ ۱۳ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
ببخشید یک سوالی داشتم میخواستم بگم که آگه نسخه معمولی بازی رو حذف نکنی رو گوشی ات نصب نمیشه یا باید حتما نسخه معمولی را حذف کنی تا بازی رو گوشی ات بریزه لطفا کمکم کنید
پاسخ در تاريخ(۱۳ تیر ۹۵، ۲۳:۲۹) : احتمال این وجود داره که با وجود نسخه اصلی نصب نشه.تست کنید
علی
علی در تاريخ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ببخشید من بازی رو دانلود کردم اما رو گوشیم نصب نمیشه گوشیم هواوی gr3 هستش اندروید پنج و گوشیم روت شده
پاسخ در تاريخ(۱۳ تیر ۹۵، ۲۳:۲۷) : سلام احتمالا با اندروید 5 سازگار نیست و یا نیاز به حذف نسخه اصلی داره
حسین
حسین در تاريخ ۲۹ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۳ در مورد اين مطلب گفته: ()
ارور نمیده تا اول بازی که داستانشه نشون میده ولی بعد وقتی وار صفحه ای که نوشته به چینی شاد فیت دو به از چند دقیقه سیستم از بازی خارج میشه بدون هیچ اروری
پاسخ در تاريخ(۲۹ خرداد ۹۵، ۱۵:۵۷) : احتمالا با گوشیتون سازگار نیست
حسین
حسین در تاريخ ۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۴ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا ببخشید بازی بالانمیاد لطفا من راهنمایی کنید
پاسخ در تاريخ(۲۷ خرداد ۹۵، ۲۰:۲۱) : چه اروری میده؟
شایان صالحزاده
شایان صالحزاده در تاريخ ۱۷ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
با تشکر از شما
من یک مشکل داشتم
الان مرحله ی لاینیکس رو رد کردم 
و رسیدم به مرحله ی هرمیت
و در اونجا می گه باید صلاح دانلود کنی
ولی من هر چی وایمستم دانلود نمی شه چرا ؟
پاسخ در تاريخ(۱۷ خرداد ۹۵، ۲۲:۰۹) : من خودم بازی نمیکنم اطلاع ندارم.
ilya
ilya در تاريخ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۵ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
می نویسه متوقف شده است چی کار کنم
پاسخ در تاريخ(۱۶ خرداد ۹۵، ۱۹:۰۳) : با تبلتتون سازگار نیست
ilya
ilya در تاريخ ۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
سلام ببخشید برای من نمیاره مال من تبلته تر خدا بگین چی کار کنم
پاسخ در تاريخ(۱۶ خرداد ۹۵، ۱۶:۴۶) : مشکل چیه؟چه اروری میده
Mobin
Mobin در تاريخ ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
چطور دانلدد کنم
پاسخ در تاريخ(۱۴ خرداد ۹۵، ۱۸:۴۵) : در دانلود shodow fight را بزنید و دانلود کنید
محمدطه
محمدطه در تاريخ ۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام من صفحه هفت بازی ام همه چیز رو ایمپاسیبل میاره من چه کنم لول 49 هستم
bijooooool
bijooooool در تاريخ ۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام داداش
من الان لول 42 هستم ، تقریبا 3 تاجهان دیگه مونده تا تمومش کنم
به نظرت الان این نسخه شما رو بریزم تو گوشیم ، کل اطلاعات قبلیم پاک میشه و باید از اول شروع کنم ؟؟
چون این بازی یه قسمت آنلاین هم داره که باید به اینترنت وصل باشی تا بتونی بازی کنی !! اونجا هم دان 4 هستم ...
یکم توضیح میدی در باره اش ...
با تچکر
پاسخ در تاريخ(۱۰ خرداد ۹۵، ۱۴:۱۴) : سلام نمیدونم امتحان نکردم
amir
amir در تاريخ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ببخشید من میرم تو اونجایی که نوشته دانلود بی نهایت shadow fight بعد باید کدومو بزنم؟   خواهشا جواب بدین
پاسخ در تاريخ(۳۰ ارديبهشت ۹۵، ۱۹:۱۰) : پس از ورود به صفحه دانلود گزینه دانلود با تاخیر و محدود را بزنید بعد  حدود 50 ثانیه صبر کنید و ایجاد لینک را بزنید و دانلود کنید
محمدطه
محمدطه در تاريخ ۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام صفحه یک که تموم میشه پیام میاره یه فایل 33 مگابایتی باید دانلود کنم اگه نکنم توی بازی هم نمی ره.
پاسخ در تاريخ(۲۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۳۹) : ُسلام باید مراحل بعد را دانلود کنید.
محمدطه
محمدطه در تاريخ ۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۴۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
سلام بابت آموزش ممنون ولی من وقتی صفحه اولو تموم کردم گفت باید دوباره دانلود بشه. الان من چیکار کنم؟ بی زحمت به من ایمیل کنید.
با تشکر
پاسخ در تاريخ(۲۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۰:۱۹) : سلام یعنی مراحل جدید تر دانلود بشه؟؟
مهدی
مهدی در تاريخ ۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش دمت گرم من تمومش کردم با یه بدبختیییی غول اخرش خیلیی سخته .حالا سلاحشو چجوری بدست بیارم؟
Amin
Amin در تاريخ ۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
نصب نمیشه

پاسخ در تاريخ(۲۱ ارديبهشت ۹۵، ۰۳:۳۰) : شاید با گوشیتون سازگار نیست
نامو
نامو در تاريخ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
واقعا ممنون  عجب بازی قشنگی بود اگر مد نمیشد یه سال طول میکشید تموم کنم

Amir
Amir در تاريخ ۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۵۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
وقتی میرم توش فقط یک عکس چینی میاد و بعد میاد بیرون
پاسخ در تاريخ(۱۸ ارديبهشت ۹۵، ۱۸:۱۷) : احتمالا با گوشیتون سازگار نیست
بردیا
بردیا در تاريخ ۱۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
میشه بگین کجا دانلود کنیم
پاسخ در تاريخ(۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۱۵) :
داخل متن نوشته showdow fight 2 نسخه بینهایت را بزنید
علی
علی در تاريخ ۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
لینک دانلود کجاست.
پاسخ در تاريخ(۱۱ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۴۲) : لینک دانلود

http://uploadboy.com/21vm5c082v2c/1209/apk
دانیال
دانیال در تاريخ ۰۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام چشکلی دانلود کنم 

علی
علی در تاريخ ۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۱۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
من غول اولو گشتم دمتم گرم ولی زمین دومم دان نمیکنه چیکار کنم بازی اصلیم زمین لول یازده بود بخواطر این پاکش کردم اینم نمیشه مرسی اگه راهنمای کنید
پاسخ در تاريخ(۷ ارديبهشت ۹۵، ۲۱:۴۱) : آپدیتش بیاد میذارم حتما
Mahdi
Mahdi در تاريخ ۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۳ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
داداش اپدیت جدیدشو کی میزاری؟؟
پاسخ در تاريخ(۵ ارديبهشت ۹۵، ۲۳:۲۲) : هروقت بیاد میذارم
پارسا
پارسا در تاريخ ۰۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
واقعا عالی بود خیلی از سایت های دیگه رفتم و دانلود کردم ولی اون ها اموزش نذاشته بودن و پدرم در اومد 
ارین
ارین در تاريخ ۲۵ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی ممنون از بازیتون اگه میشه لطفا نحوه ی بالا برد لول رو هم میگذاشتید عالی میشد
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۸) : چشم
ALIREZA
ALIREZA در تاريخ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
من بازی نصب کردم ولی وقتی میرم تو موقعی که می خواد لود کنه میپره بیرون
پاسخ در تاريخ(۱ ارديبهشت ۹۵، ۱۴:۰۲) : پس با گوشیتون سازگاری نداره
farshad
farshad در تاريخ ۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۵۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
پس کی میزاری اپدیت جدیدشو
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۲) : داداش هنوز نیومده و همین نسخه رو با آپدیت جدید خیلی سایت ها تقلبی گذاشتن
ma67.ma67
ma67.ma67 در تاريخ ۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
الان اپدیت جدید رو گذاشتید؟
پاسخ در تاريخ(۲۹ فروردين ۹۵، ۲۳:۴۷) : نه هنوز
aria007
aria007 در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
دوستان 2 تا پطلب رو خواستم بگم....اول اینکه اگه شادو فایت رو از ایران اپس دانلود کنید نیازی به حذف کردنش نیست و میتونید هر دورو کنار هم داشته باشین....و دومی اینکه داداش من الان تو نسخه مود شدش غول اولی رو کشتم....میرم تو بازی پیام میده 33 مگ دانلود میخواد برای اپدیت و بوز شدن ایتم های قسمت غول دوم بازی....میزنم دانلود بشه ولی هر چقدر صبر میکنم دان نمیشه...مشکل از نت هم نیست با 3 مدل نت هم امتحان کردن نشد که نشد...سرعت نتم هم 18 مگ بر ثانیس سرعتش هم که توپه...باقیش رو خودت بگو چیکار کنم...دمت گرم و ممنون از وبلاگ خوبت 
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۱) : داداش این نسخه مود شدس بخاطر اینم دانلود نمیکنه و فردا آپدیت جدیدشو میذارم میتونید دانلود کنید
Ali
Ali در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۲۲:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
نسخه چندشو میزارین من 1.9.12 دانلود کردم نمیشه تیتان رو بکشی؟
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۲۳:۳۰) : 1.9.17 باشه فک کنم
Peyman
Peyman در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا اپدیت جدیدشو کی میزاری ؟؟
من فصل 1 تموم کدم میگه باید یه پچ دانلود بکنم .
بعدش که میزنم رو دانلود دانلو نمیکنه.
با اپدیته بعدیش بر طرف میشه این مشکل؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۴) : فردا میذارم و نمیدونم دقیق داش
ma67 ma67
ma67 ma67 در تاريخ ۲۰ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من مرحله اول بازی رو تموم کردم بعد که رفت
مرحله دوم یه ارور داد که چینی نوشته 33.2MB
مشکل از چیه؟
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۶) : آپدیت جدیدشه که بزودی میذارم
farshad
farshad در تاريخ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
آگه میشه،  ادرس اپدیت این بازیو بزارید
پاسخ در تاريخ(۲۰ فروردين ۹۵، ۱۹:۰۷) : فردا میذارم
gtapou
gtapou در تاريخ ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
داداش اپدیت جیدیدش را بزاری مرحله هاش میاد از اول که من تا اخرش دارم میرمرالان باید تیتان را بکشم اپدیت کنین بازی از اول میاد ایا😕😓


پاسخ در تاريخ(۱۹ فروردين ۹۵، ۱۲:۵۶) : اره
farshad
farshad در تاريخ ۱۸ فروردين ۹۵ ، ۰۳:۳۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام 
اگه میشه اپدیت جدیدشو بزارید، 
لطفا زمانشم بگید
پاسخ در تاريخ(۱۸ فروردين ۹۵، ۱۳:۰۹) : فردا میذارم
gtapou
gtapou در تاريخ ۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
دوستانی که مشکل قسمت های بعدی را  می پرسن یک راه حل است شما باید به اینترنت وصل بشین و برید دانلودش کننین قسمت های دیگر را و همیشه انلاین بازی کنید اینجوری میتوانید مرحله های دیگرم ازاد کنید
امیر من
امیر من در تاريخ ۱۵ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۱۰ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت - ارسال ايميل )
اقا وقتی بازی تموم شه میره قسمت دوم که تقریبا سی مگابایته هر کاری میکنم دان نمیشه میشه یه کاریش کنی
پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۴) : آپدیت جدیدشو میذارم بزودی
alireza
alireza در تاريخ ۱۴ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۴۱ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ممنون از بازیتون میخاستم بگم ایا بعد لینکس که فصل اول رد کردی فصل های بعدم میتونی توی بازی اپدیت کنی که بره فصل بعدی ولی هک بمونه؟
پاسخ در تاريخ(۱۵ فروردين ۹۵، ۱۴:۵۲) : نه نمیشه و آپدیت جدیدشو بزودی میذارم
mardin
mardin در تاريخ ۱۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۱۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام ببخشید من این بازی رو دان کردم ولی میرم تو بعد از اون فیلمه میاد بیرون لطفا راهنمایی کنید
پاسخ در تاريخ(۱۲ فروردين ۹۵، ۰۱:۱۰) : نسخه اصلی بازیرو دارین؟
faraz
faraz در تاريخ ۰۹ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۵۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک دانلود کجا است
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۴) : اول آموزش داداش
alireza
alireza در تاريخ ۰۸ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۴۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا من دهنم باز موند مرسی واقعا

پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۲۰:۰۴) : خواهش میکنم
امیر
امیر در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
سلام یه سوال داشتم لینک دانلود کجاست؟
میشه بهم بگیرچد لطفا 
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۵۲) : تو اول صفحه رو با دقت بخونید میبینید داداش
سینا
سینا در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۱ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام از نظر من سایت شما بهترین سایت هست
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۹) : ممنون داداش لطف دارین
محمد
محمد در تاريخ ۰۷ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۲۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من بازی رو نصب کردم و اینترنت رو هم خاموش کردم رفتم داخل بازی اون فیلم اولشو نشون داد بعد از بازی پرید بیرون تبلتم فونپد۸ اندروید۵
پاسخ در تاريخ(۹ فروردين ۹۵، ۱۹:۴۶) : شاید مشکل از اندروید 5 شماس همچین مشکلی در گوشی های دیگه دیده نشده داداش
آیدین
آیدین در تاريخ ۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش دیتاشم روش یا باید خودمون نصب کنیم؟؟؟؟؟؟
پاسخ در تاريخ(۲۲ اسفند ۹۴، ۲۲:۳۵) : بدون دیتاس
محمد علی
محمد علی در تاريخ ۲۱ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ... عالی بود ولی نمیشه قدرت رو نامحدود کرد با اینکه پولم بی نهایته قدرتم کمه
gtapou
gtapou در تاريخ ۱۸ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۴ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
لطفا یک قسمت بزارید که بازی های هکشده داشته باشه
پاسخ در تاريخ(۱۸ اسفند ۹۴، ۲۲:۲۰) : چشم
علی اکبر
علی اکبر در تاريخ ۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۶ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام 
مگه این بازی تموم بشه نسخه 3 هم داره؟ که خیلیها میگن نسخه بعدیش دان نمیشه!
لطف کنید کامل توضیح بدید
با تشکر از لطفتون در تمام زمینه ها برای کاربر
پاسخ در تاريخ(۱۷ اسفند ۹۴، ۲۰:۵۲) : داداش هنوز فقط این نسخه وجود داره هنوز در مورد نسخه 3 خبری نیومده که انتشار میشه موفق باشید
ارین
ارین در تاريخ ۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۵ در مورد اين مطلب گفته: ()
لایک و تمام
ali
ali در تاريخ ۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۰ در مورد اين مطلب گفته: ()
داداش اگه وای فای خاموش باشه پس چجوری act 2 دانلود کنم قسمت دوم بازیه
پاسخ در تاريخ(۱۵ اسفند ۹۴، ۱۴:۲۱) : act 2 رو نمیشه با این دان کرد
Saeidd
Saeidd در تاريخ ۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۲ در مورد اين مطلب گفته: ()
با سلام برای منم کار کرد ولی اگه نباید اینترنت روشن باشه پس چجوری ACT 2 رو دانلود کنم؟
پاسخ در تاريخ(۳ اسفند ۹۴، ۱۱:۰۲) : act 2???
سیاوش
سیاوش در تاريخ ۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام من از اول تا اخر توضیهاتتونو خوندم ولی هر کاری کردم دانلود نشد چی کار کنم لطفا کمک کنید

پاسخ در تاريخ(۲۰ بهمن ۹۴، ۱۱:۴۵) : به دقت آموزش دانلود و بخونین نشد آنوزش دانلود از uploadboy رو بخونید تو سایت هست
مانی
مانی در تاريخ ۱۶ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۷ در مورد اين مطلب گفته: ( - ارسال ايميل )
ترخدا کمکم کن نمیدونم چرا اجرا نمیشه 
پاسخ در تاريخ(۱۶ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۷) : چه ارروری میده؟
mohammad
mohammad در تاريخ ۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام باطی را حذف ودوباره نصب کردم اما نشد هرکاری میکنم فن یا حرکت نمیزنه شاید مشکل از گوشیمه مدل گوشیم هواوی وای330هست لطفا بگید مشکل از گوشیمه اگه مشکل از گوشیمه راه حلی برای درست کردن بازی هست لطفا کمکم کنید با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۶ بهمن ۹۴، ۱۳:۳۶) : اره تو y330 این حرکات رو نمیزنه تست کردم بخاطر مینی بودن lcd گوشیه
mohammad
mohammad در تاريخ ۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
باسلام وفتی وارد بازی میشم هرکاری میکنم فن یا حرکت نمیزنه مثلا بالا ومشت چیکارکنم که فن بزنه لطفا کمکم کنید با تشکر
پاسخ در تاريخ(۱۴ بهمن ۹۴، ۲۲:۲۴) : یبار حذف کنید دوباره نصب کنید
امیر حسین
امیر حسین در تاريخ ۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
اقا سلام نمیشه دانلود کنی چرا؟
پاسخ در تاريخ(۱ بهمن ۹۴، ۱۱:۱۰) : آموزش دانلود رو بخون داداش
DJ Naser
DJ Naser در تاريخ ۱۲ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۸ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام.واقعا تشکر میکنم ازت.خیلی عالی بود
پاسخ در تاريخ(۱۲ دی ۹۴، ۱۰:۴۱) : خواهش میکنم
مهدی
مهدی در تاريخ ۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۹ در مورد اين مطلب گفته: ()
لینک دانلود کجاس تورو خدا جواب بدین
پاسخ در تاريخ(۱ دی ۹۴، ۲۰:۲۵) : ابتدای آموزشه
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۱۹ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
لطف داری داداشم
امیرحسین
امیرحسین در تاريخ ۱۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۹ در مورد اين مطلب گفته: ( - مشاهده وب سايت)
مرسی که گذاشتیش دادا😊
پاسخ در تاريخ(۱۸ آذر ۹۴، ۲۰:۲۱) : فدات امیر حسین داداش به فکرتم :)
حسین
حسین در تاريخ ۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۷ در مورد اين مطلب گفته: ()
سلام
خیلی ممنون واقعا کار کرد ممنون که نسخه هک شده بازی هارو میگذارید 

پاسخ در تاريخ(۱۴ آذر ۹۴، ۱۸:۵۲) : خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
X بستن تبليغات